סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
עיצוב פנים לוקח צעד אחד קדימה את האסתטיקה הסביבתית ואת השימושיות צעד אחד קדימה. בעוד החללים הבנויים רק הולכים וקטנים, יש צורך במעצבי פנים מוכשרים. מה בדיוק לומדים בקורס עיצוב פנים?>
מגזין עיצוב, אדריכלות Article Image

תכני קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים לוקח צעד אחד קדימה את האסתטיקה הסביבתית ואת השימושיות צעד אחד קדימה. בעוד החללים הבנויים רק הולכים וקטנים, יש צורך במעצבי פנים מוכשרים. מה בדיוק לומדים בקורס עיצוב פנים?
  • |
  • |
  • 12:45
  • |
  • 3234 צפיות
עיצוב פנים הוא תחום משיק לאדריכלות ולהום סטיילינג. אם בעבר האדריכל היה הכתובת לסידור הבית מבפנים גם בפרטים הקטנים, הרי שהיום עיצוב פנים הפך למקצוע נפרד, בעל הסמכות מיוחדות. במקצוע זה, ניתן לחדור לשוק ולהציע שירות למן הרגע הראשון שלאחר הקורס, בניגוד למקצועות אחרים הדורשים פרקטיקום. הקורסים מתמקדים בכלים המקצועיים עימם מתכננים, מבצעים ומעצבים את החללים השונים של לקוחותיהם.

הקורסים מתמקדים בכלים המקצועיים עימם מתכננים, מבצעים ומעצבים את החללים השונים של לקוחותיהם.
הקורסים מתמקדים בכלים המקצועיים עימם מתכננים, מבצעים ומעצבים את החללים השונים של לקוחותיהם.


כלים גרפיים לתכנון ולשרטוט
לשרטוט הידני יש חשיבות מרובה, עימו מציירים סקיצות ורעיונות, ולעתים אף מציגים אותם ללקוחות במהלך פגישת תכנון. לומדים איך לשרטט תוכנית, חתך ואיור החזית. עובדים בקורס על רישום התרשמותי מהיר תוך דגש על הפרספקטיבה. 

מושגים בעיצוב בסיסי
העיצוב דורש לפני הכול תכנון. על מנת לתכנן יש להכיר כמה כללי אצבע ומושגים בסיסיים, לרבות קומפוזיציה, סימטריה, צבעים משלימים, משקל, חומר ומרקם, צבע, אור, תפישת תלת מימד, יסודות הרישום – סקצ´ינג. בין השאר הלומדים יכירו מונחים מקצועיים מעולם האדריכלות והבניין.

פרזנטציה – איך להציג ולשווק את המעצב
רגע לפני ששמו של המעצב הולך לפניו, מעצב פנים מצליח הוא לרוב גם איש שיווק טוב. עליו לדעת איך להציג את עבודותיו הקודמות או את רעיונותיו לעבודה הנוכחית, להציג תקשורת בין אישית מפותחת, להגיע מוכן לפגישה עם המצגת ועם תשובות לשאלות האפשריות העולות במהלכה.

כלים ממוחשבים
המעצב יהיה בעל ידע בתוכנות גרפיות נפוצות לדו מימד ולתלת מימד, וילמד מושגים כמו איזומטריה, הדמיות בתלת מימד - רינדור ואנימציה, יצירת פרזנטציות, ליטוש תמונות, תוכנת אוטוקאד לתכתובות אדריכליות ועוד.

עבודה מעשית בסטודיו
במהלך עבודה בסטודיו שבמוסד הלימודים, מיישמים את כל הנלמד וניתן לייצר גם את פרויקט הגמר. אלו יכולים להיות פרויקטים ליצירת רהיט שימושי מסוים או עיצוב פרויקטים אמיתיים עם לקוחות בשטח.

טכנולוגיות בבניה
לומדים אילו שיטות בניה קיימות כיום, ואיך ניתן לשנות את המרחב הפנימי כדי לענות לצרכים המתחדשים. הלימודים כוללים תכני אינסטלציה וחשמל, מערכות חימום, בית חכם – בניה ירוקה, תקשורת ועוד.

תאורה
פרק התאורה משפיע רבות על המראה הסופי של הבית ועל הרגשת הנוחות בו. איך להשתמש בתאורה הטבעית ואיך ליצור ולתכנן תאורה מלאכותית.

הרחבה בתפישות עיצוב שונות
הפאנג שוואי למשל הוא אחת השיטות הנפוצות שבה משתמשים לעיצוב החלל והבית. ניתן לתכנן ולעצב לא רק ברמת המראה והשימושיות, אלא גם ברמה האנרגטית – לרבות שימוש בכיווניות, בדרכי גישה ועוד.

מוסדות המלמדים קורס עיצוב פנים

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס עיצוב פנים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס עיצוב פנים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום אדריכלות ועיצוב פנים

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

בר בר מבחני גמר אדריכלות
בר 10:24 25-02-2014
היכן ניתן למצוא דוגמא למבחני גמר של משרד החינוך בתורת הבניה להנדסאי אדריכלות ?
שאולשאוללימודי תוכנת AUTOCAD
שאול11:17 12-02-2014
שלום,

רציתי לדעת האם לימודי תוכנת AUTOCAD יעניקו לי ידע בסיסי באדריכלות על מנת לשרטט עבור אדריכלים, או שיש לרכוש ידע נוסף באדריכלות וכו'?

תודה,
שאול

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

אנו חיים בעידן דיגיטלי, מהיר וויזואלי. בימינו המסר הוא הכל, וכמה שיותר מהר נקלוט אותו - כך טוב יותר. שכן כל פרסום, שלט חוצות, מהמשך...

ללמוד לעצב גרפיקה

ללמוד לעצב גרפיקה

חולמים על מקצוע יצירתי, מאתגר ומתגמל במיוחד? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות קורסי העיצוב הגרפי המאפשרים גם לכם להשתלב המשך...

לימודי הדרכת אומנות

לימודי הדרכת אומנות

אתם אנשי יצירה ואומנות שרוצים להפוך את הפאשן הזה למקצוע של ממש? האופציה של הדרכת אומנות כנראה נועדה במיוחד עבורכם! בכתבה זו תמצהמשך...

תקשורת חזותית ללא תואר

תקשורת חזותית ללא תואר

לימודי תקשורת חזותית הפכו לתחום לימוד מהמבוקשים בישראל. ניתן ללמוד את התחום גם במסגרת תואר ראשון וגם במסגרת לימודי תעודה בלבד. המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú