סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
קורס HTML נחשב לקורס המוביל ללמידה של שפת התכנות הבסיסית לצורך הכרה ותפעול מתקדמים של אתרי אינטרנט מסוגים שונים. לימודי HTML נשבים כיום לבסיס העיקרי בתחומי ההיטק השונים >
מגזין כללי Article Image

קורס HTML: מידע מקיף

קורס HTML נחשב לקורס המוביל ללמידה של שפת התכנות הבסיסית לצורך הכרה ותפעול מתקדמים של אתרי אינטרנט מסוגים שונים. לימודי HTML נשבים כיום לבסיס העיקרי בתחומי ההיטק השונים
  • |
  • |
  • 14:59
  • |
  • 958 צפיות
קורס HTML

מעוניינים ללמוד HTML? כל מה שצריך לדעת


קורס HTML ילמד אתכם את השפה הבסיסית, הפופולרית והחשובה ביותר לכל מי שמעוניין לדעת לבנות אתרים בסיסיים או להכיר באופן מקצועי ומעמיק את האופן שבו אתם בנויים. הקורס מעשי ומשלב תרגולים כיתתיים יחד עם מטלות בית ופרויקט גמר לצורך הקניית ידע פרקטי נדרש.

למידע נוסף על לימודי HTML ריכזנו עבורכם את כל הפרטים במאמר הבא. בחלקו הראשון של המאמר נתאר בכלליות את שפת ה-HTML ובהמשך נקפוץ אל המים העמוקים ונסביר את תכנית הלימודים, תנאי הקבלה, נושאי הלימוד אפשרויות התעסוקה ועוד. נשמח לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות. לפרטים נוספים וקבלת הכוונה התקשרו אלינו או השאירו פרטי קשר ונציג מטעם ToStudy ישמח ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי. מאחלים לכם המשך קריאה מהנה, מועילה ומוצלחת.

לפני הכל: מה זה בעצם HTML?

אם שמעתם על ה-HTML ברפרוף אך מעולם לא בדקתם לעומק את התחום, אז הפסקה הזאת היא במיוחד בשבילכם עם הסבר פשוט, מקיף וקולע בגובה העיניים.

HTML היא השפה הבסיסית המרכיבה את מבנה ותוכן האתר. כאשר הדפדפן שלנו דוגמת כרום או אקספולרר מעוניין להעלות את האתר הוא למעשה קורא את שפת ה-HTML ועל פיה יודע מה להציג לנו. כך שאם אתם כותבים ב-HTML למעשה אתם כותבים איך אתם רוצים שהאתר ייראה מבחינה מבנית בסיסית ומבחינת תוכן.

שפת ה-HTML היא שפת תגיות. לצורך הדוגמה כדי לפתוח תגית שבתוכה תהיה פסקה יש להקים את התגית פתיחה <p> ואת תגית הסגירה </p>. לאחר מכן יש להציב את התוכן שרוצים שיופיע באתר בין התגית פתיחה לתגית סגירה מה שיגיד לדפדפן להבין מכאן שיש כאן פסקה ושעליו להציג את התוכן שכתוב בתוכה לדוגמה: <p>זאת דוגמה</p>.

יהיה לכם חשוב ללמוד HTML במידה ואתם מעוניינים לדעת כיצד לבנות אתרים באופן הבסיסי ביותר או כדי לדעת כיצד אתרים מתפקדים עבור תפקידים דוגמת קידום אתרים. שפה זו מתקשרת עם שפת ה-CSS שהיא שפת העיצוב. היא משתלבת בתוך ה-HTML ומקנה לנו אפשרויות רבות נוספות דוגמת צביעת חלקים, עיגול מסגרות של פינות ועוד.

כיצד בנוי קורס HTML?

ישנם מוסדות המציעים את הקורס כך שהוא מתמקד באופן מוחלט ב-HTML והוא אורך בין 3 ל-4 חודשים. עם זאת, חשוב לציין כי מרבית המכללות נוהגות לשלב בתוך הקורס גם לימודי CSS כך שהקורס לרוב מתארך לכחצי שנה עד 8 חודשים. הסיבה לשילוב היא שלמעשה ה-CSS משלימה את ה-HTML ומקנה אפשרויות רבות נוספות לבונה האתרים.

בתחילת הקורס ירכשו המשתתפים רקע תיאורטי באופן שבו האינטרנט עובד וילמדו על שרתי אחסון, דומיינים, שרתי DNS ועוד. עד מהרה יהפוך הקורס למעשי וממוקד כשבתחילה יתמקדו המשתתפים בשפת ה-HTML וה"דקדוק" שלה ורק לאחר מכן ב-CSS שמתאפיינת באותו הדקדוק אך בעלת מספר אפשרויות כתיבה נוספות.

הקורס מתקיים בכיתות מחשב מתקדמות ומתאפיין בתרגולים כיתתיים תכופים, מטלות בית רבות ופרויקט גמר מעשי המקיף את כלל הנושאים הנלמדים ומצריך מן המשתתפים יישום של הידע שנרכש לאורך המסלול.

לקריאה נוספת:
  • רוצים לדעת לבנות אתרים מהבסיס עם מגוון שפות תכנות? קבלו מידע מקיף על קורס בניית אתרים
  • בוני אתרים שיודעים גם צד לקוח וגם צד שרת? יש הכשרה כזאת והיא נהנית מדרישה גבוהה בשוק העבודה! קבלו מידע מקיף על לימודי מתכנת פול סטאק
נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי HTML ניתן למנות את התחומים הבאים:
  • כיצד בנוי האינטרנט
  • מה הוא דפדפן
  • מטרת שפת ה-HTML
  • מבנה היררכי ותגיות
  • תוכנות לכתיבת HTML
  • מבנה בסיסי של אתר
  • מדוע חשוב לשלב גם CSS
  • שילוב טקסט
  • קישורים
  • הכנת טבלאות
  • שילוב תמונות וסרטונים
  • DIV וחשיבותו במבנה האתר
  • כפתורים
  • טפסים
  • צבעים באמצעות CSS
  • עיגול מסגרות
  • שליטה על עיצוב טקסט
  • יצירת הצללות
  • שוליים מרגין ופדינג
  • ועוד.
נושאים אלו הם רק על קצה המזלג ובמסגרת הקורס תלמדו את השפה במלואה. כלל הנושאים הנלמדים במסגרת התכנית זוכים להתנסות מעשית נרחבת הן בדמות תרגולים כיתתיים וביתיים והן בדמות פרויקט גמר מעשי במסגרתו יידרשו המשתתפים להקמת אתר.

כמו כן יש לציין כי חלק מנושאי הלימוד לא ייכללו במידה ויהיה מדובר בקורס המתמקד ב-HTML בלבד.

תנאי קבלה

הקבלה עבור לימודי HTML איננה נוקשה והתכנית פתוחה בפני כל מי שמעוניין לקבל ידע בסיסי מקצועי ומעשי חשוב בבניית אתרים.

מרבית מוסדות הלימוד מתנים את הקבלה במעבר ראיון קבלה אישי, הצגת תעודת 12 שנות לימוד/תעודת בגרות מלאה ומעבר בחינות פנימיות לצורך בדיקת מידת ההתאמה בדמות בדיקת רמת האנגלית ובדיקת מיומנויות המחשב הבסיסיות והזיקה לעולם האינטרנט.

קהל יעד

אם אתם שוקלים להשתלב בבניית האתרים באופן מקצועי ומעוניינים לרכוש את הבסיס לתחום, אם אתם מקדמי אתרים שרוצים להבין את האתר לא רק מבחינת הקידום והשיווק אלא גם מבחינת האופן שבו הוא עובד, אם אתם מעצבי אתרים שרוצים להבין לא רק את הפן העיצובי אלא גם את מאחורי הקלעים כדי לשדרג את יכולותיכם המקצועיות בפני לקוחות או מעסיקים פוטנציאליים – הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

מוסדות לימוד

כיום ישנם מגוון מוסדות ללימודי HTML ברחבי הארץ. בסוף המאמר תוכלו למצוא רשימת מוסדות להם תוכלו לשלוח פרטים באופן ישיר. נציגי המכללה ישמחו ליצור עמכם קשר כשבמהלך השיחה תקבלו פרטים על התכנית, על שכר הלימוד ונושאי הלימוד ותוכלו לקבוע פגישת ייעוץ והכוונה לצורך המשך קבלת פרטים ורישום.

כמו כן, באפשרותכם להשאיר פרטים ליועצי הלימודים שלנו שישמחו לסייע לכם בכל שאלה. במהלך השיחה יעברו עמכם הנציגים על הקורס, יספרו לכם על קורסים אפשריים נוספים וידאגו לקשר ביניכם לבין המכללות הרלוונטיות ביותר עבורכם.

משך הלימודים

היקפו של קורס HTML עשוי להשתנות בין מוסד למוסד שכן אין מדובר בתכנית מפוקחת אלא בתכנית עצמאית הנלמדת ונבנית באופן פרטי על ידי כל מוסד לימודי.

לרוב אם מדובר בקורס המתמקד אך ורק ב-HTML הוא יימשך כ-3-4 חודשים בממוצע ואם מדובר בקורס המשלב בין HTML ל-CSS אז התכנית תתארך לכחצי שנה עד 8 חודשים.

מומלץ לבדוק באופן פרטני מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באשר לקיום מתכונת לימודי בוקר וערב.

תעודות

בוגרים שינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות הנדרשות, את פרויקט הגמר הסופי ויצלחו את הבחינות יקבלו תעודת בוגר קורס שפת HTML מטעם המוסד שבו למדו.

אפשרויות תעסוקה

עולם האינטרנט הוא עצום וכיום חברות אינטרנט, אינטראקטיב, מדיה ופרסום תרות אחר בוני אתרים מקצועיים שילוו אותן במגוון רחב של פרויקטים שונים. בנוסף לכך, כדאי לדעת שבוני אתרים יכולים להשתלב בתחום כעצמאיים ולספק שירותי בניית אתרים ללקוחות פרטניים.

מתלבטים מה ואיפה ללמוד? בשביל זה אנחנו כאן!

פורטל ToStudy מקיף את עולם ההשכלה ומציע מידע אודות קורסים, לימודי הנדסאים , תארים ולימודים בחו"ל. התקשרו אלינו או השאירו פרטי קשר ונציג מטעם האתר יצור עמכם קשר בהקדם ויסייע לכם לבחור את תכנית הלימודים המתאימה ביותר עבורכם.

מוסדות המלמדים קורס HTML

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס HTML ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס HTML

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú