סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
חושבים להשתלב בתחומי הסחר הבילאומי ובתוך כך בהליכי ייצוא וייבוא? בכתבה הבאה תמצאו את כל המידע אודות לימודים בתחום זה.>
מגזין רכש, לוגיסטיקה Article Image

ללמוד סחר בינ"ל, ייבוא וייצוא

כיום, בעידן הגלובאלי שבו הגבולות הבין-מדינתיים הם וירטואליים בלבד, כל עסק שמכבד את עצמו מבין את המשמעות של פתיחת העסק לשווקים השונים ברחבי העולם כולו. סחר בינלאומי מהווה מכפיל כוח משמעותי בעבור עסק.
  • |
  • |
  • 14:57
  • |
  • 3429 צפיות
הרחבה של העסק שלך, בין אם באמצעות ייצוא ובין אם באמצעות ייבוא, היא תחום מרתק מאוד שדורש היכרות אינטימית ובקיאות עמוקה עם המינוחים, אופי התהליכים והחוקים הרלוונטיים לתחום בכדי שהתהליכים יתבצעו על הצד הטוב ביותר. לשם כך, ישנם לא מעט מוסדות לימוד בישראל שמקנים עבורכם קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי – קורס שיעניק לכם את כל הכלים והמיומנויות הדרושות לניהול יעיל ומוצלח בתחום הסחר הבינלאומי.

מה לומדים בקורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי?
תכניות הלימודים בתחום הייבוא והייצוא משתנות ממוסד לימודים אחד לאחר, אך בגדול, ישנם נושאי ליבה שמאפיינים את מרבית התכניות בתחום, ביניהם: היכרות עמוקה עם מפת הסחר העולמי לרבות בישראל, היכרות מקיפה עם נושא התמחור בהתאם ליחסי ההיצע והביקוש בשווקים השונים, לימוד התקנות והחוקים בתחומי המכס, היכרות עם כלל אפשרויות השילוח והתובלה (האווירית, היבשתית והימית), בקיאות בנושא הביטוח בתחומים אלו, שיטות לצמצום עלויות ושיטות לעבודה יעילה ומבוקרת, לימודי כתיבת חוזים כראוי, תחומי אחסנה ראויה ועוד. 

קורס שיעניק לכם את כל הכלים והמיומנויות הדרושות לניהול יעיל ומוצלח בתחום הסחר הבינלאומי.
קורס שיעניק לכם את כל הכלים והמיומנויות הדרושות לניהול יעיל ומוצלח בתחום הסחר הבינלאומי.

לרשימת מוסדות הלימוד המציעים קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי, באתר ToStudy לחצו כאן.

קהל היעד
לימודי ייצוא, ייבוא וסחר בינלאומי מתאימים לכמה קבוצות של קהלי יעד. ראשית, מתאימים לאלו שברצונם להשתלב בתחומי הסחר הבינלאומי על כל אחד מתתי הענפים בתחום (בחברות שילוח, בגופי המכס בנמלים או בשדות התעופה, להפוך לייבואנים או ייצואנים וכו'). שנית, יכולים להתאים לאלו שכבר מחזיקים במקצוע בתחומים קרובים כדוגמת אנשי לוגיסטיקה, אנשי שילוח, עמילי מכס, אנשי תובלה וכדומה, שמבקשים לשפר את היכרותם עם התחום ולהתמקצע. שלישית, הלימודים יכולים להתאים לבעלי עסק שאמנם מצליח בקרב השוק המקומי בישראל, אך שואפים לייצא ולפתוח את העסק לשווקים שונים ברחבי הגלובוס.

תנאי קבלה
גם תנאי הקבלה באופן טבעי משתנים במקצת בין מוסדות הלימוד השונים. ניתן לומר שבמרבית ממוסדות הלימוד, התנאים עומדים על 12 שנות לימוד וכן נבחנת בקיאות בסיסית במתמטיקה, באנגלית ובהבנת הנקרא.

משך הקורס
אורכו הממוצע של קורס ייבוא, ייצוא ומסחר בינלאומי עומד על כ-200 שעות לימוד אקדמיות. שעות לימוד אלו מתחלקות בין הרצאות פרונטליות במהלכן מועבר החומר העיוני, לבין שעות התנסות מעשית, במסגרתן עוברים התלמידים מעין סימולציות ליישום פרקטי של החומר הנלמד.

לסיכום
אם אתם אנשי העולם הגדול, או לכל הפחות שואפים להיות, אם אתם מאמינים בפתיחות לשוק הגלובלי ורוצים להבין את התמה לעומק, אם יש לכם חוש בסיסי במאזן ההיצע והביקוש ולא מפחדים מתחומים בירוקרטיים – לימודי ייצוא, ייבוא וסחר בינלאומי נועדו ככל הנראה במיוחד עבורך. 
 
מאמרים מומלצים נוספים
>>> לימודי סחר בינלאומי
>>> לימודי יבוא יצוא וסחר בינ"ל
>>> מידע על קורס יבוא יצוא
>>> תעודת הסמכה בייבוא ייצוא

מוסדות המלמדים קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי

קבל מידע על קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה הם לימודי קניינות ורכש?

מה הם לימודי קניינות ורכש?

זה יכול להיות עסק בינוני וזו יכולה להיות חברה רחבת ידיים, מה שבטוח הוא שכולם זקוקים לאיש רכש וקניינות שייקח את מחלקת הלוגיסטיקההמשך...

לימודי הבטחת איכות בצפון

לימודי הבטחת איכות בצפון

כיום בצפון יש מספר מוסדות לימוד בולטים שמציעים תכנית לימודים עשירה בתחום הבטחת האיכות – אחד מתחומי הליבה בתעשייה הישראלית והעולהמשך...

ללמוד סחר במכללה העסקית

ללמוד סחר במכללה העסקית

מסלול לימוד שנחשב לאחד הנחשקים בימים אלה הוא לימודי ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי. יצאנו לסקר את המסלול מקרוב במוסד לימוד ש"מהמשך...

מה השכר בענף הלוגיסטיקה?

מה השכר בענף הלוגיסטיקה?

חושבים להירשם ללימודים בענף הלוגיסטיקה אבל לא יודעים איזה מקצועות בדיוק יש בתחום? מעוניינים לשמוע מהו השכר הממוצע בכל אחד מהמקצהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú