סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
ישנן יתרונות וחסרונות רבים בהקשר של לימודים בחו"ל. לאחר בדיקה מעמיקה ניתן לי יש הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות בתחום זה. על אף העבודה כי זה רחוק, השפה קשה, לעיתים יש בעיה חברתית ותרבותית אך התגמול אשר מקבלים מלימודים בכל כנראה שמשתלם.>
מגזין תואר ראשון Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

למה ללמוד בחו"ל

תמיד שאלנו את עצמנו את השאלה. האם כדאי ל ללמוד בחו"ל? להגשים חלום, ללמוד עוד שפה, להכיר אנשים מכל העולם האם זה כל כך פשוט ? מה היתרונות ומה החסרונות של לימודים בחו"ל.
  • |
  • |
  • 14:58
  • |
  • 4154 צפיות
ישנן יתרונות וחסרונות רבים בהקשר של לימודים בחו"ל.  לאחר בדיקה מעמיקה ניתן לי יש הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות בתחום זה. על אף העבודה כי זה רחוק, השפה קשה, לעיתים יש בעיה חברתית ותרבותית אך התגמול אשר מקבלים מלימודים בכל כנראה שמשתלם.

מה הם היתרונות ללימודים בחו"ל
תנאי הקבלה נוחים- ניתן לראות כי לימודים בחו"ל מאפשרים לסטודנטים תנאי קבלה נוחים ובכך מאפשרת לקבל השכלה ולעשות תארים שונים אשר בישראל תנאי הקבלה מאוד גבוהים ולא תמיד מתאפשרים עבר כולם מקצועות כגון רפואה כללית, רפואת שיניים,וטרינריה,מחשבים ופסיכולוגיה.
אופציות לימוד רבות- ניתן לראות כי הלימודים בחו"ל מאפשרים מגוון רחב של אופציות לימודים בתחומים שונים. לעיתים קיימת בעיה בנושא מהסיבה שאין מספיק ביקוש לנושאים מסוימים ולכן לא ניתן לפתח את המקצועות אלו. מקצועות כגון אומנות,עיצוב, משחק ווטרנריה.
קירבת המוסדות- מוסדות לימוד רבים בחו"ל נמצאים במרכז בו מתרחשים הדברים בפעול כלומר ניתן לראות כי אדם אשר לומד משחק  בקליפורניה נמצא קרוב לעולם הוליוודי האמיתי .כמו כן, לימודי אופנה באיטליה ועוד.
שפה נוספת וחוויה חד פעמית- לימודים בחו"ל מקנים לתלמידים שפה נוספת. אשר ברור כי גם במדיה והיו לומדים את השפה לא היו מצליחים לרמת הידע של השפה כמו לעשות תואר שלם בשפה זרה. בנוסף ניתן לראות כי לימודים בחו"ל מאפשרים חוויה חד פעמים וניסיון בהכרת תרבויות שונות, למידת שפות, התפתחות, עצמאות ולימודים באותו הזמן.
האוניברסיטאות הגדולות בעולם- ישנן מוסדות השכלה בחו"ל אשר נחשבים לגדולות בעולם כגון ללמוד עיצוב אופנה בניו יורק או במילאנו, אוניברסיטת אוקספורד ועוד. יש תחומים רבים בארץ אשר לא מאפשרים את רמה גבוה ומקצועיות בתחום.
המחיה יקרה? המשפחה רחוקה?. האם זה שווה את החוויה?
המחיה יקרה? המשפחה רחוקה?. האם זה שווה את החוויה?
מה הם החסרונות ללימודים בחו"ל?
עלויות מחיה גבוהות-
ניתן לראות כי בשל העבודה כי אתה לא נמצא בבית שלך אתה נאלץ לשלם עבור מחיה לרוב השכרת דירה היא לא גבוה אך לשלב זאת בזמן הלימודים זה טיפה קשה, אך המחיה באופן כללית למקומות רבים גבוה מישראל בהרבה.
קושי בהשתלבות בעבודה זמנית- ניתן לראות כי ישנה בעיה להשתלב בעבודות שונות עבור סטודנטים זרים. סיבה זו נובעת לעיתים בשל הדרכון הזר או בחוסר התמצאות, אי התאמה לנורמות, חוסר בזמן, תחבורה, חוסר ניסיון ועוד.
קושי בשפה- לא תמיד השפה באה בקלות ולא תמיד הלימודים הם באנגלית ולכן יש צורך בלמידת השפה המקומית בצורה מושלמת עוד לפני ההגעה לבית הספר
רחוק מהמשפחה והחברים- המרחק הגיאוגרפי לעיתים מפריע בשל העבודה כי לא ניתן לראות את המשפחה והחברים כל הזמן. הנסיעות לארץ יקרות, הלימודים אינטנסיביים וכנראה שהדרך תקשורת היחידה היא באמצעות הפייסבוק והטלפון. לעיתים יש קושי רב להכיר אנשים חדשים עבור אנשים מסוימים ולכן המרחק הגיאוגרפי יכול להביא לתסכל מצב הסטודנט.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

וטרינריה – מידע למתעניין

וטרינריה – מידע למתעניין

ההורים תמיד רצו שתלמד רפואה והחלום שלך הוא בכלל לעסוק בחיות? כנראה שוטרינריה היא השילוב המנצח! לימודי הוטרינריה אמנם לא פשוטים,המשך...

ללמוד וטרניריה בחו"ל

ללמוד וטרניריה בחו"ל

כמדי שנה ישראלים רבים פוקדים את האקדמיות השונות ברחבי העולם בכדי ללמוד את מקצוע הוטרינריה. הוטרינר הינו רופא מורשה האמון על בריהמשך...

שיקולים ללימודים בגרמניה

שיקולים ללימודים בגרמניה

גרמניה נמצאת בלב אירופה, אולם זו לא הסיבה המרכזית שמושכת לשם – מערכת ההשכלה בגרמניה מגוונת וכוללת למעלה מ- 300 מוסדות להשכלה גבהמשך...

לימודים בדרום קוריאה

לימודים בדרום קוריאה

רפובליקה דרום קוריאה נמצאת בחצי האי הקוריאני באסיה, ויש בה טבע רב – על אף הנוף האורבני החדשני שנראה בבירתה, סיאול. דרום קוריאה המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú