סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על לימוד סינית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימוד סינית

מחפשים קורס סינית?


לימוד סינית כבר מזמן איננו עוד קורס העשרה ורבים רואים בהיכרות עם השפה הסינית כצוהר לקראת אחת מן התרבויות החשובות של העת המודרנית. בהיותה המעצמה הכלכלית הגדולה בעולם, גופים מסחריים, עסקיים ופיננסיים רואים בה ככלי החיוני לקיום יחסים כלכליים ותרבותיים כאחד ומחפשים אחר דוברי השפה המצויים גם במיומנויות קרוא וכתוב.

במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע אודות קורס סינית בדגש על למה כדאי ללמוד סינית, מה לומדים במסגרת הקורס ובאילו מוסדות בישראל ניתן כיום ללמוד את השפה. לקבלת ייעוץ לימודים אישי, באפשרותכם להתקשר למוקד היועצים שלנו או להשאיר פרטי התקשרות ויועצינו יחזרו אליכם בהקדם עם מידע נוסף והכוונה. כמו כן, בסוף המאמר ריכזנו עבורכם מוסדות לימוד ברחבי הארץ להם תוכלו להשאיר פרטי התקשרות באופן ישיר כדי שנציג יחזור אליכם לתיאום פגישה ולמתן פרטים על תכנית הלימודים.

כמה עובדות שלא ידעתם על סין, השפה והתרבות הסינית


שפה היא המפתח להבנתה של תרבות וכשמדובר בתרבות הסינית השונה במאה ושמונים מעלות ממקבילתה המערבית, הבנת השפה היא למעשה חלק בלתי נפרד מן התמונה הכוללת. רק כדי לסבר את האוזן, הנה כמה עובדות מרתקות והבדלים משמעותיים במיוחד:
  • הבעת תודה – הסינים מאמינים שאמירת תודה לאדם קרוב איננה מביעה הערכה, אלא ריחוק ותחושת ניכור.
  • חילוקי דעות – בעוד שאתם לא מהססים לחלוק עם הבוס את דעתכם, בסין מחלוקת עם המנהל נחשבת לפוגענית במיוחד. אנשי עסקים רבים לוקחים זאת בחשבון בעת ניהול משא ומתן מול מקבילם הסיני.
  • קשר עין – מרביתנו מצפים שהאדם שעומד מולנו יסתכל לנו בעיניים ובכך יביע עניין. הסינים כחברה היררכית, מקפידים על קודים התנהגותיים נוקשים ומאמינים ששמירה על קשר עין רציף מביעה זילזול ובלתי הולמת.
  • שפה טונלית – אחד ממאפייניה העיקריים של השפה הסינית הוא הרכבה מ-4 טונים שונים: עולים, יורדים, שטוחים ועולים ויורדים יחדיו. לא פעם תיתקלו במילים שכביכול נאמרות אותו הדבר, אך בפועל משמעותן שונה לחלוטין. כך לצורך הדוגמה "מא" באה במשמעות אמא כשהיא נאמרת בטון גבוה וממושך ובמשמעות סוס כשהיא נאמרת בטון ממושך אך נמוך.
  • צמיחה כלכלית מטאורית – סין היא שיאנית העולם בהוצאת אנשיה ממעגלי העוני. עם צמיחה ממוצעת של כעשרה אחוזים בשנה, הצליחה סין לשנות את מצבם הכלכלים של למעלה מ-800 מיליון בני אדם.
  • מוסר עבודה – הסינים אובססיביים לגבי גורדי שחקים ועוד יותר למוסר עבודה ואפקטיביות. כך לדוגמה, קבלן הצליח לסיים בנייה של מגדל בן 60 קומות בכ-20 ימי עבודה בלבד!
  • עשרות דיאלקטים שונים – הסינית המנדרינית היא השפה הרשמית הנלמדת בבתי הספר בכל רחבי סין. עם זאת, בסין ישנן 56 קבוצות אתניות שונות ולא פחות מ-30 שפות מקומיות שלעתים שונות בתכלית מן השפה הרשמית.

מטרת קורס סינית


קורס סינית מקנה למשתתפיו את העקרונות, החוקים התחביריים והמבנה של השפה הסינית המנדרינית הנחשבת לדיאלקט הרשמי במדינה.

תכנית לימודים זו נחשבת למרתקת, מעשית ומעשירה במיוחד, כיוון שמוסדות רבים מקפידים שלצד הקניית הידע הבסיסי והשליטה בקרוא וכתוב ותרגול יצירת שיחה שוטפת, ייחשפו המשתתפים לאבני היסוד של התרבות הסינית המודרנית בנושאים דוגמת הבעת התנצלות, ברכות פופולריות, מנהגים בעת ביקור או מפגש בין שני עמיתים, קבלת ונתינת מתנות ושלל גינונים נוספים.

מחציתה הראשונה של התכנית מתייחסת בעיקר למתן רקע כללי על השפה והתרבות סינית, עקרונותיה התחביריים והדקדוקיים של השפה ורכישת אוצר מילים בסיסי.

חלקה השני של התכנית עובר לשלב מעשי וחוויתי יותר במהלכו מתרגלים המשתתפים שיחות כיתתיות הכוללות משפטי מפתח חשובים, שפת גוף הנחשבת לחלק בלתי נפרד מן השיח המילולי, תרגולי כתיבה וקריאות של טקסטים פשוטים עד מורכבים.

מתכונות לימודים


כדי ללמוד סינית באפקטיביות, מוסדות רבים מציעים מספר מתכונות לימודים שונות. המתכונת הבסיסית ביותר היא קורס סינית למתחילים שלאחריו יכולים המשתתפים להמשיך לקורס המתקדמים או לקורס פרטני המיועד לאנשי עסקים.

נושאי לימוד עיקריים


לימוד סינית כולל בתוכו מגוון רחב של נושאים מרתקים. יש לציין כי הרשימה שלהלן מתייחסת לנושאים הנלמדים במסגרת קורס סינית למתחילים:
  • מבוא לשפה הסינית המנדרינית ולתרבות הסינית
  • כללי תחביר ודקדוק בסיסיים
  • לימוד אוצר מילים יומיומי
  • הסינית כשפה טונלית
  • תרגול כתיבה
  • הטיות בזמנים
  • ברכות לתחילת וסיום שיחה
  • הבעת התנצלות
  • היכרות ראשונית
  • קבלת ונתינת מתנות
  • עריכת פגישה או ביקור
  • תרגול דיאלוג

משך הלימודים


לימוד סינית נחשב לתחום מורכב המצריך התייחסות מיוחדת. לפיכך, מוסדות רבים מציעים מתכונת לימודים האורכת בין ארבעה חודשים לכל הפחות ועד לשנה כתכנית הבסיס.

לקריאה נוספת

היכן ניתן ללמוד סינית?


סינית נלמדת במספר מוסדות ומכונים ללימודי שפות ברחבי הארץ. ברשימה שלהלן ריכזנו עבורכם מספר מוסדות פופולריים ובפריסה ארצית נרחבת:

  • דיאלוג – בית ספר לשפות מטעם היחידה ללימודי חוץ של האוניברסיטה הפתוחה. במהלך קורס הסינית של דיאלוג, תרכשו את הכלים המרכזיים הנדרשים ליצירת שיח חיוני עם דוברי השפה הסינית המנדרינית בדגש על תרחישים יומיומיים שגורים, משפטי מפתח, סימנים מוסכמים ושימוש במילון הסיני.
  • המכון לאסיה – מן המוסדות הידועים בארץ ללימודי סינית. הוקם כדי ליצור קשר תרבותי חשוב וחיוני בין מדינת ישראל לארצות המזרח הרחוק. במכון אסיה תוכלו ללמוד סינית, אך גם שפות רבות נוספות וביניהן יפנית, תאית וקוריאנית. המכון מעסיק צוות מורים מקצועי, מסור ומנוסה יליד סין ובעל הסמכות בהדרכה ובלימוד סינית.
  • המכון לידידות סין – מכון המתמחה בתרבות הסינית ובלימודי שפה. במסגרת המכון תוכלו למצוא היצע נרחב של קורסי סינית במגוון רמות ומתכונות וביניהם: קורס סינית למתחילים ולמתקדמים, קורס סינית למטיילים, לימודי סינית עסקית, לימודי סינית לנוער וקורס סינית אונליין.
לרשימת מוסדות הלימוד ולהשארת פרטי התקשרות לנציגי המוסד הרצוי לחצו כאן

תנאי קבלה


ההרשמה עבור קורס סינית איננה מותנית בתנאי סף נוקשים והתכנית פתוחה בפני כל אדם המעוניין לרכוש כלי חיוני בעת המודרנית לצרכי עסקים או לצורך העשרה.

מרבית המוסדות מתנים את הקבלה במעבר ראיון קבלה אישי בלבד במהלכו תלמדו להכיר את מבנה תכנית הלימודים ואת שיטות ההוראה.

קהל יעד


תכנית הלימודים פונה לכל אדם המעוניין ללמוד סינית ולרכוש מיומנויות דיבור, קריאה וכתיבה באחת מן השפות החשובות והמדוברות ביותר בעולם.

כדאי לדעת שתכנית הלימודים כוללת שינון רחב של אוצר מילים ומשלבת תרגולים כיתיים ומטלות בית תכופים לצורך תרגולה השוטף של השפה שנחשבת לזרה ושונה בתכלית ממה שמוכר לתרבות המערב.

תעודות


בוגרים שיעמדו בכל דרישות המוסד, יקבלו מטעמו תעודה חגיגית המעידה על סיום לימודי סינית בהצלחה.

השירות שלנו

פורטל הלימודים ToStudy שם לעצמו למטרה לרכז עבור כל המעוניין את המידע המקיף אודות תכניות לימודים מקצועיות ואקדמיות ומוסדות לימוד מומלצים בכל רחבי הארץ.

לשירותכם, ניתן להשאיר לנו פרטי התקשרות ואחד מיועצנו יחזור אליכם בהקדם. להלן ריכזנו עבורכם מספר מוסדות ללימודי סינית ברחבי הארץ. לדילוג על שיחת הייעוץ ניתן להשאיר למוסד הרצוי פרטי התקשרות באופן ישיר ואחד מנציגיו יחזור אליכם עם פרטים נוספים על תכנית הלימודים ושכר הלימוד ולתיאום פגישת ייעוץ והכוונה. מאחלים לכם המון בהצלחה!
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על לימוד סינית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על לימוד סינית

סינית ידועה כאחת השפות הקשות ביותר, הן בכל הנוגע לדיבור והן בנוגע לכתיבה ולקריאה. עם זאת, הפכה עם השנים אותה שפה, המאופיינת בעשרות דיאלקטים ואלפי סימנים, למדוברת ביותר בעולם ומתוך כך גם למושא לימוד נכסף עבור אין ספור אנשים ברחבי הגלובוס- ובארץ בפרט.

מיהו קהל היעד הרלוונטי ללימודי סינית?
בראש ובראשונה, בוחרים ללמוד רבים את רזיה של השפה הסינית למטרות עסקיות. ואכן, לא בכדי כי מדובר בגורם העיקרי לביקוש הרב לשפה- שכן סין מוכרת זה שנים כמעצמת הייצור הראשונה בעולם. כך, פונים רבים לתחום בכדי לשפר את יכולותיהם העסקיות, גם במקרים שאלה אינם סוחרים באופן ישיר אך מעוניינים לעסוק בתיווך עבור אנשי עסקים ישראליים המעוניינים לייצר בסין. כך, ידיעת השפה הסינית פותחת בפני עובדים שכירים ועצמאיים כאחד שלל דלתות והזדמנויות עסקיות. מיותר לומר, כי העמיתים הסינים מעריכים עד מאוד את הקולגות המערביות אשר נכונות לשוחח עימם בשפתם. המבקשים ללמוד את השפה הסינית למטרות שאינן עסקיות, עושים זאת לרוב מתוך עניין בתרבות עתיקת יומין זו ו/או מתוך רצון לתייר בארץ זו כאחד העם.

כיצד ניתן ללמוד סינית?
בישראל קיים מגוון רחב של בתי ספר לשפות, המציעים קורסים ברמות ובמסלולים שונים, ביניהם כאלה המתמקדים בלימוד עסקי, תיירותי, תרבותי ועוד. אלה מציעים תכניות לימודים המתפרסות על פני תקופות זמן וכמות שעות משתנה, אשר לרוב כוללות תכני דקדוק בסיסיים, הגייה, אוצר מילים, תעתיק אנגלי של סימנים סיניים, קודי התנהגות סיניים והקשרים תרבותיים של מילים וסימנים. כל אלה מקנים מיומנויות שיחה בסיסיות ומעלה בניב המנדריני (ובמסלולים מסוימים גם בניבים נוספים), שליטה במושגים עסקיים, יצירת יכולת תקשורת הדדית וכמבובן- גם היכרות עם התרבות העתיקה של סין. חשוב לציין, כי קיים הבדל לא מבוטל בתכניות הלימוד המוצעות מטעם כל בית ספר, כמו גם בעלויות הנלוות להן. על כן, מומלץ לבחון מספר מוסדות טרם הבחירה בזה המתאים.

סרטוני וידאו על לימוד סינית
לימודי סינית בברליץ
בית הספר לשפות ברליץ מציע שלל קורסי לימוד שפות וביניהם קורסי סינית במגוון שיטות לימוד מיוחדות ופשוטות ללימוד השפה החשובה והמאתגרת.

מאמרים מקצועיים בנושא לימוד סינית

  • למה ללמוד עוד שפה?
    למה ללמוד עוד שפה?
    עברית היא שפת אם, השפה האנגילת כבר שגורה אצלכם על הלשון כדרך קבע והנה מתחיל להתעורר לו חשק ללמוד שפה נוספת. אתם מרגישים קצת "גרידים" על זה ולא בטוחים אם כדאי להירשם לקורס נוסף? זה בשבילכם....המשך
  • לימודי שפות אסייתיות
    לימודי שפות אסייתיות
    אם פעם כולם היו טסים למזרח כדי לראות את הודו, הרי שהיום ישראלים רבים פוקדים את המזרח הרחוק כדי להתוודע לתרבויות מרתקות נוספות דוגמת סין, יפן, קוריאה ועוד. רוצים לשדרג את הטיול הבא עם שפה חדשה?...המשך
  • לימודי יפנית במכון לאסיה
    לימודי יפנית במכון לאסיה
    כמיטב המסורת הישראלית המחפשת אחר הזדמנויות עסקיות ולוקיישנים חדשים לטיול, גם יפן עלתה על הרדאר הישראלי ונהנית מפופולריות הולכת וגוברת. מחפשים לשדרג את הטיול הבא או למצוא שפה משותפת מול קולגה מעבר לים?...המשך
  • למה כדאי ללמוד סינית?
    למה כדאי ללמוד סינית?
    השפה הסינית נחשבת לאחת מן השפות המדוברות ביותר בעולם, וזאת עובדה. בשנים האחרונות חלה עליה בביקוש ללימודי סינית, בגלל מספר סיבות שונות. רוצים לדעת למה כדאי ללמוד את השפה? הכנסו לכתבה!...המשך
  • בואו ללמוד לדבר תאית
    בואו ללמוד לדבר תאית
    תאילנד היא יעד שקרוב ללבם של ישראלים רבים ומסמלת עבורם חופשה מפנקת, נגישה, זולה יחסית וככזו שמחזיקה את ההשקעה בענק עם חופים טרופיים ושלל אטרקציות תיירותיות. רוצים לשדרג את הטיול? בואו ללמוד תאית!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú