סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס בית חכם
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס בית חכם

מעוניינים בלימודי בית חכם?


מערכת בית חכם היא דבר מאוד שימושי בתקופתנו. משנה לשנה הטכנולוגיה משתכללת וכך גם המערכות הטכנולוגיות האוטומטיות. באמצעות תפעול ובקרה מתקדם ניתן לשלוט על כל מוצרי החשמל בבית ובכך לשמור על הסביבה, לחסוך עלויות, ואף לחסוך באנרגיה.


בקורס בית חכם ניתן לקבל הכשרה מקצועית לאחד המקצועות הכי רווחים ומתקדמים כיום בשוק. מערכות הבית החכם הופכות את ניהול ביתכם להרבה יותר יעיל, פשוט, נוח, וחסכוני. זהו תחום פורץ דרך בעולם הטכנולוגיה המשתדרג מדי יום ונדמה שכל יום יש אופציות תפעול חדשות המקלות על חיי המשתמש.

מה זה בעצם בית חכם?

בית חכם הוא בית מתקדם טכנולוגית ומשודרג בעל מערכת ממוחשבת השולטת בכל היבטי החשמל והאינטרנט בבית, כגון רשת האינטרנט הביתית, מערכת התאורה, מיזוג האוויר, טלוויזיה, דוד חשמל, מאוורר או מחמם, ומערכות האזעקה. המערכת בעצם עוזרת לנו, המשתמשים, לשלוט בכל המערכות הללו אפילו מחוץ לבית ובכל זמן שנוח לנו. זוהי אופציית ניטור מעולה הנותנת לנו שליטה על המערכות בהן אנחנו משתמשים ביום יום גם כשאנחנו לא נמצאים בבית.

מערכת בית חכם מונעת טעויות קטנות, קריטיות ואף הרות אסון הקשורות לחשמל או תאורה בין אם זה השארת אורות דולקים, מוצר חשמל דולק או דוד חשמל דולק.
 

מהרגע שהמשתמש יוצא מהבית, הוא יוצא רגוע עם המחשבה שיש לו יכולת ניטור גם מחוץ לבית במידה ושכח לכבות מערכת מסוימת. מדובר בשיפור ההגנה הביתית וזהו היתרון העצום בבית חכם.
 

לימודי בית חכם מאפשרים לסטודנט להתמקצע במערכות אלחוטיות שונות, על מנת לדעת תפעול ובקרה של מכשירי החשמל בבית בנוסף לנוחות תושבי הבית. קורס בית חכם יעניק לסטודנטים מיומנויות שונות בהבנת הבסיס הטכני לצורך התקנת מערכת בית חכם.

בוגר לימודי בית חכם לומד לראות את המערכת כסוג של מערכת שליטה והמוח בתוך הבית. זהו בעצם המוח ששולט על כל מערכות הבית החשמליות או אינטרנטיות כגון תאורה, חשמל, מיזוג וכדומה. זהו מוח טכנולוגי מתקדם בעל יכולות ביקורת וניהול מערכות הבית בדרך המתקדמת ביותר בעולם הטכנולוגיה.
 

קורס טכנאי בית חכם מעניק לבוגריו מיומנויות וידע מקצועי בתפעול והתקנת מערכות חכמות, הליבה של הבית עצמו, בשלל דרכים שונות על מנת שתושבי הבית יוכלו לתפעל את המערכת בצורה היעילה ביותר שקיימת. לעיתים הקורס אף יכלול סיורים מקצועיים והתנסות מעשית בארגון מסוים המתמצא בתחום הבית החכם.


מערכת הבית החכם מפוקחת באמצעות בקרים המשולבים בתוכה על מנת להגיע לרמת תפעול מקסימלית. את המפסקים הרגילים של הבית יהיה חובה להחליף במפסקים מבוקרים של מערכת חשמלית של בית חכם.

ניתן לחבר מגוון מערכות לבית החכם, כמו: מכשירי מטבח כגון תנור וקומקום, מכונת כביסה, וילונות ותריסים כמוצרי חשמל ביתיים, מערכות הטלוויזיה והאינטרנט, מערכות חימום ומיזוג האוויר, שער לרכב, מערכות התאורה. ניתן גם לחבר את מערכות האזעקה כגון מצלמות.

לאחר התקנת המערכת, ניתן לבצע פעולות שגרתיות של היום יום באופן אוטומטי כמו כיבוי או הדלקת אורות ללא שום מגע. כך הפעולות היומיות בבית הופכות להיות דבר נוח ויעיל יותר – במיוחד אפשרות התזמון מחוץ לבית, כמו למשל הדלקת דוד חשמל או מזגן.


פעולות אחרות כמו הדלקת קומקום ידרשו מים ולכן האופציה הזו תישאר מוגבלת. באופן כללי, אין ספק שזו אחת האופציות הכי משוכללות ויעילות בתחום הטכנולוגיה כיום, עם חווית המשתמש האולטימטיבית.

כמו כל טכנולוגיה ומערכת ממוחשבת, גם הבית החכם חשוף לסיכונים ופריצות של האקרים וגם זה נלקח בחשבון. איומים למיניהם, למשל פריצה, יגרמו לכך שהפורץ יוכל להשתמש במערכת איך שיחפוץ, בין אם זה הדלקה או כיבוי של דברים, או אפילו לגלוש לדברים מסוכנים יותר.

מהי תוכנית הלימוד בקורס בית חכם?

מטרת קורס טכנאי בית חכם היא להעניק לבוגריו ידע תפעולי ומקצועי בתחום הבית החכם ושלל מערכותיו האוטומטיות. תוכנית הלימודים כוללת בין היתר: 

-  הכרת סוגי המערכות והמושגים בתחום בית חכם
 - כיצד מקימים ומתכננים מערכת בית חכם?
- התקנת ותפעול מסכי מגע, אמצעי תקשורת, לוחות חשמל, ניתוח תוכניות בנייה.
- ביצוע והתקנת המערכת – התקנת תוכנות המערכת, חיבור אמצעי התקשורת השונים, הפעלה ושליטה בשלטים מרחוק.
- איך לתכנת מערכת של בית חכם? – הגדרת מספר צרכני המערכת ולוחות הפיקוד, התקנת שלטים חכמים ותפעולם, הכרת הטכנולוגיה של הבית החכם.
- לאתר תקלות ולמצוא פיתרונות בתוך לוח הבקרה של המערכת.
- המלצה על רכיבי מערכת במידה ובעל עסקים מעוניין בבית חכם.
- יסודות האלקטרוניקה והחשמל

קהל היעד בקורס בית חכם:

לימודי טכנאי בית חכם מותאמים לאנשים עם זיקה לתחום החשמל והתקנה כגון טכנאים, חשמלאים, אדריכלים, יועצים, קבלני חשמל, ומתכנני תשתיות. הקורס מיועד לבעלי ידיים טובות והבנה עמוקה במקצועות תכנון, בנייה וחשמל.

מוסדות לימוד בהם ניתן לקבל הכשרה בקורס בית חכם:

- מכללת אין ליין – המכללה לניהול וטכנולוגיות מתקדמות. הלימודים מתקיימים בפתח תקווה.
- רשת מכללות אורט – רשת מובילה ללימודי הנדסאים. הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקרית ביאליק.
- מכללת מישלב – המכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל.
- מכללת מ.ל.מ – המרכז לטכנולוגיות מתקדמות. הלימודים מתקיימים בבנימינה.
- המכללה לניהול – קמפוס חדרה. הלימודים מתקיימים בחדרה ונתניה.

מהם תנאי הקבלה?


על מנת להתקבל לקורס בית חכם על המועמד להיות בעל 12 שנות לימוד, ובמוסדות מסוימים אף נדרשת בגרות מלאה. ישנם אף קורסים המתאים רק לבעלי ניסיון וידע קודם בתחום כטכנאי בתחום החשמל.
 

במידה ואין בגרות מלאה והמועמד נדרש לכך, קיימת האופציה לגשת להשלמת בגרויות. ישנם קריטריונים נוספים במספר מוסדות שרצוי לקחת בחשבון כמו נוכחות מירבית של מינימום 80% במפגשים, ציון עובר של לפחות 60 והכנת והגשת תרגילים.

משך הקורס:

לעיתים הקורס נמשך בין שלושה לתשעה חודשים, ויכול להתקיים גם בשעות הערב. לבעלי ידע בסיסי באלקטרוניקה הקורס עלול להימשך כשישה חודשים ולחסרי ידע קודם יכול להימשך אף תשעה חודשים. משך הלימודים והיקף השעות משתנה בין מוסד למוסד ומומלץ להתייעץ עם נציגינו על מנת לקבל מידע מדויק ומפורט על היקף הקורס.
 
תעודות והסמכה:

בוגרי קורס טכנאי בית חכם וסיומו בהצלחה יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו למדו, בחלק מהמוסדות ניתנת תעודה בחסות חברות מובילות בתחום הבית החכם. משרד הכלכלה אף מציע קורסים תחת פיקוחו במכללות שונות וקבלת תעודה יוקרתית בתום הקורס.
 

אפשרויות תעסוקה בתחום:


בוגרי קורס בית חכם יוכלו להשתלב בתעשיית מערכות הבית החכם, בתור מוכרי ומשווקי המערכות, מתקיני מערכת בית חכם, מאתרי ופותרי תקלות במערכת התפעול.

ניתן אף להתרחב למקצועות נוספים וללמוד קורסים הקשורים בעקיפין או ישירות למקצוע טכנאי בית חכם כגון:

קורס חשמלאי מוסמך, הנדסאי אדריכלות, מנהל עבודה בתשתיות. בנוסף יש גם מגוון קורסי טכנאים לבחירה.
 
אם ברצונכם לקבל מידע מדויק ומקיף יותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי המוקד שלנו או להשאיר פרטים בטופס צור קשר ונשתדל לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים ומענה לכל שאלה. זאת על מנת לספק לכם מידע זמין ומהיר ולחסוך לכם זמן.

קבל מידע על קורס בית חכם ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס בית חכם


מאמרים מקצועיים בנושא קורס בית חכם

  • להפוך לטכנאי בית חכם
    להפוך לטכנאי בית חכם
    קשה לפספס את הקמפיינים השונים של המעבר לבית חכם, בייחוד בכיכובה של תום יער הכובשת.. אין ספק שבעתיד הלא רחוק כלל הבתים ובתי העסק במעצמה הטכנולוגית ישראל יהפכו לבתים חכמים – רוצים לקחת חלק במהפך?...המשך
  • קורס תכנות בית חכם
    קורס תכנות בית חכם
    בית חכם, מבין הטכנולוגיות החדשות שקיימות בשוק שהעלתה הילוך וזוכה לביקוש רב. אם אתם מחפשים מקצוע טכני ומבוקש, קורס טכנאי בית חכם יכול להתאים לכם! הכנסו לכתבה ותדעו את כל הפרטים ההכרחיים אודות הקורס!...המשך
  • לימודי טכנאי בית חכם
    לימודי טכנאי בית חכם
    בית חכם יכול לספק לבעליו נוחות, ביטחון ויעילות אנרגטית. מי דמיין שכל אלו יכולים אפילו להתבצע כאשר הבעלים איננו בבית! התקנתם של מוצרים חכמים בבית מספקים יתרונות טכנולוגיים אדירים בסיועם של טכנאים מקצוע...המשך
  • קורס בית חכם ב- Top5
    קורס בית חכם ב- Top5
    מקצוע העתיד, טכנאי מערכות בית חכם, מרכז ידע והתמחות בשלל מערכות טכנולוגיות שעליהן לומדים בקורס מיוחד שנבנה בעסק ותיק להתקנה ולשירות למערכות בית חכם. הקורס מכין את הלומדים לקראת עבודה ש...המשך
  • טכנאי בית חכם – העתיד
    טכנאי בית חכם – העתיד
    מדי שנה, מספר מערכות הבית גדל פי שתיים מקודמה, ומנגד עלותן של התקנת המערכות החכמות רק הולך וקטן בהתאמה. בתים חדשים כבר מוזמנים מראש עם מערכת בית חכם כסטנדרט בסיסי, והדרישה גוברת...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú