סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס הבטחת איכות בריתוך
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס הבטחת איכות בריתוך

חיפשתם מידע על לימודי הבטחת איכות בריתוך?


קורס הבטחת איכות בריתוך
שם לעצמו למטרה להכשיר את בוגריו לקחת חלק בתהליכי הבקרה של הלחמת פלדה עבור תשתיות מבנים במגוון חברות קבלן, בניה ותשתיות. הקורס מיועד לאנשי בקרת איכות ומנהלים במפעלים ותעשיות ומקנה ידע תיאורטי ומעשי מקיף.

אם חיפשתם מידע על לימודי הבטחת איכות בריתוך, כאן ריכזנו לכם אינפורמציה חשובה על תכנית הלימודים. תחילה נתייחס לתקן בכללותו ובהמשך נרחיב על מבנה הקורס, משך הלימודים, תנאי הקבלה המדויקים, מוסדות לימוד ואפשרויות תעסוקה. אם נותרה לכם שאלה ללא מענה, באפשרותכם להתקשר אלינו במספר 03-6958791 או להשאיר פרטים לצורך קבלת שיחה מיועץ לימודים.

מה זה הבטחת איכות בריתוך?


הבטחת איכות בריתוך מתמקדת בפלדה המהווה את התשתית של מבנים שונים. כיוון שמדובר בתחום בו הבטיחות היא מעל לכול, תכנית הלימודים פונה למגוון בעלי תפקידים בתחום הבניין, התשתיות והמפעלים המספקים את התוצרת עבור חברות הבניין השונות.

ממלאי תקן הבטחת האיכות בריתוך מחזיקים בידע נרחב בתחום החל ממאפייני הפלדה ועד לטכניקות והטכנולוגיות האחרונות והחדישות ביותר בתחום זה. בעזרת הידע הרב בו הם מחזיקים, יכולים ממלאי תקן הבטחת האיכות בריתוך לוודא את תקינות העבודה ולבצע בקרה קפדנית ומסודרת שתבטיח את בטיחות העובדים והמבנה בכללותו.

מה כולל הקורס?


במסגרת קורס הבטחת איכות בריתוך לומדים המשתתפים לגבש חשיבה ביקורתית מתוך הקניית ידע מקיף על מאפייני הפלדה והריתוך והתקנות והרגולציות הקיימות בנושא. צעד אחר צעד, תלמדו כיצד להבטיח עבודה מסודרת, נכונה ובטוחה תוך הקפדה על איכות ברמה הגבוהה ביותר להבטחת מבנים ותשתיות בטוחים ויציבים.

בין הנושאים הנכללים בקורס ניתן לציין: לימודי ריתוך, יסודות הפלדה, טכנולוגיות קלאסיות ומתקדמות, הנדסת חומרים, בטיחות בעבודה, תקני איכות, נהלים, הכנת דו"חות ועריכת בדיקות בקרה, לקיחת מדדים ועוד.

תנאי קבלה


קורס הבטחת איכות בריתוך פונה לבעלי תפקידים מתחום הבניין והתשתיות ולמאיישים תפקידי ניהול ותפעול במפעלים ותעשיות הרלוונטיים לתחום. על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד לצורך בדיקת מידת ההתאמה, לביצוע תיאום ציפיות ולמעבר על תכני הקורס.

בין הקהלים הפוקדים את הקורס ניתן למנות: עורכי ביקורת איכות, מנהלים במפעלים ותעשיות, מנהלי ייצור, נאמני בטיחות בעבודה, איכות ובקרה, אנשי הבטחת איכות ועוד.

משך הלימודים


אורכה של תכנית הלימוד נע בין 8 ל-10 מפגשים חד שבועיים בממוצע. סה"כ כ-55 שעות לימוד.

מומלץ להתעדכן מול המוסד בו אתם רוצים ללמוד באופן פרטני אודות מתכונת התכנית הלימודים בוקר/ערב.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת בוגר לימודי הבטחת איכות בריתוך מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה


מטרתה של התכנית היא בראש ובראשונה להסמיך עובדים הנשלחים מטעם מקום העבודה למילוי תקן הבטחת האיכות בריתוך. עם זאת, הסמכה זו היא גם שורה חשובה לקורות החיים שיכולה לפתוח דלתות בשלל ארגונים, חברות, תעשיות ומפעלים בענף הבניין והתשתיות.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס הבטחת איכות בריתוך

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס הבטחת איכות בריתוך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú