סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס eCar
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס eCar

קורס איקאר מעניין אתכם?

אין זה סוד שבמציאות של ימינו, עולמנו משתנה בקצב מסחרר ומה שהיה נכון אתמול בהחלט עשוי להיות לא רלוונטי ביום שלמחרת. הלך רוח זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר אנו מדברים על הפיתוחים הטכנולוגיים השונים המחליפים את המכניקה המסורתית במגוון פתרונות ממוחשבים שאמנם הופכים את הכל לקל ונוח יותר, אך מביאים עמם מורכבויות חדשות ותחום שלעתים עשוי להיות זר ומאתגר לבעלי מקצועות שונים שכבר התרגלו לעסוק בתחום באופיו הקלאסי יותר.

אחד מן התחומים הללו שבו השינויים הטכנולוגיים ניכרים באופן משמעותי הוא עולם הרכב שהלך והשתדרג עד לבלי היכר, וכיום מתאפיין בשלל מערכות טכנולוגיות מתקדמות דוגמת מערכות הזרקה חדשניות, מערכות בטיחות פסיביות ואקטיביות ועוד. שינויים חדים אלו מחייבים את בעלי המוסכים והמכונאים להשתלמויות תכופות שיסייעו להם "להדביק את הקצב" ולדעת כיצד להעניק את הטיפול המקצועי ברמה הגבוהה ביותר עבור קהל לקוחותיהם ובראש ובראשונה למען בטיחותם ושלום רכבם. בנימה זו אנו מזמינים אתכם לקבל את המידע המקיף ביותר על קורס eCar ועל מוסדות לימודים מובילים!

הקדמה

eCar הינו קיצור למושג Electronic Car שמשמעותו "רכב אלקטרוני". כשמו כן הוא ומטרתו של קורס זה להעניק לבעלי מקצועות הרכב את הידע התיאורטי והמעשי המעמיקים ביותר שיחשפו ויכינו אותם לשינויים הטכנולוגיים שחווה עולם הרכב בשנים האחרונות. את חשיבותו הרבה של נושא זה ניתן גם לראות בהחלטתו של משרד התחבורה אשר מחייבת כל אדם ואדם בעל הסמכה במקצועות המכונאות או לחילופין בתחום חשמלאות הרכב לעבור ולסיים בהצלחה השתלמות eCar במוסד לימודי מקצועי המוסמך לתכנית זו.

אז מה לומדים בעצם בתחום? האם כולם חייבים לעבור את ההשתלמות? מי קהל היעד? מה הם תנאי הקבלה? ומה משך הלימודים? את כל הפרטים הללו ועוד, איגדנו עבורכם בצורה מסודרת ומאורגנת במאמר הבא, ואם ישנן עוד שאלות שנותרו ללא מענה, אתם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ויועצינו יישמחו ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי. קריאה מהנה.

eCar

רבים מבין בעלי מקצועות הרכב עשויים לתהות בתחילה מדוע עליהם לעבור השתלמות רכב eCar לאור הידע המקצועי הרב והניסיון הבלתי מבוטל שצברו לאורך השנים. עם זאת, רבים מבין בוגרי הקורס מבינים בראייה לאחור את חשיבותה הרבה של ההשתלמות המקצועית הזו וזה לאור הצורך להדביק את הקצב ולהיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להתפתחויות הטכנולוגיות המהירות שחווה עולם הרכב בשנים האחרונות. לאור הפיתוחים הרבים בהם המחשב החליף ומחליף לא מעט פתרונות מכניים שונים, משרד התחבורה אף החליט שבנוסף לצורך לחייב את בעלי מקצועות הרכב לעבור את ההשלמות, יש לבצעה מדי עשר שנים כדי שנותני השירות יידעו לתת את המענה הטכנולוגי העדכני ביותר עבור בעלי הרכבים השונים.

קורס eCar

כיום ישנו מגוון רחב של מוסדות בפריסה ארצית המוסמכים להעביר קורס eCar מקצועי אשר יכין את בוגריו לקראת מעבר הבחינות החיצוניות המסכמות הנערכות על ידי משרד התחבורה ובשיתוף עם המוסד הלימודי הנבחר. למעשה מבנה הקורס ונושאי הלימוד השונים בו הוגדרו באופן מסודר ורשמי על ידי משרד התחבורה. במסגרת תכנית הלימודים נחשפים המשתתפים למגוון השינויים הטכנולוגיים השונים שחווה עולם הרכב בשנים האחרונות ומתעדכנים בתמורות נקודתיות במגוון מערכות רכב ספציפיות. מטרתו של קורס זה היא בראש ובראשונה להבטיח את מקצועיותם של בעלי המקצועות ובפרט אלו הבאים במגע ישיר עם הרכבים השונים דוגמת בעלי מוסכים, מכונאים וחשמלאי רכב המהווים חלק חשוב ועיקרי בעולם הרכב. בטרם ההרשמה לקורס חשוב לערוך סקירה מקיפה בין המוסדות השונים אותם איגדנו עבורכם באתר הלימודים ToStudy ולהתרשם מרמת הלימודים, המרצים וסביבת הלימודים.

מה לומדים בקורס eCar?

קורס eCar הינו קורס שברובו עיוני אך משלב בתוכו גם מספר תכנים פרקטיים כדי להבטיח שמשתתפיו יפנימו את החומר הנלמד ויטמיעו אותו גם במהלך שגרת העבודה הרגילה שבמוסך. כל מדריכי הקורס המגיעים אף הם מעולם הרכב מקפידים להישאר עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל העת בכל ההתפתחויות האחרונות שחווה עולם הרכב כך שיוכלו לעדכן את התלמידים ולהקנות להם את החומר הנלמד באופן המעמיק והמקצועי ביותר. מבין נושאי הלימוד השונים אותם תלמדו במסגרת קורס eCar ניתן למנות את התכנים הבאים:

- מערכות הזרקה מתקדמות לדלקי דיזל ובנזין
- מערכות היגוי חשמליות
- מערכות הגנה פסיביות ומערכות אקטיביות
- פרוטוקלי תקשורת
- מיזוג אוויר
- טיפול במערכות חשמליות
- בקרת וניטור מערכות התראת לחץ אוויר
- שימוש עצמי בלומדות (eLearing)
- מערכות תאורה
- אבזורי עזר ונוחות
- מערכות מנוע
- בקרה ממוחשבת
- טיפול ברכבים חשמליים והיברידיים
- ניהול מרכזי שירות
- אנרגיות חלופיות
- ועוד.

יש לציין כי במהלך תכנית הלימודים יזכו התלמידים להתנסות מעשית בכל התכנים המועברים בקורס וזאת במסגרת מרכזי הדרכה מתקדמים ומאובזרים בשלל המכשורים הנדרשים לכך.

איפה אפשר ללמוד קורס eCar?

כאמור, על פי החלטתו של משרד התחבורה, קורס eCar הינו השתלמות חובה עבור כל בעלי מקצועות הרכב הבאים במגע ישיר ותכוף עם הרכבים אשר עולים על הכביש מדי יום ויום. את החשיבות הרבה הזו זיהו מוסדות לימוד מקצועיים רבים אשר קיבלו את האישורים וההסמכה לפתוח את שעריהם ולהציע לכל המעוניין השתלמות הכפופה להנחיותיו של המשרד. כיום ניתן כבר למצוא מגוון רחב של מוסדות לימוד המציעים תכנית לימודים זו וביניהם מכללת עתיד ולה מגוון סניפים ברחבי הארץ.

תנאי קבלה לקורס eCar

על פי החלטתו של משרד התחבורה, קורס eCar הינו השתלמות חובה עבור כל בעלי מקצועות הרכב ולכן ההרשמה עבור תכנית לימודים זו איננה נתונה לתנאי קבלה נוקשים. עם זאת יש לציין שייתכן וכל מוסד ומוסד ישמור לעצמו את הזכות להתנות את ההרשמה במעבר ראיון קבלה ראשוני ובהצגת ההסמכה הרשמית המעידה על מקצועו של האדם המעוניין לעבור את ההשתלמות.

קהל יעד

כיום קורס אי קאר הינו קורס חובה על כל איש מקצוע העוסק במכונאות וחשמל רכב הכוללים: בעלי ומנהלי מוסך, אנשי  ניהול מקצועיים, טכנאי מיזוג אוויר לרכבים וכל אדם בעל הסמכה מקצועית רשמית במכונאות רכב.

משך קורס אי קאר

מרבית מוסדות הלימוד שומרים כיום על אותו היקף שעות הנע בין 70 ל-75 שעות. קורס אי קאר על פי רוב מתחלק בין 40-45 שעות לימוד תיאורטיות הכוללות חומר עיוני רב לבין 20-25 שעות לימוד מעשיות במהלכן מתנסים המשתתפים בחומר הנלמד הלכה למעשה. חשוב לציין כי היקף הקורס איננו משתנה בהתאם לרקע המקצועי והניסיון עמו מגיע הסטודנט. חשוב לציין שמרבית המוסדות מציעים את תכנית לימודים זו אך ורק במתכונת לימודי ערב וזאת מתוך ההבנה שכל הבאים להשתלמות מגיעים מתוך עבודה קיימת אותה עליהם לשלב עם הקורס. על פי רוב קורס אי קאר מתפרש על גבי כשלושה עד ארבעה חודשים (מומלץ לבדוק זאת במדויק אל מול המוסד הרלוונטי הנבחר).

תעודת הסמכה מקצועית

בוגרים אשר יסיימו את לימודיהם בהצלחה יידרשו לבחינה חיצונית מסכמת כשהציון העובר הינו 60 ומעלה. אלו אשר יצלחו את הבחינה יקבלו תעודת השתלמות eCar מקצועית המעידה על הסמכתם במערכות הרכב החדשניות והעדכניות ביותר.

קבל מידע על קורס eCar ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס eCar

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס eCar

  • מי מחוייב במעבר קורס ecar
    מי מחוייב במעבר קורס ecar
    המציאות הטכנולוגית לא מותירה לבעלי המקצוע הרבה ברירה אלא להיות כל העת עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בשינויים התכופים שעוברים התחומים שבהם הם עוסקים. אחד מהם הוא תחום המכונאות ותחזוקת הרכב....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú