קורס בניית עסק קוסמטיקה
תחילת דרכן של קוסמטיקאיות (וגם קוסמטיקאית) היא בדרך כלל עם קבלת תעודת גמר קורס קוסמטיקאיות ועם רצון טוב. אצל חלק מהן, מעמד זה מסמן את תחילת הדרך העסקית לכיוון הקמת מרכז טיפולי אשר מספק שירותים שונים ומגוונים >
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
קורס בניית עסק קוסמטיקה
קוסמטיקאיות רבות פותחות עסק עצמאי – ואפילו קליניקה ביתית, כשהחלום שעומד מנגד הוא פיתוח העסק הקטן למשגשג, רחב ידיים ורווחי. כדי לעשו זאת ולשמור על רמת איכות גבוהה, יש לשמור על תקן מקצועי ועסקי תוך עמידה ביעדי תכנון וביצוע.
- מערכת ToStudy
- |
-
28/08/2014
- |
-
15:49
- |
-
2709
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
תחילת דרכן של קוסמטיקאיות (וגם קוסמטיקאית) היא בדרך כלל עם קבלת תעודת גמר קורס קוסמטיקה ועם רצון טוב. אצל חלק מהן, מעמד זה מסמן את תחילת הדרך העסקית לכיוון הקמת מרכז טיפולי אשר מספק שירותים שונים ומגוונים – והחלום הזה מצריך בראש ובראשונה חזון, איך יראה העסק מכל הבחינות: איך יעבדו חדרי הטיפולים, היכן זה יקרה, העובדים, הציוד – ורצוי לעשות את זה בצורה המדויקת ביותר. כדי להפוך את החזון למציאות נדרשים כלים רבים לא רק להקמת העסק אלא כדי לפרסם אותו ולשווק, לצבור לקוחות ולשמר אותם ולשמור על רווחיות.
מיומנויות ניהול בניית עסק בתחום הקוסמטיקה
כדי לנהל מכון לקוסמטיקה קטן או גדול, נדרשות מיומנויות בתחומים שהם לא רק התחום המקצועי הבלעדי בו מתמחה הקוסמטיקאית. חשוב לרכוש מיומנויות סדר וניהול – כספי, לוגיסטי, מכירתי, מתן שרות, הגדרה של מדיניות חברה ולהשקיע מחשבה בכל פרט – מן העיצוב או מיקום העסק ועד לערך המוסף שהלקוח יקבל.
|
|
קורס בניית עסק קוסמטיקה. לדעת בדיוק איך אתם רוצים שהעסק יראה, ולנהל אותו ביד רמה.
|
|
|
קורס ניהול עסק קטן בתחום הקוסמטיקה
יש כיום בארץ קורסים לניהול עסקים בעולם הקוסמטיקה. בקורסים שכאלו, מגדירים מהי הזהות העסקית עבור העסק וגם עבור הלקוחות, מי יהיה קהל היעד, איך מתמחרים טיפולים, איך לתקצב את פתיחת והרצת העסק ולאחר מכן איך לנהל את הכספים בו, איך להתקשר עם מקורות כספיים לצורך קבלת אשראי לעסק, איך לקבל החלטות בשוק שהוא תחרותי. בכל קורס ישנו הערך המוסך שלו – כאשר קורסים ייעודיים בתחום ניהול קוסמטיקה יכולים להקיף את כל הנושאים הנוגעים לעולם העסקי הייחודי הזה.
ייחודו של העסק
יכול להיות שלעסק ישנו ייחוד. יכול להיות שהייחוד הזה הוא למעשה תוכן בלעדי שאותו המציאה הבעלים או שיטה מיוחדת לטיפול, או שילוב של כמה טיפולים יחדיו. בתוך כך, רצוי להבין מי יכול ליהנות מאותה שיטה ואיך לשווק אותה כחלק מן העסק, איך להפוך זאת לערך מוסף על פני האחרים, איך למתג זאת נכון ולפרסם בריש גלי או רק לקהל היעד הרצוי והאם יש צורך לשכור את שירותיו של איש שיווק חיצוני כמו למשל בוגר קורס רשתות חברתיות כדי שיפיץ זאת במקומות הנכונים.
?
כתבות מומלצות נוספות:
>>> שינויים בענף הקוסמטיקה
>>> קורס קוסמטיקה פרא-רפואית
>>> בית ספר לקוסמטיקה
>>> קורסים בעולם השיווק
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...