סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מי לא אוהב תכשיטים? בואו לקרוא הכול בדבר קורס עיצוב תכשיטים ותוכלו לעשות זאת בעצמכם! הכנסו לפרטים נוספים>
מגזין אופנה וסטיילינג Article Image

דעתך על עיצוב תכשיטים?

מה הייתן אומרות אם היינו מספרים לכן שאתן יכולות לעצב לעצמכן LINE אישי של תכשיטים? כמה פעמים חיפשתן את התכשיט המושלם והתאכזבתן למצוא אותו רק בדמיון? זה הזמן להפוך את החלום למציאות! כל הפרטים.
  • |
  • |
  • 13:17
  • |
  • 2186 צפיות
עם כל הכבוד למותגים, כיום מה מה שחם בעולם התכשיטנות הוא תכשיטי הבוטיק במלאכת יד. לכך אחראים מספר גורמים: ראשית, הנגישות הגבוהה לחומרי הגלם השונים והאמצעים הטכנולוגיים והשנייה עולם האינטרנט! ענף המכירות אונליין נמצא רק בעלייה ויותר ויותר מעצבות בעלות כישורים מעולים מצליחות להקים עסק אינטרנטי משגשג ללקוחות מן הארץ ואפילו מחו"ל! אז איך מתחילים? כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם קורס עיצוב תכשיטים – תכנית הלימודים שתעניק לך את כל הכלים המעשיים בשביל להיות מעצבת תכשיטים מקצועית. אז מה לומדים? מה הם תנאי הקבלה? כל הפרטים!

 תני את הספייס ליצירתיות שלך
כמה פעמים חזית כיצד יראה התכשיט המושלם אבל פשוט לא מצאת אותו באף חנות. אם גם את ניחנת בחוש יצירתי, אין סיבה שלא תפיקי ממנו את המיטב ותצברי את כל הכלים הטכנים והטכנולוגיים שיביאו אותך צעד אחד ענק קדימה כמעצבת תכשיטי בוטיק. במסגרת התכנית לעיצוב תכשיטים ייחשפו המשתתפות והמשתתפים בכל הנושאים החיוניים בכדי להפוך למעצבי תכשיטים מקצועיים. מה לומדים? מה הם תנאי הקבלה? היכן לומדים את התחום? ומה הם נושאי הלימוד? כל אלו ועוד.

בואי לבטא את היצירתיות שבך ביצירת תכשיטים ייחודיים! קורס עיצוב תכשיטים
בואי לבטא את היצירתיות שבך ביצירת תכשיטים ייחודיים! קורס עיצוב תכשיטים


 קריירה כמעצבי תכשיטים
תארי לעצמך עבודה מתגמלת, בשכר גבוה שמאפשרת לך להשתמש ביצירתיות ולעצב את התכשיטים היפים ביותר. הדמיון כבר התחיל לעובד? ברוכה הבאה לעולם מעצבי התכשיטים! בעולם הזה את יכולה לקבוע את המגמות החדשות ולהרוויח כסף מלקוחות שבאמת מעריכים את העבודה שלך. בנוסף לפוטנציאל ההשתכרות הגבוה, קורס עיצוב תכשיטים פותח בפניך את האפשרות לקבוע את הקצב על פי החשק.

 מי נרשם לקורס?
מספיק שתרגישו שהדבר בוער בעצמותיכם בשביל שתוכלו להירשם לקורס. תכנית הלימודים פונה למעצבי תכשיטים שרוצים הכשרה מקצועית וללמוד מיומנויות חדשות, לחובבי מלאכה שרוצים כיצד להכין תכשיטים בכוחות עצמם ולאנשים שרוצים להתחיל קריירה כמעצבי תכשיטים הן בחנויות בוטיק והן בחנויות אינטרנטיות. ייתכן ומועמד יידרש לראיון קבלה ראשוני בטרם ההרשמה לתכנית.

 לרשימת מוסדות ללימודי קורס מעצבי תכשיטים באתר ToStudy לחצו כאן

 משך הלימודים
משך לימודי קורס עיצוב תכשיטים משתנה בין מוסד למוסד. על פי רוב, מתפרשת על גבי כ-30 מפגשים חד שבועיים של כ-120 שעות לימודיות.

 תכנים ונושאי לימוד
קורס עיצוב תכשיטים הינו קורס חוויתי הנלמד דרך עבודה מעשית ולצד הרצאות פרונטליות בנושאים עיוניים רלוונטיים שונים. בין נושאי הלימוד השונים נחשפים התלמידים לתכנים דוגמת: סקירת עולם התכשיטנות, מבוא לעיצוב תכשיטים, אבזורים נלווים, הלחמת מתכות, יצירת קידוחים, ציפוי, שיוף, חריטה, שיבוץ, שרטוט והדמייה בתוכנות מחשב דוגמת Rhino, חישוב כמויות, תמחור התכשיט, אופנות בתכשיטנות ועוד.

לכתבות מומלצות נוספות
>>> רוצה ללמוד עיצוב תכשיטים?
>>> הכשרת מעצבי תכשיטים
>>> רוצה ללמוד עיצוב תכשיטים?
>>> ללמוד לעצב תכשיטים

מוסדות המלמדים קורס עיצוב תכשיטים

קבל מידע על קורס עיצוב תכשיטים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס עיצוב תכשיטים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכשיטנות לומדים בחרוז כזה!

תכשיטנות לומדים בחרוז כזה!

מאז הקמתו ב-1994, נודע חרוז כזה כמוסד המתמחה בייבוא חרוזים לצרכי תחביב ומעצבים. עם השנים, ככל שהפך למקום מפגש מועדף על מאות נשיהמשך...

ללמוד סטיילינג

ללמוד סטיילינג

אתם נושמים אופנה וסטיילינג? מכורים לקניות של בגדים, נעלים ואקססוריז? מבלים ממילא שעות מול המראה? אז למה לשמור על התשוקה הזו כתחהמשך...

קורס תפירה מזורז

קורס תפירה מזורז

עכשיו כשחג הפורים כבר ממש בפתח, ומתחשק לכם להכין את התחפושת שעלתה לכם בדמיון, נשאלת השאלה – איך עדיין לא הלכתם ללמוד תפירה? תפיהמשך...

ללמוד עיצוב תכשיטים

ללמוד עיצוב תכשיטים

אוהבים אופנה, אמנות ועיצוב? יש תחום בולט שישלב באופן הרמוני בין שלושת האהבות הללו – עיצוב תכשיטים. הלימודים בתחום עיצוב התכשיטיהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú