סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
לימודי רפואה משלימה מכילים בתוחם מגוון רחב של מיומנויות ותורת לטיפול באמצעות מגע. לימודי העיסוי ומקצועות המדע השונים מקנים לסטודנטים כלים להבחנה ולטיפול בגוף האדם במטרה להקל על כאבי שרירם ולשחרר >
מגזין טיפולי מגע ועיסוי Article Image

איזה קורס עיסוי ללמוד?

מגוון שיטות הטיפול בעיסוי הן רבות ומגוונות ועל כן מבחר הקורסים הוא עצום! איזה קורס עיסוי כדאי ללמוד? שאלה לא קלה. נקווה שהמאמר הבא יצמצם לכם את האפשרויות ויקל על הבחירה
  • |
  • |
  • 00:00
  • |
  • 5849 צפיות
לימודי רפואה משלימה מכילים בתוחם מגוון רחב של מיומנויות ותורת לטיפול באמצעות מגע. לימודי העיסוי ומקצועות המדע השונים מקנים לסטודנטים כלים להבחנה ולטיפול בגוף האדם במטרה להקל על כאבי שרירם ולשחרר מלחצים. כל קורס עיסוי משלבים הבנה וידע הקושרים בין הגוף והנפש ויורדים לעומק הבעיה האבחון ואפיון הטיפול המתאים לכל מטופל בנפרד. לימודי הרפואה המשלימה מכשירים את הסטודנטים במגוון רחב של סוגי טיפולי מהמזרח ומהמערב  כגון: רפלקסולוגיה, איורוודה, שיאצו, עיסויי שמנים, טווינא, דיקור סיני ועוד. הרפואה המשלימה עומדת לצד הרפואה הקונבנציונאלית גם בתפיסה וגם הלכה למעשה במרפאות קופות החולים השונות ובבתי החולים ומטרת לשמש אלטרנטיבה טבעית וגם פתרון משלים לבעיות נפוצות שבני האדם סובלים מהם.

איזה עיסוי כדאי ללמוד?
איזה עיסוי כדאי ללמוד?

רפואת המגע כוללת בתוכה מגוון עשיר במיוחד של טיפולים ועיסויים אשר כל אחד מהם דורש למידה מעמיקה והתמקצעות ברמה גבוהה. לכל התמחות וטיפול אופי אחד גישה אחרת ומטרה אחרת לעזרה וריפוי בני האדם. הטיפולים נועדו כפתרון כפול מצד אחד טיפול ועזרה לחולים הסובלים מבעיות גב, מפרקים, לחץ ועייפות ומצד שני כפתרון מנע כנד כל אותן הבעיות.
ברשימה הבא ננסה להציג מספר טיפולים מוכרים ולעמוד על התכונות המרכזיות של כל טיפול וטיפול. כל הטיפולים נלמדים בצורה מקצועית ומקיפה במוסדות הלימוד המוכרים על ידי מדינת ישראל.

קורס עיסוי שוודי
או עיסוי שבדי כפי שהוא מוצג לעיתים, הינו עיסוי קל ומרחף, המטפל נוגע בעדינות בגופו של המטופל ובנקודות שסומנו מראש כבעיתיות ועל ידי כך גורם להמרצת מחזור הדם וליצירת שלווה ונועם המרגיעה את המטול במיוחד ומשחררת אותו מלחצים ומאנרגיות המקובצות בתוך השרירים. הטיפול מתבצע בעזרת שמנים הנבחרים מראש על ידי המטפל ומתוך הבנה כי לכול סוג שמן סגולות אחרות המתאימות לבעיות אותן הציג המטופל מראש.

אולי נלמד עיסוי פנים?
אולי נלמד עיסוי פנים?

קורס דיקור סיני
הדיקור הסיני ידוע ומוכר בעולם גם בשם נוסף אקופונקטורה שיטת ריפוי סינית זאת מתבצעת בעזרת מחטים המוחדרים לגוף בנקודות מסוימות מאוד אותם התורה מכירה כנקודות אסטרטגיות בגוף האדם. מטרת טיפול זה הוא לייצר ויסות פנימי בגוף המטופל וזאת על ידי הפרשה של כימיקלים והורמונים הנפלטים בגוף כתוצאה מהדיקור.משך הלימודים הוא ארוך  והלימודים נעשים בצורה דקדקנית ומקצועית וזאת בשל המורכבות הרבה והאחריות הגדולה שהטיפול דורש.

קורס רפלקסולוגיה
שיטת טיפול זאת הינה שיטת טיפול עתיקה אשר זוכה לפופולאריות גבוהה מאוד בכול העולם וצוברת לאהדה והערכה כמעט ממסדיים כטיפול משלים יעיל במיוחד. מטרת הטפול הוא להקל על הגוף המטופל מפני לחצים ומתחים ומסייעת בהזרמת חמצן והעברת חמצן ממקום למקום בגוף. הטיפול מתבצע על ידי לחיצה על נקודות בגוף המשחררות רפלקס חיוני לגוף אשר השפעתו מועילה לגוף ולטיפול בבעיות החולה.

קורס אירוודה
טיפול עתיק הנקשר גם למדע רוחניות החיים, באמצעות טיפול מסורתי בשמנים שונים שנקודות מרכזיות ובמיוחד בין העיניים מקום אשר זכה לכינוי הצקרה השישית מביאים את המטופל לידי שלווה ורוגע אלוהיים.

קורס עיסוי באבנים חמות
קורס עיסוי באבנים חמות

קורס טווינא
שיטת טיפול זאת מטרה לייצר זרימת אנרגיה וחיוניות בגוף ובשרירים ועל ידי כך לעזור בפתרון בעיות אורתופדיות, בעיות נשימה, כאבי ראש , בעיות מפרקים, וכו´.

קורס עיסוי ספורטאים
נקרא גם עיסוי צרפתי , עיסוי זה מתאפיין בנגיעה בשרירים עמוקים. המטופלים הניגשים לעיסוי זה הם לרב ספורטאים  או כאלו הסובלים מבעיות מפרקים ושרירים. רופאים אורטופדים רבים ממליצים על עיסוי זה כטיפול משלים איכותי במיוחד לטיפול הקונבנציונאלי. 

גם ספורטאים צריכים עיסוי מקצועי
גם ספורטאים צריכים עיסוי מקצועי

קורס שיאצו
עיסוי המתבצע על ידי לחציה בעזרת האצבעות על נקודות ספציפיות הנבחרות מול הבעיה או המחלה. מקור השיטה הוא מיפן אך השיטה נלמדת בהתלהבות רבה בכול העולם המערבי המודרני. השיטה כלולה במסגרת הטיפולים העמוקים והיא יעלה המיוחד לטיפול בבעיות שרירם ולכאבים.

שיאצו - אפשר גם בזוגות
שיאצו - אפשר גם בזוגות

מומחיות העיסוי והמגע כוללת בתוכה טיפולים נוספים הנכללים כחלק מהתורה וכחלק ממתכונת הלימודים הנהוגה ברב בתי הספר אך בפועל טיפולים אלו פופולאריים יותר כטיפולי פנאי והתענוגות ופחות כטיפולי מגע אלטרנטיביים מובהקים.


מוסדות המלמדים קורס עיסוי

קבל מידע על קורס עיסוי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס עיסוי

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

ללמוד אבנים חמות בדרום

ללמוד אבנים חמות בדרום

אתם רוצים ללמוד עיסוי באמצעות אבנים חמות אבל לא רוצים להתרחק מאיזור דרום הארץ? אל תדאגו, מצאנו עבורכם שני מוסדות בולטים במיוחד המשך...

עיסוי הוליסטי: ריפוי במגע

עיסוי הוליסטי: ריפוי במגע

עיסוי לשם הנאה ושחרור הוא תחום אחד, אבל עיסוי לשם טיפול בתחלואות הגוף, הוא כבר תחום אחר שנמצא תחת תורת הרפואה הסינית ושמו "המשך...

סוגי קורסי עיסוי

סוגי קורסי עיסוי

עיסוי? עיסוי תאילנדי? שבדי? או שאולי אבנים חמות? מבולבלים מכל סוגי הקורסים? אנחנו כאן בכדי לעזור. הכנסו לכתבה ותוכלו לקרוא ולדעהמשך...

לימודי מעסי ספורטאים

לימודי מעסי ספורטאים

עיסוי נחשב לאחד מהמרכיבים החשובים להצלחה של כל ספורטאי וספורטאי, מחובבנים ועד לכדורגלנים הטובים ביותר בעולם. נשמע מעניין? הכנסוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú