סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודי אירידיולוגיה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימודי אירידיולוגיה

רוצים ללמוד אירידיולוגיה?


לימודי אירידיולוגיה ילמד אתכם את אחת משיטות האבחון הנפוצות בעולם הרפואה האלטרנטיבית המאמינה כי בפני השטח של גלגל העין ישנם תסמינים המעידים על סוגיות רפואיות שונות. תכנית הלימודים מרתקת ומקיפה ומתאימה לכל אדם המעוניין לרכוש ידע מעשיר ומעשי בתחום.

במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע אודות לימודי אירידיולוגיה בדגש על רקע מקדים, פרטים אודות תכנית הלימוד, תנאי הקבלה, קהל יעד, נושאי לימוד עיקריים ואפשרויות תעסוקה. לשירותיכם פורטל ToStudy מציע ייעוץ לימודים טלפוני במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטים באחת מתיבות צור הקשר. אנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי. כמו כן, בתחתית המאמר תוכלו למצוא רשימת מוסדות ללימודי רפואה משלימה ברחבי הארץ להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר.

מהי אירידיולוגיה?


האירידיולוגיה משתייכת לענף הטיפולים האלטרנטיביים ומבוססת על שיטת טיפול שהחלה להתהוות באירופה של המא? ה-19.

הנחת היסוד של האירידיולוגיה טוענת כי ניתן לאבחן מח?ו? באמצעות בדיקה זהירה של הקשתית. המחקר המדעי המערבי עוד טרם נתן את דעתו בנושא, אך מצדדי השיטה נוקטים בגישה שכפי שהעיניים יכולות לבטא רגשות ולעתים אף משנות את צבען בהתאם למצב רוחנו, כך הן גם מכילות סימנים פיזיים שונים על גבי הקשתית המצביעים על סוגיות רפואיות פיזיות של איברי הגוף השונים.

ההיסטוריה של האירידיולוגיה


שיטת האבחון נוסדה לראשונה על-ידי איגנץ פצלי, רופא הונגרי שפרסם את רעיונותיו בשנת 1893.

את הרעיון החדשני שלו הסביר איגנץ על בסיס אירוע אישי שחווה כילד דאז פגש בינשוף שסבל מרגל שבורה. באותה העת הבחין כי לינשוף ישנו פס שחור המעטר את אחת מעיניו. איגנץ אימץ את הינשוף לחיקו והחליט לטפל בו עד שיחלים. אט-אט שם לב כי ככל שמצבה הרפואי של הציפור מיטיב עמה, כך הקו השחור החל לדעוך ולהיעלם.

אירוע אישי זה היה למעשה נקודת הזמן שבה ניצת במוחו של הרופא לעתיד רעיון חדשני ופורץ דרך לאבחון רפואי. לשיטתו, עיטורים ונקודות שונות המופיעים על הקשתית מאפשרים ביצוע אבחון לתחלואות שונות בגוף באמצעים בלתי פולשניים. העיטורים השונים המופיעים על גבי הקשתית הם למעשה מיפוי של מערכות הגוף המציינות איזון וחוסר איזון בגוף ומתעדים אירועים שונים המתרחשים בקרב האדם הן ברמה הרגשית והן ברמה הפיזית.

עיקרי מטרתה של האירידיולוגיה


מטרתה של האירידיולוגיה היא לזהות מצבים המתפתחים בגוף טרם הופעת התסמינים הגלויים. ממצאי הסימנים והרמזים הממוקמים בקשתית משתנים בין אדם לאדם ולפיכך מאפשרים בניית תכנית טיפולים מותאמת אישית כדי למקד את הטיפול לצרכים הייחודיים של האדם המבקש להשיב לעצמו את האיזון וההרמוניה לאיכות החיים.

חשוב לציין – האירידיולוגיה היא פרטיקה שנועדה לבצע הערכות למצבים בריאותיים, אך היא לכשעצמה איננה יכולה להציע פתרונות. עם זאת, גם היום זוכה טכניקה זו לפופולריות רבה בקרב מטופלים המחפשים חוות דעת נוספת מענף הרפואה האלטרנטיבית.

מטרת ומבנה לימודי אירידיולוגיה


לימודי אירידיולוגיה מכשירים את משתתפיהם בביצוע טכניקות אבחון בלתי פולשנית על-ידי זיהוי מאפיינים שונים על גבי הקשתית.

מטרת הקורס לספק לתלמידים את הידע והפרטיקה הנדרשים כדי שעד תום הלימודים, ידעו לזהות ולאבחן את שורש הבעיה בתסמינים עבור תסמינים דלקתיים, פציעות פנימיות, כאבים ועוד.
הקורס מתחלק בין לימודי רקע עיוניים והרצאות פרונטליות לבין התנסות מעשית בסדנאות פעילות ותרגולים כיתתיים שונים. הלימודים כוללים את האנטומיה של העין, תכונות הקשתית, תסמיני מחלות ומאפייניהן, מחלות עיניים, זיהוי ליקויים תזונתיים ועוד.

לקריאה נוספת:

נושאי לימוד עיקריים


בין הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי אירידיולוגיה ניתן למנות:
  • מבוא והיסטוריה לאירידיולוגיה
  • גישות באירידיולוגיה
  • מבנה אנטומי של גלגל העין
  • מבנה הקשתית
  • תסמינים רגשיים ותסמינים פיזיים
  • מחלות עיניים
  • פרשנות תסמינים על גבי הקשתית
  • זיהוי מחסור ברכיבים תזונתיים
  • תשאול רפואי
  • זיהוי מחלות
  • קריאת מפות הקשתית
  • עזרים טיפוליים
  • אתיקה מקצועית
  • ועוד.
חשוב לציין כי כלל הנושאים הנלמדים במהלך הלימודים זוכים לגיבוי מעשי בדמות תרגולים וסדנאות כיתתיות שונות.

מוסדות לימוד


כיום ישנם מספר מוסדות המציעים קורס אירידיולוגיה במסגרת לימודי רפואה משלימה:
  • מכללת תילתן לרפואה משלימה – מציעה מגוון רחב של מסלולים בתחומי הרפואה המשלימה. הקורס מקיף את האירידיולוגיה כשיטת טיפול ואבחון ומציעה תכנים מקיפים המקנים לבוגרים הבנה מעמיקה ויכולת לאבחן ולסייע למטופלים במגוון רחב של מקרי בוחן שונים. המכללה ממוקמת בתל אביב.
  • מכללת שלם – מכללה לרפואה משלימה הממוקמת בירושלים. נחשבת למוסד וותיק ובו ניתן ללמוד מגוון רחב של תחומים מעולם הרפואה האלטרנטיבית. התכנית ללימודי אירידיולוגיה נחשבת למקיפה ואורכת 287 שעות לימוד. התכנית מועברת על-ידי צוות מרצים מן השורה הראשונה וביניהם דוקטור שלמה נדלר, מומחה לדיקור סיני ודוקטור לנטורופתיה.
  • מדיסין – שלוחת נתניה – מן המכללות המובילות בישראל ללימודי רפואה משלימה ופועלת כמוסד ציבורי ללא מטרת רווח. במדיסין תלמדו על המדע והפילוסופיה העומדים מאחורי הטיפול באמצעות אבחון גלגל העין ועל תסמינים המעידים על מערכות הגוף השונות. התכנית אורכת ג-270 שעות ומעניקה תעודת מאבחן מוסמך מטעם המוסד. ן
  • מכללת בינה – מכללה ללימודי רפואה משלימה הממוקמת באשקלון. המכללה עומדת בסטנדרטים המחמירים של האקדמיות הבינלאומיות ללימודי רפואה משלימה. במסגרת קורס אירידולוגיה של מכללת בינה תלמדו כיצד להפוך את העין למקור מידע חשוב וחיוני להבנת בריאות האדם הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי והרוחני.
לרשימת המוסדות המלאה לקורס אירידולוגיה לחצו כאן.

תנאי קבלה


על מועמדים המעוניינים להירשם עבור קורס אירידולוגיה להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד.

חשוב לציין כי ישנם מוסדות בהם ההרשמה מותנית בהצגת תעודת בגרות מלאה. נרשמים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים להגיש בקשה במסגרת וועדת חריגים במהלכה ייבחן כל מקרה לסוגו.

קהל יעד


אם אתם מוצאים את עולם הרפואה המשלימה למרתק ומעוניינים להעשיר את עולמכם הפנימי ואף לרכוש ידע פרקטי בתחום פופולרי ונחשק, הרי שתכנית זו עשויה להתאים לכם.

כמו כן, במסגרת הקורס ניתן למצוא מטפלים ברפואה משלימה בעלי ניסיון המבקשים להרחיב את סל הכישורים הקיים ולצבור ארגז כלים מקצועי נוסף כחלק מן השירות עבור קהל המטופלים.

משך הלימודים


אורכו של קורס אירידיולוגיה נע בין 250 ל-290 שעות לימוד והוא אורך כחצי שנה עד שמונה חודשים בממוצע.

תעודות


בוגרים אשר יעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי ויסיימו את הבחינות הנדרשות בהצלחה, יקבלו תעודת מאבחן באירידיולוגיה מטעם המוסד שבו למדו.

אפשרויות תעסוקה


בפני הבוגרים האפשרות להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה שונות כמטפלים ומאבחנים באירידיולוגיה דרך קליניקות פרטיות לרפואה משלימה, כמטפלים עצמאיים וכחלק ממערך הרפואה המשלימה של קופות החולים.

השירות שלנו


פורטל ToStudy  שם לעצמו למטרה להנגיש את המידע המקיף על עולם הלימודים בעבור כל מתעניין ומתעניינת הן בנושאי קורסים ולימודי תעודה והן בנושא לימודים אקדמיים. באפשרותכם להשאיר לנו פרטים ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות.

מאחלים בהצלחה
צוות ToStudy
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על לימודי אירידיולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על לימודי אירידיולוגיה

אירידולוגיה הינה שיטת רפואה אלטרנטיבית פסבדו-מדעית, הגורסת כי יש לאבחן את מצבו הבריאותי של אדם באמצעות התבוננות בתבניות, צבעים ותכונות נוספות המאפיינות את קשתית העין. אבחון זה נעשה מתוך אמונה כי כל חלק בעין מייצג איבר מסויים בגוף, והשימוש בו מייצג כלי משלים המאתר את מקורות סימפטומים המופיעים אצל בני האדם. האירידולוגיה ידועה כשיטת אבחון בלתי פולשת, הכוללת צפייה בקשתית באמצעות פנס, מכשיר אופטי או עזר ממוחשב. יודגש, כי האירידולוגיה אינה מתיימרת להחליף את מקומה של הרפואה הקונבנציונאלית אלא פועלת, כאמור לצידה. מטרת קורס אירידולוגיה היא להכשיר את תלמידיו להפוך למטפלים, תוך הקניית הכלים והידע הדרושים לשם אבחון מחלות קיימות ונטיות גנטיות.

כיצד מתנהל קורס אירידולוגיה?
לימודי קורס אירידולוגיה נמשכים כ50-160 שעות, וזאת בהתאם לתכנים הנלמדים במהלכו. בין התכנים המאפיינים קורס מסוג זה ניתן למצוא: סוגיי עיניים; מבוא לאירידולוגיה; מפות בקשתית; אסכולות אירידולוגיות; האישון; סימנים בקשתית; יסודות הצילום האירידולוגי; ותשאול אירידולוגי. יודגש, כי כלל קורסי האירידולוגיה מאגדים למידה עיונית-תאורטית, לצד התנסויות מעשיות ורכישת מיומנויות פיזיות.

עבור מי מיועד קורס אירידולוגיה?
קורס אירידולוגיה מיועד לקהל הרחב, המבקשים לעסוק בתחום כמקצוע או כתחביב. שלל הקורסים מוצעים לרוב לכלל המעוניינים, אם כי ישנם כאלה המחייבים כחלק מדרישות הקבלה רקע ו/או ניסיון בטיפול קונבנציונאלי או הוליסטי. יצוין, כי רבים התלמידים המבקשים להמשיך וללמוד סקלרולוגיה (קורס האורך 30-80 שעות לימוד נוספות), תחום המהווה חלק בלתי נפרד מאבחון מקיף. כמו כן, היות והאירידולוגיה מתרכזת בעיסוק אבחוני ולא בטיפול, ניתן לשלב הלימודים עם קורסים דוגמת הומואופתיה, נטורופתיה ומקצועות נוספות ברפואה ההוליסטית או הקונבנציונאלית.

מאמרים מקצועיים בנושא לימודי אירידיולוגיה

  • לימודי קורס אירידיולוגיה
    לימודי קורס אירידיולוגיה
    טכניקת האירידולוגיה הינה שיטה הוליטסית שמנתחת ומפענחת את מצבו הבריאותי של האדם שמבקש כך על ידי סקירה וניתוח של מאפייני הקשתית בעין. נשמע לכם כמו קורס שיוכל לעניין אתכם ? הכנסו לכתבה ותדעו את כל הפרטים...המשך
  • לימודי אירידולוגיה
    לימודי אירידולוגיה
    עוד משחר האנושות נתפסו העיניים כצוהר אל עבר הנשמה. מדהים לגלות עד כמה התצפיות שערכו הן נכונות. ניתוח מדויק של מבנה הקשתית והפיגמנטציה מספקים מידע יקר ערך אודות המטופל ואודות הסוגיות הרגשיות והפיזיות ע...המשך
  • מהי אירידולוגיה?
    מהי אירידולוגיה?
    כמה פעמים ניסיתם להבין את טיבו של האדם העומד מולכם רק על פי עיניו? לא תאמינו כמה עמוק אתם יכולים להסתכל ולקבל תובנות נוספות פיזיות ומנטליות אודות האדם. על אירידולוגיה שמעתם? כל הפרטים....המשך
  • רוצים ללמוד אירידיולוגיה?
    רוצים ללמוד אירידיולוגיה?
    נהוג לייחס למבט בעיניו של בן אדם כמעין צלילה אל תוך נפשו. בדיוק על קרקע פוריה זו, צמחה לה טכניקת האירידולוגיה – שיטה אלטרנטיבית הוליסטית המפענחת את מצבו הבריאותי של האדם על ידי סקירת מאפייניה של הקשתי...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú