חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים

חינוך והוראה פורום חינוך והוראה

ברוכים הבאים לפורום חינוך והוראה של פורטל הלימודים ToStudy.  תחום ההוראה מכיל בתוכו לא מעט תחומים אותם ניתן ללמוד במסגרת של לימודי תואר בהוראה. אם אתם מתעניינים בלימודי הוראה או חינוך, הגעתם לעמוד הנכון. כאן, תוכלו לשאול כל מה שרציתם לדעת בנושא לימודים זה.

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים ToStudy
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.
חינוך והוראה
בקר/י בפורומים נוספים

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אוריתאוריתהסב להוראה- יסודי
אורית12:00 07-05-2017
שלום רב,
אשמח לעצה מבעלי הניסיון-
אני בתהליכי רישום למסלול הסבה להוראה בבית ברל (אני אקדמאית עם תואר שני). הרצון המקורי שלי היה להיות מורה ביסודי, כאשר תחום העניין המרכזי שלי הוא לשון/שפה עברית.
כעת אני עומדת בפני בחירה בעצם מאחת מתוך שלוש תכניות אפשריות:
1. המסלול ה"רגיל" לו שאפתי, של התמחות בלשון כחוג ראשי, ובו (אחרי הפטורים והכל, וכולל שעות התנסות מעשית בבית ספר) אני נדרשת ל 49 ש"ש.
2. מסלול "אקדמיה- כיתה" (הכולל יותר פרקטיקה ב"שטח", ממש כחלק מצוות בית ספר, וגם כנראה כולל מלגה), שבו אין התמחות אחת אלא בחירה בשתי "חטיבות". אפשרות אחת זו חטיבת לשון + מולדת, ואז סה"כ ייצא 41 ש"ש
3. מסלול "אקדמיה כיתה", כאשר שתי החטיבות הן הפעם: מולדת +תרבות ישראל. פה כבר אני לגמרי "מאבדת" את נושא הלשון, ומצד שני.. אני נדרשת רק ל 32 ש"ש (וזה כמובן חיסכון אדיר בזמן ובכסף).

**ברור שהאופציה השלישית הכי "קורצת" הן מבחינת הפרקטיקום שזה הדבר החשוב, והן מבחינת התנאים הנוחים - פחות ש"ש = פחות כסף + יותר זמן פנוי... אבל בדרך אני מאבדת קצת את המסלול והעניין המקורי שלי, שזה הלשון...

אשמח לתובנותיכם ולעזרתכם בנושא, וכמו כן- במידה ואני יוצאת עם תעודת הוראה שבה לא מצוינת התמחות בלשון- האם עדיין אוכל ללמד לשון בבית ספר יסודי? יש בכלל חשיבות לתחומים , בפועל? או שכל מורה ביסודי יכול ללמד בעצם כל תחום?...

כל עצה ותשובה תתקבלנה בברכה :)

אורית
דננהדננהמכללת לוינסקי
דננה23:41 04-10-2016
שלום,
רציתי לדעת בבקשה ממורים או סטודנטים שלומדים בלוינסקי האם נחשבת מכללה קשה או קלילה מבחינת דרישות ביחס למכללות אחרות? המקשים שם או לא?

פשוט זה מאוד חשוב לי ואשמח לקבל תשובות ממי שמכיר למד או לומד שם .

תודה
חליחלילימודי הוראה חינוך מיוחד
חלי08:06 20-10-2015
שלןם,
אני מעוניינת ללמוד הוראה לחינוך מיוחד.
אבל אין לי בגרות ולא פסיכומטרי
האם יש אפשרות להוציא תואר בהוראה ללא בגרות ופסיכומטרי?
עופר אטלסעופר אטלסלימודי הוראה חינוך מיוחד
עופר אטלס15:47 21-10-2015
שלום חלי,
ישנם מוסדות שמעניקים פטור מתעודת בגרות עבור בני 30+ ובתנאי שיעבור מכינה קדם אקדמית.

ניתן להשאיר פרטים ונחזור אליך עם מוסדות לימוד אופציונליים.

המשך יום נעים,

עופר.

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים ToStudy

יסמיןיסמיןייעוץ חינוכי
יסמין09:52 27-03-2014
שלום רב,
אני בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות מסלול פסיכולוגיה, ועושה כעת תעודת הוראה במתמטיקה. ( שני עולומות שונות , אני יודעת !) . מעוניינת להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי , השאלה שלי : האם תעודת ההוראה במתמטיקה תקפה בשל התואר שני בייעוץ חינוכי או שאני אצטרך לעשות תעודת הוראה בפסיכולוגיה?
תודה מראש,
יסמין
האניהאניהסבה
האני12:43 25-02-2014
אני לומד לתואר כללי ומעניין לעשות הסבה .
האם אני יכול לעשות הסבה ואני עדיין לא סיימתי את התואר ?איפה אני יכול לעשות את ההסבה אני מאזור צפון (נצרת)?
חנאןחנאןהסבה ותואר שני
חנאן11:19 25-02-2014
שלום אני למדתי הנדסאית תוכנה ויש לי דיפלומה בהצטיינות ועכשיו אני לומדת תואר מדעי חברה ורוח מעוניינת לעשות הסבה במתמטיקה על יסודי (יש לי ב 4 יחידות מתמטיקה ציון 100 ). האם זה אפשר ? ואיפה ? ואיזו מקצועות אני יכולה לעשות להם הסבה . ותודה מראש
לימורלימורלימודי חינוך
לימור17:09 01-02-2014
אני רוצה ללמוד בשנה הבאה חינוך וחשבתי לבחור במסלול לימוד ערבית מדוברת. אני גרה במרכז אבל אין לי בעיה לעבור לצפון בתקופת הלימודים. האם מכללת אורנים בצפון נחשבת בתחום יותר מאשר מכללות במרכז או שאין הבדל מבחינת רמת הלימודים?
מה לגבי תנאי הקבלה? האם בצפון תנאי הקבלה שונים מאלו שבמרכז?
הילה וולמןהילה וולמןלימודי הוראת ערבית
הילה וולמן12:13 02-02-2014
היי לימור,
ראשית כל מכללת אורנים לחינוך נחשבת מכללה טובה בדיוק כמו הדומות לה באזור המרכז ואף יש לה מספר מסלולי לימוד ייחודים. מבחינת תוכן הלימודים עצמם, ותנאי הקבלה זהו דבר שמשתנה משנה לשנה ויש לברר ישירות מול המכללות בנושא. מה שכן, יתכן שתוכלי לקבל שכר לימוד מופחת יותר היות והלימודים מתקיימים באזור הצפון.
לימורלימורמעולה
לימור15:22 02-02-2014
תודה רבה על המענה המהיר
אורליאורליהסבה לתיאטרון
אורלי16:39 27-01-2014
שלום, אני מורה בבי"ס יסודי כ- 15 שנה, בעלת תואר BED באורנים. אני מעוניינת לעשות הסבה להוראת התיאטרון בתיכון. כיצד,האם, והיכן אוכל לעשות זאת תוך כדי עבודה במשרה מלאה?
הילה וולמןהילה וולמןהסבה להוראת תאטרון
הילה וולמן17:04 27-01-2014
אורלי שלום, אכן קיימות בשוק הלימודים תוכניות הסבה להוראת התאטרון המיועדות לאקדמאים בעלי תואר ראשון. ממה שלי ידוע קיימים מסלולים כאלו במכללת סמינר הקיבוצים וכן באוניברסיטת חיפה. לגבי השילוב עם עבודה במשרה מלאה, את כל הפרטים תצטרכי לברר באופן פרטני מול כל מוסד בפני עצמו. לעיתים ניתן להתאים את מערכת השעות לצרכי המועמד. למידע נוסף על מכללות בתחום הוראת התאטרון- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=113
נירה וייסנירה וייסהסמכת גננות
נירה וייס22:06 26-01-2014
אני מעונינת לקבל בבקשה פרטים על לימודי תוכנית להכשרת גננות אני עים ניסיון רב
בת שבע קולטבת שבע קולטהסמכה גננות והפעלת צהרונחם ומשפחתונחם
בת שבע קולט11:29 23-03-2014
שלום אני מעוניינת לדעת מה אני צריכה לעשות כדי לקבל תעודות לנהל משפחתון ו צהרון ומעון יום וגן ילדים אני גרה בישוב נטור בגולן ליד קצרין . אני גם מעוניינת לקבל כתובות או מכללות באזור טבריה וקצרין או בגולן כדי ללמוד ולהרשם אצלהם ללמודים
הילה וולמןהילה וולמןהסמכת גננות
הילה וולמן09:05 27-01-2014
היי נירה, הסמכת גננות קיימת בשני מסלולי לימוד עיקריים לפי מיטב ידיעתי- האחד הוא המסלול האקדמי שבו עושים תואר בחינוך לגיל הרך ואז ניתן להשתלב כגננת גם בגני פרטיים וגם בציבוריים. והשניה היא הכשרה לתעודה, שמתקיימת במסגרת לימוד ההמשך של מכללת לוינסקי שמיועדת להכשיר את מי שבעלי ניסיון בעבודה עם מסגרות לגיל הרך, לניהול גנים פרטיים. פרטים נוספים על מסלול זה תוכלי למצוא באתרנו.
פריפרילימודים
פרי11:34 12-11-2013
בת 38 בעלת תעודת הסמכה להוראה. עד היום עבדתי כמזכירה ומנהלת אדמיניסטרטיבית , וכרגע מעונינת לחפש עבודה בתחום אחר. מה ניתן לעשות להשלמת תואר בהוראה, חינוך מיוחד, לקויות למידה , או הפרעות בתקשורת.
הילה וולמןהילה וולמןהסבת מקצוע
הילה וולמן13:31 12-11-2013
פרי שלום, היות ואת בת 30+ ברוב המקומות אם תרצי להשתלב בלימודי תואר ראשון, לא תתבקשי לבצע בחינה פסיכומטרית וגם לא להשלים בגרויות. לרוב המסלול עבור מועמדים כאלו עובר דרך מכינה לבני 30+ שתפקידה לרענן את חומרי הלימוד ולהכין אותך לקראת לימודי התואר הראשון. לרוב תוכניות הלימוד לתואר תהיינה מלאות (3 שנים) אך תלוי במוסד. כמו כן, יתכן שתדרשי להציג את ציונייך מן המוסד בו למדת לתעודת ההוראה.
רוניתרוניתהסבה מהנדסאי להוראה
רונית11:09 12-11-2013
שלום, למדתי 3 שנים תו"נ (הנדסאי), אני מעוניינת להמשיך לתעודת הוראה, כמה זמן ימשכו הלימודים? כמה ימים בשבוע?
הילה וולמןהילה וולמןהסבה מהנדסאית להוראה
הילה וולמן13:38 12-11-2013
רונית שלום,
לימודי ההסבה תלויים בהכשרה שלך כהנדסאית וכן באיזה תחום הוראה תרצי להתמחות בו. לגבי משך הלימודים ותדירותם במשך ימי השבוע, תצטרכי לברר זאת אישית מול המכללות לחינוך השונות. מה שכן אוכל להגיד לך שמרבית תוכניות תעודת ההוראה להנדסאים מיועדות להשגת תעודת הוראה ספציפית כמו למשל הוראת מתמטיקה. בחלק מן המקומות תדרשי בנוסף לתעודת ההנדסאי לצרף גם את ממוצע הבגרויות שלך כדי לדון בתנאי הקבלה. בכל מקרה, כמעט בכל המקומות תדרשי גם לראיון קבלה בכדי לבדוק את התאמתך האישיותית למקצוע. לפרטים נוספים מוזמנת להכנס לדף הסבת הנדסאים להוראה באתרנו- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=1131
חיאתחיאתתעודת הוראה
חיאת19:49 08-11-2013
שלום אני יועצת מס וחשבת שכר האם אני יכולה לעשות הסבה ולקבל תעודת הוראה או שאני צריכה ללמוד הכל מחדש 4 שנים ? תודה
הילה וולמןהילה וולמןהסבה להוראה
הילה וולמן11:43 11-11-2013
היי חייאת,
בהחלט קיים מסלו המיועד לאקדמאיים ושנקרא הסבה להוראה לאקדמיים. מדובר במסלול מואץ שאורך לרוב שנתיים ובסיומו מקבלים תעודת הוראה. אגב, בתחום שלך, היות ואני מניחה שיש לך הבנה מעמיקה במתמטיקה, תוכלי לבצע גם הסבה להוראת מתמטיקה המיועדת למי שאקדמאי בתחומים הנוגעים לתחום המתמטיקה. פרטים נוספים תוכלי לראות בעמוד הסבה להוראה לאקדמאים באתרנו- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=517
אופיראופירלימודי תואר שני
אופיר10:43 08-11-2013
הילה שלום שמי אופיר ואני מורה לחינוך גופני 8 שנים. מעוניין ללמוד לתואר שני במסגרת הלימודים. היכן מתחילים מה עושים? האם יש לי איזה הטבות? תודה
הילה וולמןהילה וולמןתואר שני בחינוך גופני
הילה וולמן14:03 10-11-2013
היי אופיר, ראשית כל, הכל תלוי באיזה תואר שני תרצה ללמוד. אם בחינוך גופני לתואר שני עסקינן, מבדיקה שערכתי תוכל ללמוד תואר שני בחניוך גופני בוינגייט יחד עם הסמכות שונות בתחומי ניהול גופי ספורט, קידום אורח חיים בריא וכן באבחון פסיכומוטורי. כמובן שתוכל גם להמשיך לתואר שני במנהל עסקים או בכל מקצוע אחר, אך לשם כך תצטרך לקבל את תנאי הקבלה באופן פרטני של כל מוסד בפני עצמו.
אוהדאוהדהוראת מדעים
אוהד15:43 22-10-2013
שלום לגולשי הפורום, לאחר כמה שנים טובות בתחום ההייטק והמחשבים, החלטתי שאני רוצה לתרום לחברה ולהפוך למורה. אני מעוניין לעשות הסבה להוראת מדעים. כיצד מבצעים זאת?
הילה וולמןהילה וולמןהסבה להוראת מדעים
הילה וולמן16:30 22-10-2013
אוהד שלום, ראשית כל ברכות לקראת ההסבה לתחום ההוראה. אין ספק כי מדובר בעיסוק חשוב לחברה. לגבי ההסבה בפועל, ראשית כל עליך להוכיח כי אכן יש לך תואר במדעים ברף ציונים העומד בדרישות הקבלה ללימודי הוראת המדעים. אם אכן אתה עומד בתנאי הקבלה הללו, הרי שאתה יכול להרשם ללימודים בתחום וזהו, אתה כבר בדרך להיות מורה למדעים. שיהיה בהצלחה!
brachabrachaתנאים ללימודי תואר שני
bracha15:45 04-10-2013
שלום!
סיימתי השנה לימודי תואר ראשון בחינוך יסודי א-ו. רציתי לדעת מהם התנאים ללימודי תואר שני לייעוץ חינוכי? האם אני יכולה מיד להתחיל ללמוד או שעליי לעבוד במקצוע ההוראה כמה שנים? ועוד אציין שלא השלמתי תעודת הוראה כלומר עשיתי רק את התואר.
הילה וולמןהילה וולמןתנאים ללימודי ייעוץ חינוכי
הילה וולמן09:26 08-10-2013
ברכה שלום,
כמו בכל מקצוע, תנאי הקבלה ללימודי תואר שני בייעוץ משתנים ממוסד למוסד ומשנה לשנה. כך למשל, במכללת אורנים שבקריות תדרשי לניסיון בהוראה של שנתיים, בעוד במכללת בית ברל מספיק רק תואר בתחומי החינוך או תעודת הוראה והשלמות רלוונטיות אליהן תדרשי במסגרת ההכנה לקראת הלימודים. לכן מומלץ לברר באופן פרטני עם כל מוסד לימודים על דרישות הקבלה שלו. מה שכן אוכל להגיד לך, שניסיון בתחום ההוראה והחינוך תמיד יכול לעזור ולהפוך בשבילך את התיאוריה של הלימודים למשהו שהכרת גם במעשה ולתת לך יתרון מסויים בעת הלימודים.
מירימירילימודי ייעוץ חינוכי
מירי18:32 29-09-2013
אני מורה למדעים, ביולוגיה. מתמטיקה ובעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך. אני מעוניינת למלא תפקיד של יועצת. ייעוץ חינוכי, היכן ללמוד בדרום? האם לתואר ראשון או שני? מהם דרישות הסף?
הילה וולמןהילה וולמןייעוץ חינוכי
הילה וולמן09:49 30-09-2013
מירי שלום,
ראשית כל באופן כללי מי שעוסק בתחום הייעוץ החינוכי, מחוייב ברקע בתחום החינוך. לגבי דרישות סף של ציונים וסכם, כל מוסד קובע זאת באופן אינדבידואלי. ניתן ללמוד את התואר כתואר ראשון אשר מהווה למעשה הכנה וממקד את הקורסים שלו לטובת מי שרוצה להמשיך להתמחות והסמכה של ייעוץ חינוכי. לחלופין, ניתן גם ללמוד לתואר שני ישיר בייעוץ חינוכי (אך לא באזור הדרום). את נושא זה ניתן ללמוד באזור הדרום כתואר ראשון במכללת אשקלון, מכללת קיי שבבאר שבע ובמכללה הדתית חמדת הדרום. לפרטים תוכלי להיכנס לעמוד תואר ראשון בייעוץ חינוכי באתרנו.
ליאת דליאת דהוראת אנגלית ללא אנגלית מדוברת?
ליאת ד17:28 29-09-2013
היי, אני רוצה ללמוד תואר בהוראת אנגלית, אבל אני לא ממש דוברת אנגלית מהבית. האם אני בכל זאת יכולה ללמוד את הנושא ולעבוד בו או שאני חייבת להוכיח שאני ENGLISH SPEAKER לשם כך?
הילה וולמןהילה וולמןהוראת אנגלית
הילה וולמן15:10 30-09-2013
ליאת שלום, לשם הוראת אנגלית, את אינך חייבת להיות עם אנגלית שפת אם, אך כן מומלץ כי תהיה לך אנגלית טובה מאוד. זכרי שבסופו של יום עליך לעמוד מול כיתה ולשוחח במשך שעה לפחות באנגלית. בחלק מן המקומות קובעים את הקבלה לפי ציוני הבגרות באנגלית, ציוני הפסיכומטרי באנגלית או לפי מבחן מיון לקראת הלימודים. מומלץ לברר באופן פרטני עם מוסד הלימודים המועדף עליך מה הם תנאי הקבלה המדוייקים.
נירנירניהול בתחום החינוך
ניר10:42 09-09-2013
אחרי 10 שנים בתור מורה מצליח, החלטתי שאני מעוניין להתקדם לתפקידים ניהוליים. אמרו לי שלצורך התקדמות כזו, אני נדרש לתואר מתאים. אני יכול כמובן לקחת תואר שני במנע"ס, אבל אני ממש גרוע במספרים. יש אלטרנטיבה אחרת למי שרוצה לקבל הכשרה על ניהול ספציפי במערכות חינוכיות?
הילה וולמןהילה וולמןניהול בתחום החינוך
הילה וולמן11:11 09-09-2013
היי ניר, ראשית כל מומלץ לדעת כי מנהלים באופן כללי צריכים להיות בעלי ידע בקריאת גרפים והבנת נתונים מספריים הנוגעים להוצאות והכנסות. גם שזה במערכת החינוך... בכל אופן לשאלתך, קיים תואר שני הנקרא ניהול מערכות חינוך ומיועד בדיוק לאנשים כמוך שרוצים תואר ספציפי בניהול במערכת החינוך. התואר נלמד במגוון מוסדות. ניתן לראות אלו בלינק הבא: http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=984
אירהאירההתקדמות בתחום החינוך
אירה14:11 02-09-2013
שלום,
יש לי תואר כרגע בחינוך לגיל הרך, אבל אני לא מוצאת את עצמי בתור גננת. אלו עוד תחומים ניתן ללמוד או להתקדם אליהם במסגרת תחום החינוך?
הילה וולמןהילה וולמןהמשך לימודים בתחומי החינוך
הילה וולמן17:26 02-09-2013
היי אירה, ראשית כל ראוי לדעת כי תחום החינוך הוא נרחב מאוד. ניתן להמשיך ללימודי תואר שני בעבודה בחינוך המיוחד, בעבודה עם נוער בסיכון, בייעוץ חינוכי ועוד. לכל מקצוע כזה, כמה וכמה אופציות השתלבות בשוק שגם תלויות במה שאת מחפשת, האם להישאר עם סביבה בית ספרית או לעבוד במסגרת פרטית של ייעוץ וחינוך.
  • 1

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú