logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

סניף ראשי
ירושלים, כנפי נשרים 24
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ללמוד באטליה!
אֲטֶלְיֶה - בית הספר הגבוה לעיצוב ותקשורת חזותית, הוקם במטרה להכשיר את דור המעצבות הבא ונשות התקשורת והתוכן, לפעול, ליצור ולהטביע חותם, בעולם המשתנה בקצב מסחרר.

לשם כך באֲטֶלְיֶה, תוכנית לימודים מקיפה ואינטנסיבית במיוחד, המשלבת בהצלחה יכולת הטמעה מהירה של טכנולוגיות חדשות, בד בבד עם טיפוח יצירתיות מקסימאלית וחשיבה מחוץ לקופסא.

בבוטיק, כל יצירה היא חד פעמית
על מנת להכשיר אותך כמעצבת מובילה ולהקנות לך את המיומנויות הללו, בנינו באֲטֶלְיֶה תוכנית לימודים ייחודית בקונספט של 'בוטיק'. ובדיוק כפי שבבוטיק כל פריט הוא יצירה חד פעמית, כך גם באֲטֶלְיֶה, כל תלמידה היא עולם ומלואו, כשסביבת הלימוד מתאימה את עצמה לקצב וליכולת האישית ו'נתפרת'

במיוחד עבורך.

במילים אחרות, אם את זקוקה לזמן נוסף, אם את נתקעת באמצע פרויקט ולא יודעת איך להמשיך, אם את לאחר לידה או מכל סיבה אחרת, כל שעלייך לעשות זה רק לפנות למערכת אֲטֶלְיֶה-אונליין וליהנות מתמיכה וליווי צמודים, גם מעבר לשעות הלימוד בכיתה.

זאת ועוד, התפיסה ה'בוטיקית' איננה מתמקדת רק ביחס האישי אלא הרבה מעבר. באֲטֶלְיֶה רואים בך כבר מראשית לימודייך, אישיות עצמית בעלת אמירה עיצובית ומטפחים זאת, כך שעם סיום לימודייך, תהיי מסוגלת למתג ולבדל את האישיות הייחודית שלך כמעצבת, לקראת חייך העצמאיים.

קטן בכמות וגדול באיכות
על מנת לשמור על הצביון ה'בוטיקי' ולהשיג את המטרות הללו, כיתות הלימוד באֲטֶלְיֶה פועלות במתכונת של כיתות-אמן חדשניות ומאובזרות, כשמספר התלמידות מצומצם במיוחד, מה שמבטיח תשומת לב אישית בזמן אמת, לכל אחת ואחת, כמו גם מרחב ביטוי גדול יותר לאישיותך הייחודית.

זאת ועוד, בהתאם לתפיסה 'הבוטיקית' גם המיקום שלנו אקסקלוסיבי ומצוי במיקום מרכזי ואסטרטגי, בו פועמים החיים במלוא עוזם. המיקום היוקרתי של בית הספר, בבית הדפוס 11 נבחר בקפידה על מנת להשיג מטרה זו.

זה עולה לנו יותר? נכון. זה דורש מאיתנו סינון ותנאי כניסה? נכון. אבל בקו הגמר זה מוכיח את עצמו, כשאחוזי ההשמה של הבוגרות במשרדי העיצוב והפרסום המובילים, כמו גם בהקמת עסק עצמאי, הנם מהגבוהים בתחום.

ובל נשכח את השורה התחתונה: פרנסה. באֲטֶלְיֶה מכשירים אותך מהרגע הראשון, לחשוב בגדול ובאופן עצמאי ולבנות את האישיות העסקית שלך. לשם כך השקנו באֲטֶלְיֶה קורס פרקטיקה מקיף, שמעניק לך, מעבר לעבודה מעשית על פרויקטים אמיתיים מול לקוחות בזמן אמת, את מלוא הכלים להקמת עסק עצמאי בתחום או לעבודה מול גורמים שונים במשרדי העיצוב והפרסום המובילים.

וזה עוד לא הכל! על מנת שקצב הלימוד שלך יהיה מהיר ואינטנסיבי ותספיקי הרבה יותר, הפקנו למענך בבית הספר, סדרת חוברות לכל תוכנה, עם צילומי מסך ודיסקאון קי אישי וממותג, מה שמקל מאד הלימוד ומקצר אותו בהרבה.

אם את חולמת על קריירה בעיצוב גראפי ואינטראקטיב, כמו גם יחסי ציבור או עיתונאות, קריירה שתאפשר לך להביא לידי ביטוי מקסימאלי את הכישרון שלך, להשתכר בכבוד ואף יותר מזה, אין ספק שאֲטֶלְיֶה הוא המקום עבורך.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.