סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
אין זה סוד שהמצב הכלכלי מטריד את מרבית מן האזרחים במדינה. מתוך כך, רבים מחפשים את ידית המפלט שתזניק במהירות את המשקיע לרווחים ולתשואות מרקיעי שחקים. מתוך הנוחות וכמו מקצועות נוספים בהם ניתן לפעול מהבית, עולה ומשגשג >
מגזין שוק ההון והשקעות Article Image

סיבות ללמוד בקורס שוק ההון

שוק ההון הוא הרוח הנושמת את כיסם של מליוני משקיעים ברחבי העולם סביב השעון. ל רקע המחאה החברתית ומעמד ביניים נשחק, לא חייבים ללמוד ייעוץ השקעות על מנת לפתח סיכוי לתשואה ולרווח, אלא שניתן גם לפנות לערוצים העממיים יותר בהם משקיעים מהבית.
  • |
  • |
  • 17:07
  • |
  • 2683 צפיות
אין זה סוד שהמצב הכלכלי מטריד את מרבית מן האזרחים במדינה. מתוך כך, רבים מחפשים את ידית המפלט שתזניק במהירות את המשקיע לרווחים ולתשואות מרקיעי שחקים. מתוך הנוחות וכמו מקצועות נוספים בהם ניתן לפעול מהבית, עולה ומשגשג עולם לימודי שוק ההון – המתחלקים לשתי מטרות: האחת היא ללמוד לקראת מבחני הרשות לני"ע כדי להוציא רישיון לייעוץ בשוק ההון והשניה היא כדי לייצר הכנסה נוספת. אז מדוע ללמוד זאת בקורס שוק ההון?

1. להבין מי נגד מי בעולם הפיננסי
בישראל של היום, האחריות לדאוג להסכם שיתאים לו ויבטיח את עתידו מוטלת על האזרח ההדיוט. פנסיה, ביטוחים ומשכנתאות הם עניין להשוואת מחירים, וכדי לשלוט במטריה, להבין איפה להשקיע את כספי החיסכון או הפיקדון ולדבר באותה השפה עם מנהל תיק ההשקעות או פקיד הבנק, כדאי לקחת קורס בסיסי בשוק ההון.

2. תנאי קבלה פשוטים לקורס
 אין צורך להחזיק בידע קודם בתחום שוק ההון כדי ללמוד בקורסים אונליין בשוק ההון, או כדי להגיע לכיתה ולדבר על זה. גם אין צורך בידע מקדים מעולם המתמטיקה או המסחר – כל הכלים נרכשים במהלך הקורס.

סיבות ללמוד בקורס שוק ההון. אין צורך לעסוק בכך כמקצוע.
סיבות ללמוד בקורס שוק ההון. אין צורך לעסוק בכך כמקצוע.

3. מתאים לכל אחד ואחת ללא הבדלים

את המסחר ניתן לעשות מכל מחשב פרטי בכל מקום בעולם, על ידי אדם מכל מין, גזע, דת, לאום, השקפה מכל סוג. מה שבא לידי ביטוי אלו הביצועים שאותם מנהלים האנשים שמאחורי השפופרת או המסך. 

4. יצירת הכנסה נוספת ללא החלפת מקצוע
כדי להכניס עניין לחיי הקריירה אין צורך להחליף מקצוע לחלוטין או להשקיע בלימודי תואר ראשון, שני או באף קורס אקדמי. את ההכנסה הזו ניתן ליצור גם מתוך שעתיים של עבודה ביום, בשעות הנוחות למשתמש, ואפילו סביב השעון. כל מה שצריך הוא מחשב ביתי וזמן פנוי. 

5. תחום דינאמי ומאתגר
שוק ההון הוא השתקפות של התנהלות גורמים רבים ברחבי העולם, אולם לא ניתן לצפות מה ילד יום. התוצאה היא ניסיון להשתמש בכל הכלים שברשות המשקיע על מנת לקלוע למצב העתידי ולפי זה "לחלק את הביצים בסלים". האקשן הוא תמידי, ואינו מאפשר לשקוט על השמרים – לאנשים בעלי אופי הרפתקני.

6. שוק ההון אינו טרנד חולף – הוא כאן כדי להשאר
שוק ההון אינו טרנד חולף – ההשקעות בו הן לטווח קצר או ארוך, ישנן השקעות גם לטווח של עשרות שנים מכאן. למעשה, תמיד ימצא עניין להשקיע בו, אולם השיטות תשארנה דומות, גם אם הכלים בעתיד ישתנו עם רוח הקדמה.

7. סוף -סוף אפשר להבין את המכתבים מהבנק
בניירת הבנק וגורמים פיננסיים אחרים ישנם מושגים שמוסברים מאחורי הדף, אולם עדיין המשמעות אינה ברורה לחלוטין. בקורס השקעות באינטרנט בשוק ההון עוסקים באותם המושגים הנוגעים זה בזה ומשפיעים זה על זה. הקורס יאפשר הבנה קלה יותר של משמעויות השינויים באותם פרמטרים, היכן ניתן למצוא את הפרמטרים הנחוצים כדי לקבל החלטות ואיך לחזות תנודות שוק.

כתבות מומלצות נוספות:
>>> מדריך בסיסי לשוק ההון
>>> שוק ההון למתחילים
>>> קהל יעד ללימודי שוק ההון
>>> שוק ההון או השקעה בנדל"ן 

מוסדות המלמדים לימודי שוק ההון

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על לימודי שוק ההון ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים לימודי שוק ההון

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מסחר יומי: לימוד בזמן אמת

מסחר יומי: לימוד בזמן אמת

שוק ההון מושך אליו מאות תלמידים מדי שנה הפוקדים את מוסדות הלימוד הפיננסי השונים ומבקשים ללמוד כיצד לייצר הכנסה נוספת דרך הבורסההמשך...

סיבות ללמוד על ביטקוין

סיבות ללמוד על ביטקוין

כיום כבר אין ספק שהביטקוין מיצב את עצמו כאחד מן המטבעות המבטיחים של המאה הנוכחית וכהשקעה ראויה. רוצים להשקיע בביטקוין? את הצעד המשך...

מכללת פסגות - מבט מבפנים!

מכללת פסגות - מבט מבפנים!

עם פעילות שוטפת מזה 12 שנים, מרצים וותיקים בעלי ניסיון רב ופריסה ארצית של 6 סניפים, מכללת פסגות מיצבה את עצמה כאחד מן המוסדות להמשך...

ללמוד לנהל הון

ללמוד לנהל הון

עולם המסחר בשווקי ההון העולמיים מסקרן אתכם? רוצים להשתלב מבחינה מקצועית בעולם שוק ההון? בכתבה זו ריכזנו במיוחד עבורכם מידע מורחהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú