סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו פתחה קורס קואצ´ינג בשיטת אימון חדשנית. אז כדרכנו בקודש החלטנו לקפוץ ולראות במה מדובר. פייר? הצליח להם בגדול!>
מגזין כללי Article Image

קואצ´ינג חדשני באקדמית אונו

שואלים את עצמכם למה פתיחתו של קורס קואצ´ינג (אימון אישי) גרמה לנו להגיע במיוחד ולבקר ביחידה ללימודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו? אז כדי שלא נהרוס לעצמנו ולכם את הכתבה, נסכם בכך שאת טכניקת האימון האישי והכלים שתוכלו לרכוש כאן לא תמצאו בשום מקום אחר בארץ. יצאנו לקבל טעימה וחזרנו עם תיאבון לעוד. המשך קריאה נעימה!
  • |
  • |
  • 15:12
  • |
  • 2940 צפיות
כ-12 אלף סטודנטים לומדים כיום בפקולטות השונות של הקריה האקדמית אונו. אם נשים לרגע בצד את קמפוס הלימודים המזמין ואת השאיפה המתמדת לחדשנות אקדמית, נתון זה הוא קודם כל פועל יוצא של השקעה אדירה במשאב האנושי הכוללת הליך בחירה קפדני במרצים המחזיקים בניסיון מעשי וניהולי עשיר ובחינתם המתמדת על ידי דיקני הפקולטות. השאיפה העקבית למצויינות ללא ספק נשאה פרי כשסגל המרצים אף נבחר לטוב בישראל זו השנה השלישית ברציפות על ידי התאחדות הסטודנטים בישראל. תחת מעטפת אקדמית זו הוקמה היחידה ללימודי תעודה והמשך; מאז הקמתה בשנת 2004, פתחה היחידה את שעריה עם מגוון עשיר של לימודי תעודה למקצועות נחשקים ונדרשים בשוק העבודה, עם סדנאות, הדרכות וקורסים פנים ארגוניים ועם תכניות לימודים שמטרתן להקנות כלים יישומיים לסטודנטים ולבוגרי תארים אקדמיים. כעת, את אותה רוח חדשנות  המשולבת במרצים שמביאים ערך מוסף מהשטח, מביאה היחידה ללימודי תעודה והמשך גם לענף הקואצ'ינג בישראל. קורס הקואצ'ינג החדש תחת ניצוחם של מייסדיו והמרצים בפועל: אבי גמבש ומוטי אלוני, לא מסתפק רק במתן מעטפת לימודים מקיפה, ומקנה למשתתפיו שיטה מעשית ייחודית אותה גיבשו לאורך עשרים שנות פעילותם העונה לשם 'האלמנט השישי'. 

למידע אודות הקריה האקדמית אונו, היחידה ללימודי תעודה והמשך לחצו כאן

קואצ'ינג – גישת אימון להצלחה אישית
"זו לא מקריות שהמילה קואצ'ינג מעוררת אצלנו קונוטציה ספורטיבית" מסבירה לי לירון שורק, נציגת היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו וממשיכה: "הקואצ'ינג הוא תהליך שמטרתו להעלות את הכושר המנטלי והתקשורתי שלנו כדי שנוכל להשיג מטרות ויעדים בכל תחומי החיים. ממש כמו בספורט שבו ספורטאים מתאמנים כדי לשפר את הכוח והסיבולת לטובת השגת תוצאות טובות יותר בתחרות, כך הקואצ'ינג הוא למעשה אימון המוח והתקשורת הבין אישית שלנו להשגת תוצאות ב'תחרות' או ה'מירוץ' שכולנו נמצאים בו בשלב כזה או אחר בחיים".

הקואצ'ינג מסייע לנו להשיג כל מטרה בעזרת העלאת הכושר המנטלי והתקשורתי
הקואצ'ינג מסייע לנו להשיג כל מטרה בעזרת העלאת הכושר המנטלי והתקשורתי ומניע אותנו לפעולה

ואכן, מירוץ הוא ללא ספק אחד מן הגורמים העיקריים שהכשירו את הקרקע לקראת עלייתו של הקואצ'ינג ארצה ושהביא להתאקלמותו המוצלחת בישראל בעשרים השנים האחרונות. המציאות הדינמית, התחרות הבלתי פוסקת בינינו לבין עמיתנו וריבוי המטרות והיעדים גורמים לרבים מאיתנו להתמהמה, לאבד את ההתמקדות במטרה ולא פעם גם להמעיט ביכולותינו. "העובדה שהקואצ'ינג הוא דרך אפקטיבית שמסייעת לנו לקדם מטרות אישיות ועסקיות מביאה אלינו מגוון רחב של סטודנטים; חלקם רוצים לקחת את ניסיון חייהם ולהפוך אותו למקצוע של ממש, חלקם בעלי עסקים שמעוניינים ברכישת כלי מעשי להצלחה וחלקם מעוניינים פשוט לחזק את יכולתיהם האישיות ולהוביל את עצמם לעבר הצלחה בחיים הפרטיים ובקריירה" מסבירה לירון.

ניסיון של שני עשורים וטכניקה ייחודית בתכנית לימודים אחת
אם ננסה לתמצת זאת, אימון אישי הוא למעשה גישה להצלחה המתרכזת בהנעת האדם לפעולה תוך הימנעות מתירוצים או פחדים, ויתור על הרגלים "מגונים" שאינם משרתים אותנו ואימוץ כלים, תובנות והרגלים חדשים שיסייעו לנו לקדם את עצמנו אל המטרה. איך מתרגמים את המילים היפות הללו למעשים? כאן מדובר באתגר לא פשוט ומולו מתייצבים צמד המרצים ומייסדי הקורס: 

- אבי גמבש: מנחה ומאמן סדנאות והרצאות בתחום האימון האישי ובעלים ומנכ"ל חברת האימון "POZETIV" הפעילה מזה שני עשורים.
- מוטי אלוני: מנכ"ל ובעלים של חברה לאימון וייעוץ עסקי, מנחה קורסי הכשרת מאמנים באוניברסיטה הפתוחה ומנחה התכנית "עושים עסק" בערוץ עשר.

בשיתוף פעולה מול היחידה ללימודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו, הרכיבו גמבש ואלוני תכנית הכשרה מקצועית הכוללת 25 מפגשים למשך כחצי שנה, 4 שעות כל מפגש. "התכנית שלנו כוללת ניתוח מקרים מהשטח וסימולציות מעשיות שהופכות את התהליך ללימוד חוויתי ומעצים. בנינו מערך לימודי מגוון שכולל נושאים כמו יצירת מיקוד אישי להשגת מטרות, יצירתיות אישית ושיווקית, נטרול פחדים ואפילו שיטה לאימון עצמי שזוכה לעניין רב בקרב הסטודנטים". והיכן משתלבת רוח החדשנות של האקדמית אונו? כאן כדאי להתמקד בגולת הכותרת של הקורס והיא שיטת 'ששת השלבים להצלחה אישית ומקצועית': "שיטת 'ששת השלבים' שאנו קוראים לה גם 'האלמנט השישי', נבנתה מתוך הניסיון הרחב של מרצי הקורס וזה ערך מוסף שהיה לנו חשוב להביא למשתתפים. השיטה כוללת 6 שלבי פעילות ועשייה ובאמצעותם ניתן להוביל אדם ואפילו קבוצת אנשים, אל היעד שאותו הם רוצים להשיג".

למידע נוסף אודות קורס קואצ'ינג בקריה האקדמית אונו, היחידה ללימודי תעודה והמשך לחצו כאן

תפיסת האלמנט השישי היא למעשה תכנית עבודה סדורה המחברת בין מילים, הכוונות והכי חשוב - מעשים | צילום: הקריה האקדמית אונו, היחידה ללימודי חוץ ותעודה
תפיסת האלמנט השישי היא למעשה תכנית עבודה סדורה המחברת בין מילים, הכוונות והכי חשוב - מעשים | צילום: הקריה האקדמית אונו, היחידה ללימודי תעודה והמשך

ומה זה אומר בפועל?
בואו נודה על האמת - כולנו חולמים, כולנו מציבים לעצמנו מטרות ויעדים וכולנו משתוקקים לדברים מסוימים כשלמרבה הצער בנושאים המשמעותיים ביותר עבורנו, מרביתנו מתחמקים מעשייה בין שמדובר מתוך חשש ובין שמדובר בחוסר אמונה שלנו בעצמנו. תפיסת האלמנט השישי היא בעצם תכנית עבודה סדורה העוסקת במשמעות החיבור שבין מילים, הכוונות והכי חשוב – מעשים.

את 6 השלבים מחלקים גמבש ואלוני להלן:

• Mirroring ביצוע שיקוף של נקודות החוזק והתורפה האישיים שלנו, ניתוחן וגיבוש תמונת מצב קיימת.
• Targeting  הצבת מטרות ויעדים ברורים בתחומי חיים שונים, כל זאת תוך הפעלת טכניקות לנטרול חששות ורתיעה מפני מטרות מאתגרות.
• Constructing  בנייתה של תכנית עבודה המותאמת אישית למתאמן. תכנית שכזו מורכבת בין היתר מטכניקות מוכרות לניהול פרויקטים.
• Marketing  אנו משווקים את עצמנו בכל רגע נתון גם אם שלא במתכוון. המרקטינג הוא גיבושה של יכולת תקשורתית לניהול מערכות היחסים שלנו עם הסביבה והכי חשוב עם עצמנו.
• Motivation – השראה ומוטיבציה הם הגורמים המניעים את האדם והם המפתח באמצעותו הם גם ידע להניע את הסובבים אותו. איך יוצרים אותה גם כשזה נראה אבוד? יש למה לחכות.
• Coaching – אחרון חביב הוא האלמנט השישי שגם הקנה לשיטה את שמה. כאן מתרכזת הטכניקה בגיבוש היכולת שלנו לעמוד ביעדים ולערוך ליווי מקצועי ועקבי בדמות בקרת איכות עד לרגע השגת המטרה של המתאמן.

כשהמרצים הם מנטורים – תהיו בטוחים שהם ילוו אתכם אל עבר ההצלחה
כיאה לתכנית הכשרה שעם סיומה אמורים הבוגרים ללוות ולהוביל לקוחות להשגת מטרות ויעדים – פרקטיקה והבנה של השטח הן המפתח להצלחתם. בין הרצאה להרצאה, מבצעים הסטודנטים תרגילי אמת על החומר הנלמד, כל זאת תוך הפקת לקחים ואיסוף שאלות למנחי הקורס במסגרת המפגשים. "כל משתתפי הקורס מבצעים תרגיל סיכום קורס. אנו אמנם קוראים לזה תרגיל אך מדובר בליווי תהליך אימוני אמיתי ללקוחות מחוץ למסגרת הקורס על ידי כל תלמיד ותלמיד. הליווי מפוקח באמצעות המנטורינג של מנחי הקורס כדי להבטיח מסגרת לימודית מקיפה ככל האפשר". הליווי האישי הזה איננו מורגש רק במסגרת הפורמלית של הקורס, וכבר עם פתיחתו נפתחת עבור התלמידים קבוצת וואטסאפ ייעודית וקבוצת פייסבוק בה ניתן לשתף, להפיק לקחים ולשאול שאלות. 

העובדה שמרצי הקורס הם אנשי מקצוע שעוסקים באימון אישי ומנטורינג במשך שני עשורים מעניקה לקורס יתרון משמעותי לעומת תכניות מקבילות בתחום זה, ומאפשרת להציג למשתתפים דוגמאות אמת המכניסות אותם אל העשייה האינטנסיבית של עולם הקואצ'ינג כבר עם תחילת הלימודים. בנוסף לכך, ניסיונם העשיר של גמבש ואלוני בניהול עסקים מוצלח מתועל לטובת הסטודנטים והקורס כולל מענה לשאלות מהותיות שמעסיקות כל בוגר קורס קואצ'ינג דוגמת: כיצד מתחילים להשתלב בתחום? כיצד משווקים? למי פונים? כיצד מתמחרים שירותי אימון? ובקיצור – כיצד נעשים מאמנים מרוויחים ולא נותרים עם הכשרה מקצועית בלבד. "מדובר בקורס מעשי ביותר שכולל גם הכשרה מקצועית בתחום וגם קבלת כל הכלים הנדרשים להצלחה כעסק שנותן שירותים בתחום הקואצ'ינג. יתרה מכך, בוגרי הקורס המצטיינים יוכלו להשתלב בפרויקטים בתחום הקואצ'ינג שמובלים על ידי מנחי הקורס בחברות ועסקים שונים במשק הישראלי" מסכמת לירון.

גמבש ואלוני מביאים עמם ניסיון מעשי של כעשרים שנים הן כמנטורים ומאמנים והן כבעלים של חברות אימון מצליחות | צילום: היחידה ללימודי חוץ ותעודה, הקריה האקדמית אונו
גמבש (מימין בתמונה) ואלוני מביאים עמם ניסיון מעשי של כעשרים שנים הן כמנטורים ומאמנים והן כבעלים של חברות אימון מצליחות | צילום: הקריה האקדמית אונו, היחידה ללימודי תעודה והמשך

לסיכום
קורס הקואצ'ינג של היחידה ללימודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו בהחלט הצליח להשאיר עלינו חותם. עם שיטת אימון פרקטית ויעילה אותה יכולים הסטודנטים ליישם גם בחייהם האישיים, עם מערך לימודי עשיר בהפתעות, תובנות, כלים ושיטות לפריצת דרך מחשבתית בקרב הלקוחות ועם צמד מרצים עתירי ניסיון שלהוטים להעביר את הידע שלהם הלאה ולשלב מאמנים חדשים בשוק – מדובר בעסקת חבילה מרשימה לכל הדעות או כפי שכינה זאת אחד מבוגרי הקורס: "המתנה הטובה ביותר שיכולתי להעניק לעצמי".

* היחידה ללימודי תעודה והמשך ממוקמת ברחוב החרושת 32, אור יהודה בצמוד לנתיבי תחבורה ציבורית וכ-3 דק' הליכה ממסוף האוטובוסים באור יהודה.
* לבאים ברכב פרטי מוצעת חניה חיצונית על בסיס מקום פנוי.

לפרטים נוספים אודות הקורס והשארת פרטים ביחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו לחצו כאן

מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

קבל מידע על קורס הכשרת מאמנים אישיים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú