סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מחפשים סיבות להיות טכנאי סלולר? כאן ליקטנו עבורכם את 5 הסיבות המרכזיות שהפכו את קורס טכנאי סלולר לאחת מתכניות הלימוד הפופולריות ביותר כיום בענף התקשורת.>
מגזין טכנאים Article Image

5 סיבות להיות טכנאי סלולר

קורס טכנאי סלולר יספק לכם את המעטפת הלימודית הנדרשת כדי לקבל הכשרה טכנולוגית באחד מן המקצועות המובילים כיום בענף הסלולר. למה יותר ויותר אנשים נרשמים לקורס? ליקטנו לכם כמה סיבות מרכזיות.
  • |
  • |
  • 12:52
  • |
  • 5015 צפיות
בוגרי קורס טכנאי סלולר נהנים מביקוש גבוה בשוק העבודה ולא בכדי. מזה כעשור שענף הסלולר נהנה מפריחה של ממש ומפיתוחים טכנולוגיים מרשימים, אך יחד עם ההתפתחות האסטרונומית במכשירים הניידים, כך הם הופכים לרגישים יותר הן מבחינת תוכנה והן מבחינת חומרה. פרמטר זה בשילוב עם העובדה שמרביתנו כמעט ולא מסוגלים להעביר יום בודד בלי הסמאטרפון מספק עבודה שכמעט ולא נגמרת למי שמחזיק בהסמכה המקצועית לתיקון ותחזוקת טלפונים ניידים.

למה כדאי ללמוד טכנאי סלולר?


לאחר סקירה קצרה זו, כאן תוכלו למצוא 10 סיבות טובות שהביאו אלפי בוגרים עד היום להחלטה להירשם ללימודי קורס טכנאי סלולר באחד ממוסדות הלימוד המקצועיים השונים:

1. הכשרה טכנולוגית עם תנאי קבלה נוחים
קורס טכנאי סלולר מתקיים בכיתות לימוד מתקדמות המאפשרות תרגולים מעשיים והתנסות במגוון רחב של פעולות תחזוקה, תיקון ותפעול טלפונים ניידים.

למעט אוריינטציה טכנולוגית בסיסית ונכונות ללמוד את החתום מאפס, אין צורך בידע מעשי קודם ותנאי הסף נוחים למדי כשעל המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה אישי. ישנם גם לא מעט מוסדות המאפשרים תנאי קבלה מקלים ב-10 ו-11 שנות לימוד בלבד.

2. תעודה מטעם משרד הכלכלה
לימודי טכנאי סלולר נהנים מן החסות של משרד הכלכלה ובוגרי הקורס שיסיימו אותו בהצלחה יקבלו בנוסף לתעודת הסיום מטעם המוסד, גם תעודת גמר מקצועית ממשרד הכלכלה.

תעודה זו הינה ערובה לכך שנושאי הקורס מעודכנים ומסונכרנים עם דרישות שוק העבודה.

קורס טכנאי סלולר: הלימודים מלווים בסביבה טכנולוגית להקניית ניסיון מעשי
קורס טכנאי סלולר: הלימודים מלווים בסביבה טכנולוגית להקניית ניסיון מעשי

3. אפשרות יציאה לדרך עצמאית
טכנאי סלולר נהנים מביקוש גבוה במגוון המעבדות השונות הפזורות בכל רחבי הארץ. רבים מבין הטכנאים מעידים כי מספיק להתנסות בתחום כמספר שנים בודדות, בשביל לפתוח בדרך עצמאית ולהקים מעבדת סלולר פרטית.

כדאי לדעת: ישנם טכנאי סלולר המציעים את שירותיהם מן הבית ובכך חוסכים את עלויות השכירות.

4. לימודים ממש מתחת לבית!
קורס טכנאי סלולר נהנה מפופולריות גבוהה והביקוש הגבוה זוכה למענה בדמות מגוון מוסדות לימוד שפתחו את שעריהם והקימו מערך לימודים מקצועי להסמכת טכנאי סלולר.

כאן ריכזנו עבורכם מגוון רחב של מוסדות לימוד מן הדרום ועד לצפון המציעים את ההכשרה הנדרשת ושמאפשרים לכם להירשם ללימודים מבלי לטרוח בנסיעות ארוכות או דרכי הגעה לא נגישות!

5. עלייה משמעותית בשכר עם צבירת הוותק
טכנאי סלולר בתחילת דרכו ירוויח כ-6,500 ש"ח, עם לאחר שנה-שנתיים, יצבור מספיק וותק וירוויח סכומים נאים למדי הנעים בין 8,200 ל-9,000 ש"ח.

לסיכום
לימודי טכנאי סלולר יכשירו אתכם לאחד מן המקצועות המרתקים, המתגמלים והנדרשים שבענף התקשורת.

בתחתית המאמר תוכלו למצוא מגוון מוסדות לימוד שונים להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר ולתאם מולם פגישת ייעוץ וקבלה. בהצלחה!

מוסדות המלמדים קורס טכנאי סלולר

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס טכנאי סלולר ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס טכנאי סלולר

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

חשבת על לימודי סלולר?

חשבת על לימודי סלולר?

כשבסקרים אנחנו מוכתרים כאחת מן המדינות המכורות ביותר לנייד בהשוואה לעולם המערבי, מה הפלא שתחום תחזוקת ותיקון הטלפונים הסלולרייםהמשך...

ללמוד בקרים מתוכנתים

ללמוד בקרים מתוכנתים

התחום היותר אקסקלוסיבי בענף המכונאות הוא תחום הבקרים המתוכנתים – התחום שבלעדיו תעשייה לא יכולה להצליח. רוצים להפוך לאלו שבונים המשך...

ללמוד טכנאות מיזוג במרכז

ללמוד טכנאות מיזוג במרכז

רוצים להפוך לטכנאי מיזוג אוויר אבל לא בטוחים איפה ללמוד ולקבל את תעודת ההסמכה? יצאנו לבדוק איזה מוסדות בולטים במרכז מציעים מתכוהמשך...

להפוך לטכנאי בית חכם

להפוך לטכנאי בית חכם

קשה לפספס את הקמפיינים השונים של המעבר לבית חכם, בייחוד בכיכובה של תום יער הכובשת.. אין ספק שבעתיד הלא רחוק כלל הבתים ובתי העסקהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú