סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
צילום משלב מיומנות טכנית גבוהה וטכניקות צילום לצד יצירתיות ומעוף של העומד מאחורי העדשה. כיום בכדי להתמקצע בצילום, יש לבחור התמחות ספציפית וללמוד אותה לעומק. לפניכם תשובותיו של קובי גופר – מנהל המרכז לצילום טכניון, לכל שתרצו לדעת אודות לימודי צילום.>
מגזין כללי Article Image

הטכניון: להיות צלם בשנתיים

צילום משלב מיומנות טכנית גבוהה וטכניקות צילום לצד יצירתיות ומעוף של העומד מאחורי העדשה. כיום בכדי להתמקצע בצילום, יש לבחור התמחות ספציפית וללמוד אותה לעומק. לפניכם תשובותיו של קובי גופר – מנהל המרכז לצילום טכניון, לכל שתרצו לדעת אודות לימודי צילום.
  • |
  • |
  • 16:18
  • |
  • 7329 צפיות

אין עוררין שצילום זו אמנות! אנו נתקלים בצילום בכל מקום, וכל פעם שאנו רואים צילום מרשים אנו מתרגשים. את עולם הצילום ניתן לחלק להרבה סגנונות: צילום טבע, צילום מאקרו, צילום אנשים, צילום עיתונות, צילום אופנה, צילום סטודיו ועוד, כאשר כל אחד מסגנונות אלו ניתן ללמוד במסגרת קורס צילום כהתמחות נפרדת. קשת רחבה זו של סגנונות מאפשרת לכל אחד למצוא את עצמו משתלב בלימודי צילום.

כיצד מושפע הצילום מההתפתחות הדיגיטלית המואצת?
"בשנים האחרונות הצילום עבר תפנית חדה. שינוי אחד הוא המעבר משימוש בפילם למצלמות דיגיטליות, שינוי זה הפך את העולם המופלא של הצילום לנגיש כמעט לכל אדם (הרי לכל אחד יש מצלמה בסלולארי). שינוי נוסף הוא פיתוח טכניקות של עיבוד התמונה (פוטושופ לדוגמה). כתוצאה משינוים אלה, הגבולות של צילום נמתחים. כיום, בקלות ניתן לערר את הסטיגמה "הצילום הוא אמת”, מכיוון שניתן  בקלות לשפר כל צילום או אפילו ליצור מציאות אחרת. החשיבות של שינויים אלו והשפעתה על תחום הצילום המסחרי היא עצומה, שכן היום כל צלם מסחרי חייב לשלוט בטכניקות מתקדמות של עיבוד תמונה, בכדי להכין את האימאג´ שלו ברמה של פרסומת."

צילום: פיני חמו
צילום: פיני חמו

מהי חשיבותם של לימודי צילום?
"כשלומדים צילום, דבר ראשון לומדים לשלוט ביסודות הטכניים של הצילום וכמובן בכל מה שסובב את המקצוע הזה - כגון תאורה מלאכותית ועיבוד תמונה, כשבמקביל לומדים אמנות, וזאת כדי לפתח את היצירתיות והסגנון האישי של כל סטודנט."
 
מדוע חשובה החלוקה לתתי התמחויות בלימודי צילום?
"ככל שמעמיקים בלימודי הצילום, ברור שכדי להצליח בעולם המסחרי יש להתמקצע בתחום ספציפי (לדוגמה: לא יתכן שצלם אופנה יהיה גם צלם עיתונות). מסלול הלימודים הדו-שנתי של בית הספר לצילום של הטכניון, מכשיר צלמים מקצועיים (כולל סטאז´), המעוניינים לרכוש מקצוע בעולם הצילום באחד ממסלולי ההתמחות הבאים: צילום אופנה, צילום גיאוגרפי ועיתונות, צילום טכני ומוצר."


כיצד במרכז ללימודי צילום של הטכניון, עוקבים אחר ההתקדמות האישית של כל סטודנט?

"במסלול הדו שנתי, תכנית הלימודים משלבת בין הצד הטכני והאמנותי בצילום, ומכשירה את הלומדים בה, להיות צלמים מקצועיים בעלי יכולות טכניות גבוהות, תוך כדי מתן דגש לפיתוח החשיבה העצמית והשימוש בצילום ככלי לביטוי.

הלימודים הם במתכונת מצומצמת של כיתות קטנות (בין 10 ל-15 סטודנטים בכיתה), דבר המאפשר לתת לכל סטודנט יחס אישי ובמקביל מאפשר לסטודנטים להיחשף למגוון רחב ביותר של תכנים - הן מהעולם הטכני והן מהעולם האמנותי של הצילום. תכנית הלימודים, מתבססת על שנים של ניסיון בתחום הוראת הצילום ושמה דגש מיוחד על התקדמות אישית של כל סטודנט וסטודנט."

צילום: ליעד דרך
צילום: ליעד דרך

מהו הניסיון המקצועי של המרצים בבית הספר לצילום של הטכניון?
"בבית הספר לצילום של הטכניון המרצים הינם מומחים בתחומם:
מוטי פישביין - צלם מסחרי המתמחה בצילומי סטיל לייף מורכבים כגון צילומי תכשיטים, קוסמטיקה, מזון, תעשייה ועוד. עבודותיו מתפרסמות במגזינים, שלטי חוצות, קטלוגים, גלריות, ולאחרונה אף הציג בתערוכה קבוצתית במוזיאון ישראל בירושלים.

גיל כהן מגן - צלם עיתונות שצילם עבור "ידיעות אחרונות", "הארץ", ועיתונים ומגזינים נוספים בארץ ובעולם. ב-2001, החל לעבוד כצלם קבוע בסוכנות הידיעות רויטרס ישראל, ועבד שם עד שנת 2010. כיום, עובד כצלם פרילנס עבור עיתונים ומגזינים ישראלים ובינלאומיים. גיל הוא זוכה מקום ראשון בנושא חדשות בתחרות עדות מקומית (צילומי עיתונות בישראל) בשנת 2009.

יעקב ישראל – צלם דוקומנטרי ואמן אשר סיים בהצטיינות, תואר B.F.A במחלקה לצילום, בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים. צילומיו הוצגו בתערוכות יחיד בארץ ובעולם, בין היתר במוזיאון הפתוח לצילום, תל חי ובמוזיאון חיפה לאמנות. כיום, יעקב מרצה לצילום במרכז לצילום טכניון, במחלקה לצילום בצלאל, במחלקה לצילום באקדמיה לעיצוב וחינוך ויצו חיפה, בבית הספר לצילום מוסררה ירושלים, ובמכללת ספיר.

נהנים לקרוא אודות לימודי צילום? מוזמנים להצטרף לעשות לייק בעמוד הפייסבוק שלנו ולקבל מידע על מגוון תכנים העוסקים בלימודים.

מיכל חלבין – צלמת דיוקנאות, סיימה את התואר הראשון שלה בהצטיינות במחלקה לצילום באקדמיה לחינוך ועיצוב ויצ"ו חיפה. עבודותיה הוצגו בגלריות ומוזיאונים בעולם במספר רב של תערוכות יחיד וקבוצתיות. למיכל יצאו כבר שני ספרי צילום, הראשון שמו "Strangely Familiar" , וספרה השני ששמו "the black eye". מיכל חלבין היא כלת פרס קונסטנטינר לצילום לשנת 2007 מטעם מוזיאון תל אביב.

קובי גופר – מנהל המרכז לצילום של הטכניון. בוגר תואר שני בצילום ואמנות “M.F.A” בהצטיינות. עבודותיו הוצגו בגלריות ומוזיאונים בארץ ובעולם. בשנת 2011 זכה קובי בפרס "אמן צעיר" בצילום של "אפסון אירופה". בשנת 2012 זכה באות ההישגים הגבוהים באמנות לשנת 2012, מטעם הפקולטה למדעי הרוח של אוניברסיטת חיפה. כיום במקביל לניהול המרכז לצילום בטכניון כמו גם העברת הרצאות במרכז, מלמד קובי במחלקה לאומנות אוניברסיטת חיפה ובמחלקה לתואר ראשון בצילום באקדמיה לעיצוב וחינוך ויצו חיפה."

חמישים טיפים מהירים לצילום מקצועי

כיצד משתלבים בוגרי המרכז לצילום של הטכניון בתעשיית הצילום?
"בוגרי הצילום של בית הספר לצילום בטכניון מקבלים את מגוון הכלים והטכניקות שיסייעו להם להשתלב בתחום הצילום ולהתפרנס ממנו בהצלחה.

רועי טל הוא בוגר לימודי צילום בטכניון וכיום הוא מתפרנס מצילום, ובעל סטודיו לצילום בחיפה. בתום לימודיו, הוא כתב לבית הספר לצילום של הטכניון: ´התחלתי את לימודי במסלול הדו שנתי באוקטובר 2008. לפני הלימודים חשבתי שאני מבין בצילום. לאחר הסמסטר הראשון הבנתי כמה יש עוד ללמוד.מעבר ללימודים העיוניים רוב הלימודים הם מעשיים. כל שאלה שנשאלה קיבלנו תשובה עניינית ומקצועית. לאחר שלמדנו וטעמנו מענפי הצילום השונים נאלצנו לבחור רק באחד מהם. עם הבחירה גם דאגו לנו להשתלב ולעבוד תחום. את הלימודים סיימתי באוגוסט 2010. כיום אני מתעסק רק בצילום ובעל סטודיו לצילום One Frame שממוקם בעיר התחתית בחיפה.´ "

צילום: רועי טל
צילום: רועי טל

למידע נוסף על המרכז ללימודי צילום בטכניון לחצו כאן.


מפת הגעה לקרית הטכניון עם המיקום של המרכז לצילום טכניון:
מפת הגעה לקרית הטכניון עם המיקום של המרכז לצילום טכניון


מפת הגעה למרכז לצילום בתל-אביב:
מפת הגעה למרכז לצילום בתל-אביב


מוסדות המלמדים קורס צילום

קבל מידע על קורס צילום ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס צילום

    גליץ - בית ספר לצילום
    הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú