סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על בגרויות ללקויי למידה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

בגרויות ללקויי למידה

מחפשים מידע על בגרויות ללקויי למידה?
לימודים הם אינם דבר פשוט, והם יכולים להיות קשים במיוחד לתלמידים עם לקויות למידה. כיום כל האוניברסיטאות ורוב המכללות ומקומות העבודה דורשים מינימום תעודת בגרות מלאה. על כן, תלמידים אלו שלא רק שקשה להם לגשת לבגרויות וחווים קושי ללמוד, אלא המעמסה והמתח שהם עומדים בו בעקבות אי הצלחתם גורמת להרבה מהם להרים ידיים. אך בעידן של היום בו יש פתרון כמעט לכל דבר, תלמידים עם דיסלקציה, הפרעות קשב וריכוז ואפילו דיסקלקוליה יכולים להשלים את תעודת הבגרות שלהם בהצלחה.

אנשים רבים הסובלים מלקויות למידה לרוב יהיו עם יכולות אינטליגנציה גבוהים במיוחד. המגבלות שלהם כתוצאה מלקות למידה זו או אחרת יכולה למנוע מהם לממש את הפוטנציאל הטמון בהם. הודות להגברת המודעות ללקויות למידה והעובדה שכיום אנשים פחות מסתירים ומתביישים בלקות שלהם, הוקמו תוכניות רבות על מנת לסייע לאותם אנשים לגשת אל בחינות הבגרות, ואף להתקבל ללימודים אקדמיים.

קיימים מוסדות לימוד רבים המותאמים עבור תלמידים עם קשיי למידה. על ידי מוסדות לימוד אלו הבאות לסייע לתלמידים עם קשיי למידה לקבל תעודת בגרות מלאה ואיכותית הם יכולים לעשות זאת. ברוב מוסדות הלימודים לליקויי למידה, מציעים קורסי הכנה במקצועות החובה לצורך קבלת תעודת בגרות כמו בגרות במתמטיקה, באנגלית, בהבעה ובמקצועות רבים נוספים. התלמידים יכולים לבחור בין רמות הלימוד השונות כמו בין 3 או 4 יחידות במתמטיקה ואנגלית. רוב מוסדות הלימוד ללקויי למידה מציעים לימודים ברמה גבוהה השואפת למצוינות ומקנה לתלמידים כלים ומיומנויות להצליח בבחינות הבגרות הודות לשיטות לימוד ייחודיות וצוותים בעלי הכשרה וניסיון עם תלמידים לקויי למידה.  השיעורים בקורסים מתרגלים חומרי לימוד ומסייעים להם ברכישת מיומנויות למידה על מנת לסגל אסטרטגיות למידה המותאמות לרמת התלמיד.

יתרונות לימודי בגרויות ללקויי למידה
קורסים ללקויי למידה מותאמים במיוחד לאנשים המתקשים ללמוד עקב בעיות כמו דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז. מדריכי הקורס יהיו בדרך כלל אנשים שעברו הכשרה להוראה ללקויי למידה וישתמשו בכלים מיוחדים שיעזרו לתלמידים לעבור את הבחינות בהצלחה. הקורס יכלול בדרך כלל סדנאות לאסטרטגיות למידה, זיכרון, ניהול זמנים והתמודדות עם חרדת בחינות שקיימת כמעט אצל רוב לקויי הלמידה. מוסדות לימוד רבים אף יעזרו לתלמידים לקבל התאמות בבחינה על ידי מומחים. קבוצות הלימוד יהיו קטנות ואינטימיות אשר יסייעו הן לתלמידים והן למורים להיות בקשב רב יותר מאשר בכיתות רגילות אחרות.

מבנה ומטרת לימודי בגרויות ללקויי למידה
לרוב, הלימודים יהיו בנויים על פי תוכניות משרד החינוך שיותאמו ללקויי למידה. על ידי כך, המדריכים וצוות המורים יעביר את כל החומר הנדרש לצורך הגשת לבגרויות. ברוב מוסדות הלימוד יעשה שימוש בחומרי עזר כמו מצגות, סרטים שיקלו על הפנמת החומר הלימודי.
במוסדות לימוד השונות המתמחות במתן סיוע ללקויי למידה קל יותר להצליח. שיטות הלימוד יהיו ממוקדות יותר והמורים המנוסים ילוו אתכם לאורך כל הדרך. הלימודים בקורס מותאמים ללקויי למידה ולבעלי הפרעת קשב וריכוז. המכינה בנויה מכיתות קטנות במיוחד עם שעות לימוד ותרגול רבות יותר מאשר קורסים אחרים. במוסדות לימוד רבים, חומרי הלמידה והספרים השונים יכללו שכתוב ותקצירים, תרשימי זרימה וטבלאות המסייעים לתלמידים לבסס סגנון למידה אישי אשר יעזור להם בבחינות.

נושאי לימוד עיקריים
 מתמטיקה  (לפי רמות יחידה)
 אנגלית (לפי רמות יחידה)
 הבעה בעברית
 ספרות
 היסטוריה
 אזרחות
 תנ"ך

תנאי קבלה
לרוב אין תנאי קבלה או מבחן כניסה לצורך לימודי בגרויות ללקויי למידה. מוסדות הלימוד יבצעו מבדקים פנימיים לבדיקת רמת הלימוד בדרך כלל בשלושה תחומים: אנגלית, מתמטיקה ועברית. השיבוץ לכיתה הנכונה יעשה על פי רמת התלמיד בכל תחום.

קהל היעד
לרוב יתקבלו בני 18 ומעלה אשר להם לקות למידה או הפרעות קשב וריכוז. תלמידים המתקשים בלמידה גם הם יכולים להתקבל לבגרות במסגרת מכינה המיועדת להשלמת בגרויות ופסיכומטרי. במסגרת הלימודים יכולים להשתלב תלמידים שלהם אין תעודת בגרות או יש להם תעודת בגרות חלקית הרוצים להשלים מספר בגרויות או לשפר את הציונים שלהם בתעודת הבגרות.

משך הלימודים
תלמידים אשר מעוניינים להשלים או לשפר את כל תעודת הבגרות שלהם, הקורס נמשך בין 4 ל-5 סמסטרים בדרך כלל. ישנה אפשרות להשתתף בקורס מקוצר יותר שבו ניתן להשלים או לשפר חלק מהבגרויות. המפגשים מתקיימים במסלולי בוקר או ערב, לפי צרכי התלמיד בהיקף של בין 7-10 שעות מדי שבוע. במוסדות לימוד מסוימים ישנם לימודים המתקיימים זמן ארוך יותר. גם נושא הקורס יכול להשפיע על משך זמן הקורס - קורס במתמטיקה ובאנגלית לעיתים יקח זמן רב יותר. בסוף הקורס ייבחנו התלמידים בבחינות הבגרות של משרד החינוך ובמידה ועברו בהצלחה את הבחינות יזכו בתעודת בגרות.

היכן ניתן ללמוד בגרויות ללקויי למידה

מכינה ללקויי למידה באוניברסיטת חיפה -
אוניברסיטת חיפה מציעים לכם לעבור מכינה המועברת על ידי המרכז ללקויי למידה באוניברסיטת חיפה. מכינה זו מתקיימת על ידי מורים ויועצים המתמקצעים בלקויות למידה. מטרת הלימודים הינה להעניק לתלמידים מיומנויות כמו ארגון ותכנון זמן, ארגון חומרי לימוד, הכנה לבחינות, ייעול הזיכרון, אסטרטגיות לכתיבה וקריאת מאמרים ועוד. משך זמן המכינה הינו כ-9 חודשי לימוד בשעות הבוקר במתכונת של חמישה ימי לימוד בשבוע. כדי להתקבל למכינה יש צורך בהצגת אבחון לקות למידה או הפרעת קשב וריכוז. הנושאים הנלמדים במסגרת המכינה הם מתמטיקה, אנגלית, כתיבה מדעית ומושגי יסוד במדעי הרוח והחברה.


מרכז רום פרט
- המרכז הנמצא בתל אביב מעניק מכינה קדם אקדמית המותאמת במיוחד עבור לקויי למידה. במרכז ניתן להשלים את כל בגרויות החובה או לשפר ציון בחלק מהם. הלמידה במרכז מתקיימת בכיתות קטנות של עד 20 תלמידים המעניקות אווירה שקטה ורגועה שיעזרו רבות לתלמידים. בנוסף לקורס ההכנה לבגרויות, המרכז גם מציע קורס פסיכומטרי ללקויי למידה.


מרכז אלון
- מרכז ללקויי למידה הממוקם בקיבוץ אלונים מציע מסלולים לבני נוער ולמבוגרים בעלי לקויות למידה. מועמדים בעלי אבחון לקויות למידה תקף יכולים להשלים בגרוייות במסלולי בוקר או מסלולי ערב בקבוצות קטנות ואינטימיות של עד 10 תלמידים, ולעיתים אף באופן פרטני.


זינוק -
מכון הכנה לפסיכומטרי ללקויי למידה המעניק קורסים בהתאמה אישית לצרכים של כל אחד מהתלמידים. מרכז זינוק מציע קורסים במגוון מקומות ברחבי הארץ ביניהם חיפה ותל אביב.לפני כל בחינה בזינוק מתקיים מרתון מפגשים עם בחינות לדוגמא.  המכון גם עורך מכינה להשלמת בגרויות בשיתוף עם בית הספר רום פרט.


עמותת מרום -
העמותה מציעה תכנית הכנה לבגרויות וגם הכנה לפסיכומטרי ללקויי למידה. התכנית מתאימה עבור חיילים וחיילות משוחררים הרוצים להשלים בגרויות. ישנה אפשרות ללמוד את התכנית על חשבון הפיקדון הצבאי. התוכנית של עמותת מרום מכינה לכל מקצועות הליבה והחובה כולל מתמטיקה, אנגלית, אזרחות, היסטוריה, ספרות, לשון וגיאוגרפיה ועוד.


רשימה זו הינה חלקית בלבד. לרשימת מוסדות הלימוד המלאה לחצו כאן


תעודות והסמכה

לאחר סיום הקורס תיבחנו בבחינות הבגרות הרלוונטיות. במידה ותעברו את הבחינות הללו בהצלחה תזכו לקבל תעודת בגרות במידה והשלמתם את כל הבחינות הדרושות ועברתם אותן בהצלחה.

קבל מידע על בגרויות ללקויי למידה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

  • תיכון תל-אביב

    השלמה ושיפור בגרויות

    הלימודים מתקיימים בנתניה

    image
    מידע על המכללה
  • היי קיו- HIGH-Q

    הלימודים מתקיימים באשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שמש, גבעתיים, כפר סבא, זכרון יעקב, חדרה, חיפה, ירושלים, כרמיאל, מודיעין, נהריה, נתניה, עפולה, פתח תקווה, צורן, קריון, קרית שמונה, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, שוהם, תל אביב

    image

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על בגרויות ללקויי למידה

 

מאמרים מקצועיים בנושא בגרויות ללקויי למידה

  • רוצים להשלים בגרויות?
    רוצים להשלים בגרויות?
    אף פעם לא מאוחר מדי להשלים בגרויות וגם אם נדמה לנו שמוחינו החליד לגמרי, אל חשש! ישנם כיום מגוון מכונים המספקים סביבה לימודית גבוהה וסגל מורים מן השורה הראשונה שילוו אתכם אל עבר ההצלחה!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú