אסטרטגיה ופרסום מלגות: ניתן לקבל מלגות לזכאיות. עולם התקשורת מלהיב אותך? את חיה ונושמת פרסום? חולמת להוביל קמפיינים ולחלוש על כל המתרחש מ"מרכז העצבים"? אטליה מזמינה אותך ללימודי אסטרטגיה ופרסום, המסלול שיכשיר אותך למקצוע המדובר ביותר כיום בעולם השיווק והפרסום – מתכננת אסטרטגיה ופלנרית מהשורה הראשונה. אם את "חיית תקשורת" שפשוט אוהבת את כל מה שקשור לעולם הפרסום, יחסי הציבור, העיצוב והמיתוג, הרי שתוכלי להפוך את האהבה שלך למקצוע נחשק ובעל השפעה רבה, שהביקוש אליו הולך וגדל בהתמדה. עם מסלול הפרסום והאסטרטגיה של אטליה, תערכי הכרות מעמיקה עם כל מרכיבי השיווק והפרסום ותהפכי למוח שמאחורי הקמפיינים המוצלחים. תדעי כיצד בונים מותג, איך להוביל קמפיין, כיצד לתכנן מהלך שיווקי ואיך להפוך את הרעיון היצירתי ביותר למסע שיווקי מצליח, שרבות עוד ידובר עליו.
הנושאים הנלמדים במסלול:
משרד פרסום – לרתום את טובי המוחות והכוחות... איך בנוי משרד פרסום? מיהם השחקנים הראשיים והמשניים בתוכו? מהם תהליכי העבודה ההופכים תקציב כספי ורעיון, למסע פרסום מוצלח? בקורס תרכשי כלים מגוונים לניהול משא ומתן, מדיה ותכנון מדיה, כתיבת בריפים, הפקה ופרזנטציה, כמו גם הבנה נרחבת בערוצי השיווק והקריאייטיב, כך שתוכלי לנהל תקציבי פרסום, בכל קנה מידה וסדר גודל.
הקריאייטיב הוא המלך! תמונה אחת שווה אלף מילים? ואולי התוכן הוא המלך? כל התשובות נכונות! במסלול פרסום ואסטרטגיה תלמדי: מהי חשיבה יצירתית וכיצד היא באה לידי ביטוי בפרסום? מהו קונספט ואיך הוגים אותו? מהי פסיכולוגיה בפרסום ואיך "ללחוץ על הכפתורים" הנכונים? מהו תת המודע וכיצד משפיעים עליו? ומעל לכל, מהי כתיבה שיווקית ואיך נולד קופירייטר, כך שתוכלי לקחת חלק פעיל, כבר במסע הפרסום הבא!
מאחורי כל מסע פרסום מוצלח עומד... אסטרטג רובנו מכירים את אנשי הארט: הקופירייטר והמעצב, הם גם הנהנים העיקריים מהתהילה. אבל, מאחורי כל קמפיין מבריק, עומד מוח מבריק לא פחות. מוח שבחר, ארגן, שקל ותכנן בקפידה את המהלך הפרסומי והשיווקי מתחילתו ועד סופו. המוח של האסטרטג. איך מתכננים מהלך שיווקי או פרסומי? מהם ערוצי השיווק והפרסום השונים ואיך יוצרים ביניהם קורלציה? איזו אסטרטגיה וטקטיקות כדאי לאמץ, כך שיניבו תוצאה מוצלחת? על כך ועוד הרבה יותר, תלמדי במסלול פרסום ואסטרטגיה.
מותג מאל"ף ועד... תג כולם מדברים על תרבות המותגים, את תלמדי לייצר אותם. כיצד בונים מותג? מהם ערכי המותג? איך הופכים מוצר או חברה למותג משפיע? מהן התפיסות הפסיכולוגיות וכיצד יוצרים את גורמי ההשפעה? מסלול פרסום ואסטרטגיה יכשיר אותך לניהול מותגים, על מנת שתוכלי להשתלב בקלות בכל ארגון או משרד פרסום.
המרוץ אל הקמפיינים הגדולים גם מסעות הפרסום המצליחים ביותר בעולם, התחילו משיחת טלפון פשוטה. איך עושים זאת? איך הופכים מוצרים ושירותים, למסעות פרסום שמשפיעים על תרבות שלמה וגורפים הון עתק? מיטב המומחים יחשפו בפנייך את הסודות של הקמפיינים הגדולים מהארץ ומהעולם – CASE STUDIES, כך שתהיי מצוידת במיטב הכלים לחולל זאת.
|