מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכינה ללימודי רפואה בחו"ל?

השאר פרטים ונציג מכינה ללימודי רפואה בחו"ל יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מכינה ללימודי רפואה בחו"ל

סטודנט לרפואה שנה 5 במולדובה את ההחלטה ללמוד
אנטון זילברט

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בכרמיאל ובחיפה
חיפה
כרמיאל
strip

המלצות על מכינה ללימודי רפואה בחו"ל

תחום לימודים: מכינה לרפואה במולדובה

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 20/04/2017

סטודנט לרפואה שנה 5 במולדובה
את ההחלטה ללמוד רפואה קיבלתי בגיל יחסית מבוגר, שנתיים לאחר שירות צבאי בגיל 23. לא היה לי שום רקע מקצועי. בבית הספר לא למדתי לא כימיה ולא ביולוגיה וגם מבחינת יכולת הלמידה הייתי חלוד לגמרי, מפני שעבר זמן רב מאז שסיימתי כל מסגרת לימודית. כל אוניברסיטה לרפואה בחו"ל דורשת מבחני כניסה, במקצועות כימיה וביולוגיה, לכן החלטתי ללמוד את המקצועות האלו במסגרת המכינה של מיכאל קויפמן.
המכינה הייתה מאוד מקצועית! יכולת ההוראה, הסברה, ה

תחום לימודים: מכינה לוטרינריה בצ'כיה

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 20/04/2017

סטודנט לווטרינריה בצ'כיה
כולנו יודעים עד כמה קשה להתקבל ללימודי רפואה/ וטרינריה בארץ. החלטתי לא לבזבז 4 שנים מהחיים שלי על שיפור בגרויות ופסיכומטרי ולנסות את מזלי בחו"ל. המכינה הרשמית הייתה במרכז והסכום היה יותר ממה שיכולתי להרשות לעצמי. החלטתי למצוא אלטרנטיבה. שמעתי על מיכאל קויפמן מחבר שלמד אצלו והתקבל גם הוא ללימודים בחו"ל. מיכאל הביא אותי ממצב של ידע אפסי/בית ספר יסודי עד לרמה הנדרשת כדי לעבור את המבחנים תוך חודשיים בערך.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.