סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
סטודנטים ישראלים רבים מעדיפים ככלל, ובשנים האחרונות בפרט, ללמוד במוסדות השכלה הממוקמים בארצות שונות בעולם; ואכן, מדי שנה יוצאים רבים ללימודי תואר בחול. אחד מהשיקולים הבולטים לכאן או לכאן הוא מימון שכר הלימוד והוצאות המחייה>
מגזין תואר ראשון Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

מלגות לימודים בחול

  • |
  • |
  • 00:00
  • |
  • 4310 צפיות

סטודנטים ישראלים רבים מעדיפים ככלל, ובשנים האחרונות בפרט, ללמוד במוסדות השכלה הממוקמים בארצות שונות בעולם; ואכן, מדי שנה יוצאים רבים ללימודי תואר בחו"ל. אחד מהשיקולים הבולטים לכאן או לכאן הוא מימון שכר הלימוד והוצאות המחייה, כאשר לרוב אלה גבוהים יותר במדינות אחרות מאשר בזו שלנו. עם זאת, גם אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם את מימון הלימודים והמחייה הופכים לסטודנטים חו"ליים מהמניין, וזאת בזכות מלגות הלימוד. כך, מהווה קבלת מלגה את אחת הדרכים האפשריות- והנוחות ביותר- למימון תואר בחו"ל. זו עשויה להינתן מטעם מוסדות הלימוד, קרנות, ארגונים פרטיים ועוד. במאמר זה נרכז רשימת מלגות על פי חלוקה ארצית:

מלגות לימוד באנגליה
שכר הלימוד בבריטניה ידוע כיקר, בעיקר בשל ערכו הגבוה של מטבע הפאונד. כך, האחרון נע לרוב בין 7,000 ל-12,000 פאונד לשנה, בהתאם לחוג הלימוד. עלויות המחיה בבריטניה גבוהות גם הן, כאשר הינן עומדות על כ600-750 פאונד בחודש (מגורים, מזון, ספרי לימוד, נסיעות וכד´). המלגות האנגליות ניתנות מטעם המועצה הבריטית לתרבות, אוניברסיטת Metropolitan Leeds, ומלגת שיבנינג המכסה את שכר הלימוד ועלות המחייה לתואר שני במגוון מקצועות. בעלי אזרחות אירופאית/בריטית זכאים לקבלת מלגה נוספת לתואר ראשון, במידה והמועמד חי בשלוש השנים הקודמות בבריטניה.

מלגות לימוד בגרמניה
שכר הלימוד בגרמניה עומד על כ-1,000 יורו לשנה, ועלויות המחייה- על כ-700 יורו לחודש. האוניברסיטאות הגרמניות אינן מעניקות מלגות, אך קיימים ארגונים המספקים מלגות מחייה עבור סטודנטים המבקשים לבצע מחקר לקבלת תואר שני ו/או שלישי, כמו גם עבור סטודנטים המעוניינים בלימודי המשך או הכשרה מקצועית בשלל תחומים.

מלגות לימוד בהולנד
הלימודים בהולנד מסובסדים עבור מקומיים וזרים כאחד, כך שהינם עומדים לרוב על כ-2,000 יורו לשנת לימוד לקראת תואר ראשון ועל 1,300-13,000 יורו לשנה עבור התואר השני. גובה עלות המחייה בה עומד על כ-700 יורו לחודש. בכל הנוגע למלגות, מציע הארגון ההולנדי "נופיק" מגוון רחב שמטרתו להפוך את ההשכלה הגבוהה בהולנד לנגישה.

מלגות לימוד בצרפת
המוסדות האקדמאיים בצרפת נחלקים לשני מגזרי, כאשר הראשון הוא הציבורי, בו שכר הלימוד הוא חינמי גם עבור זרים; והשני הוא הפרטי, בו עלות הלימודים עומדת בטווח של בין 3,000-20,000 יורו לשנה. גובה עלות המחייה בצרפת מאופיינת בכ-700 יורו ומעלה לחודש. שגרירות צרפת מעמידה לרשות דוקטורונים מגוון רחב של מלגות, לצד שלל מלגות המוענקות עבור לימודי השפה הצרפתית.

מלגות לימוד באיטליה
שכר הלימוד באיטליה עומד על כ-1,000 יורו לשנת לימוד במוסד מסובסד או עד 5,000 יורו לשנה במוסד פרטי. עלות המחייה עומדת, בדומה לארצות אחרות, על כ-700 יורו לחודש. מרבית האוניברסיטאות מציעות סיוע כלכלי בהתאם לבקשות המועמדים ועם הצגת תלושי המשכורת האחרונים של ההורים.

מלגות לימוד בארה"ב
שכר הלימוד השנתי באוניברסיטה ציבורית בארה"ב עומד על כ-10,000 דולר בממוצע, בעוד מקבילתו הפרטית עשויה לגבות עד 300,000 דולר. עלות המחייה גם היא לא נמוכה, ועומדת על כ-1,200 דולר בממוצע, סכום המשתנה בהתאם לאזור המגורים. מרבית המלגות בארה"ב מוענקות לתואר שני ולדוקטורט, כאשר רק כשלישי מהסטודנטים הזרים בה זכאים לקבלן. ספורטאים מצטיינים רשאים להגיש מועמדות למלגת ספורט לתואר ראשון, המכסה את שכר הלימוד ואת הוצאות המחייה.

מלגות לימוד באוסטרליה
שכר הלימוד האוסטרלי עומד בטווח של 16,000-25,000 דולר אוסטרלי בהתאם לתואר ולמוסד הלימודי. עלויות המחייה עומדות על כ-1,000 דולר אוסטרלי פר חודש, סכום העשוי להשתנות בהתאם לאזור המגורים הנבחר. סטודנטים זרים באוסטרליה רשאים לבקש מלגות מטעם ממשלת אוסטרליה, מטעם מוסדות הלימוד עצמם או מטעם מוסדות לא אקדמיים.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

וטרינריה – מידע למתעניין

וטרינריה – מידע למתעניין

ההורים תמיד רצו שתלמד רפואה והחלום שלך הוא בכלל לעסוק בחיות? כנראה שוטרינריה היא השילוב המנצח! לימודי הוטרינריה אמנם לא פשוטים,המשך...

ללמוד וטרניריה בחו"ל

ללמוד וטרניריה בחו"ל

כמדי שנה ישראלים רבים פוקדים את האקדמיות השונות ברחבי העולם בכדי ללמוד את מקצוע הוטרינריה. הוטרינר הינו רופא מורשה האמון על בריהמשך...

שיקולים ללימודים בגרמניה

שיקולים ללימודים בגרמניה

גרמניה נמצאת בלב אירופה, אולם זו לא הסיבה המרכזית שמושכת לשם – מערכת ההשכלה בגרמניה מגוונת וכוללת למעלה מ- 300 מוסדות להשכלה גבהמשך...

לימודים בדרום קוריאה

לימודים בדרום קוריאה

רפובליקה דרום קוריאה נמצאת בחצי האי הקוריאני באסיה, ויש בה טבע רב – על אף הנוף האורבני החדשני שנראה בבירתה, סיאול. דרום קוריאה המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú