סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
הקמפוס החדש של הטכניון – היחידה ללימודי המשך בתל אביב, נפתח במתחם שרונה ברחוב דוד אלעזר ונפרש על פני מספר מבנים עם הסדרי חניה בסביבה. עכשיו, לאחר שחנינו באזור, נוכל לגשת ולהציץ לאחת ממחלקות הדגל של השלוחה – מחלקת הצ>
מגזין צילום ועריכה Article Image

לימודי צילום בשרונה- הטכניון

היחידה ללימודי חוץ של הטכניון קיימת כבר למעלה מ-50 שנים, אבל הקמפוס במתחם שרונה נפתח בסוף שנת 2013, ובו נלמדות תכניות לימוד רבות ומחלקות – ביניהן בית הספר לצילום, שפותח מגוון רב של קורסים הנהנים מהמיקום ומטובי המרצים.
  • |
  • |
  • 18:15
  • |
  • 3492 צפיות
הקמפוס החדש של הטכניון – היחידה ללימודי המשך בתל אביב, נפתח במתחם שרונה ברחוב דוד אלעזר ונפרש על פני מספר מבנים עם הסדרי חניה בסבגיבה. עכשיו, לאחר שחנינו באזור, נוכל לגשת ולהציץ לאחת ממחלקות הדגל של השלוחה – מחלקת הצילום. המיקום החדש במרכז תל אביב ובקרבת מקומות אסטרטגיים כמו למשל מחלף השלום, הקריה ועם הסדרי חניה נינוחים, הוא התחלה מבטיחה לסטודנטים המגיעים מכל קצוות גוש דן והסביבה. 

להדמיה של מתחם שרונה שמשמש את הטכניון לימודי המשך לחצו כאן

היצע נרחב של קורסים בתחום הצילום
המחלקה מציעה מסלולי לימודים בדמות קורסים (לימודי תעודה) למתעניינים במיקוד מסוים בעולם הצילום ועד למסלולים דו שנתיים מקיפים. אחד מן המסלולים השנתיים הינו קורס צילום סטודיו ברמה בסיסית, כשלאחריו מוצעת גם רמת מתקדמים. 

צילום ארכיטקטורה בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה. צילום: שרון בוכובינדר
צילום ארכיטקטורה בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה. צילום: שרון בוכבינדר

לפרטים אודות מסלולי לימודים נוספים בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה לחצו כאן

קורס צילום סטודיו

קורס צילום סטודיו בטכניון – לימודי חוץ בשרונה נפרס על פני 3 סמסטרים – חורף, אביב וקיץ – כ-420 שעות שמתחלקות לשני מפגשים בשבוע, ול-80 בסך הכל. כ- 80 שעות מעשיות מהקורס מוקדשות ללימוד ולתרגול תוכנות פוטושופ ולייטרום. תכנית לימודים זו מבוססת על פני שנים של ניסיון בתחום הוראת הצילום. הדגש בקורס זה הוא על תיק עבודות ועל עושר התכנים – זהו הקורס המקיף ביותר עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע לצורך פרסום, לצלם אופנה, למתג ולעסוק בבניית תדמית, בצילום מזון, ארכיטקטורה ועוד. 

צילומי תדמית בטכניון לימודי המשך שרונה. צילום: גדעון זורוכוב
צילומי תדמית בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה. צילום: גדעון זורוכוב

תיק עבודות

רגע לפני שמדברים על תיק עבודות שנעשה ונערך במהלך הקורס (חובה עבור כל צלם מסחרי לעשות התמחות מעשית לצורך העניין), חשוב לציין כי בתום תקופת הלימודים נערכת תערוכת גמר של הפרויקטים – זוהי מטרה המכוונת את הלומדים לייצר תיק עבודות בייעוצם של מרצים שכולם צלמים מקצועיים ומחזיקים בתואר ראשון בצילום או בתואר שני בתחום, תוך קבלת יחס אישי. 

צילום קוסמטיקה בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה. צילום: חני שטרן
צילום קוסמטיקה בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה. צילום: חני שטרן

פספסתי מפגש. מה עושים?

אמנם ככל קורס ישנה חובת נוכחות בדרך כלל, אולם בטכניון לימודי חוץ בשלוחת תל אביב דואגים לעריכת פגישות אישיות בתיאום מראש על מנת להשלים את החומר, וזאת בנוסף להגעה עצמאית של הסטודנט כדי להשלים תרגילים – גם ללא נוכחות מרצה, ובכך לחזק את הקשר עם המקום.

מנהל התכנית בתל אביב – קובי גופר
קובי גופר, מנהל התכנית, נולד ב-1977 בחיפה. הוא בעל תואר שני בהתמחות בצילום ומיצב (MFA). כיום, הוא מנהל, ומרצה ראשי בבית הספר לצילום בטכניון, היחידה ללימודי המשך וכן מרצה לצילום במחלקה לצילום באקדמיה לעיצוב ולחינוך ויצ"ו חיפה. עבודותיו האמנותיות הוצגו בתערוכת יחיד ובתערוכות קבוצתיות בארץ ובחו"ל. קובי הנו זוכה פרס אמן צעיר לשנת 2011 של אפסון אירופה וכן פרס ההישגים הגבוהים באמנות לשנת 2012 מטעם אוניברסיטת חיפה.

לפרטים נוספים אודות מסלול לימודי צילום סטודיו בטכניון לימודי המשך קמפוס שרונה לחצו כאן

מפת הגעה אל הטכניון לימודי חוץ בקמפוס שרונה, ת"א
מפת הגעה אל קמפוס שרונה - הקורס מתנהל באווירה פסטורלית זו ובמרכז העניינים
מפת הגעה אל קמפוס שרונה - הקורס מתנהל באווירה פסטורלית זו ובמרכז העניינים

מוסדות המלמדים קורס צילום

קבל מידע על קורס צילום ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס צילום

    גליץ - בית ספר לצילום
    הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי צילום מזון וקולינריה

לימודי צילום מזון וקולינריה

מכורים למגזינים כדוגמת "דרך האוכל", "בופה" ו"על השולחן", בהם האוכל נראה כמו יצירת אמנות אמיתית? רהמשך...

תמונה אחת - אלף מילים

תמונה אחת - אלף מילים

בעידן שבו פלטפורמת האינסטגרם והויזואליות תופסים תאוצה בקצב מסחרר, רבים חושבים להפוך את תחביב הצילום שלהם למקצוע של ממש. אז איך המשך...

לימודי עריכת וידאו

לימודי עריכת וידאו

וידאו בא לידי ביטוי באינספור מקומות, סרטים, פרסומות, טלויזיה, אינטרנט. כמובן, שסרטוני הוידאו שאתם רואים הם מוצר מוגמר לאחר עריכהמשך...

לימודי קורס צילום

לימודי קורס צילום

אם לצלם זה אחד מהתחביבים הכי אהובים שלכם, אז כדאי לכם להפוך זאת למקצוע! במסגרת הקורס לצילום תלמדו מספר מיומנויות שיקנו לכם ידע המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú