logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

סניף ראשי
ירושלים, כנפי נשרים 24
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

איור ואיור דיגיטאלי



מבנה הלימודים

איור ואיור דיגיטאלי

מלגות:
ניתן לקבל מלגות לזכאיות.

אומנית נלהבת? לא נפרדת מהמכחולים? תמיד אמרו לך שלאמנות ולציור אין עתיד? יש לנו חדשות בשבילך! מסלול האיור הדיגיטלי-פרסומי באטליה, מזמין אותך למנף את הכישרון האמנותי שלך ולהפוך אותו למכרה זהב, המניב לך הכנסה ברווח בצד סיפוק והנאה.

אם תהית איך ניתן להפוך את התחביב שלך למקצוע מבוקש ומכניס, וזאת מבלי לוותר על הכישרון היצירתי והאמנותי, הרי שמסלול האיור הדיגיטלי באטליה, מספק לך את התשובה. עם ההתמחות שתרכשי באטליה, היצירות שלך יהפכו לאיורים דיגיטליים-פרסומיים, שהביקוש אליהם הולך וגדל בהתמדה, כשהם מעטרים מודעות פרסומת, אריזות מוצרים, ספרי ילדים, ספרי קומיקס, אנימציה, משחקי מחשב, עיתונות לסוגיה, קמפיינים פרסומיים, אתרים ועוד ועוד.

הנושאים הנלמדים במסלול:

תוכנות ואפקטים – למנף את היצירתיות שלך עד למקסימום
בין אם את חובבת ציור בשמן או רישום בפחם, הטכנולוגיות העומדות לרשותך כיום, יפתחו בפנייך הזדמנויות חדשות ואופקים נרחבים שלא חלמת אודותם. באמצעות לימודי בסיס בתוכנות הפוטושופ והאילוסטרייטור, כמו גם שימוש עשיר במגוון מברשות, טקסטורות, רקעים, צביעה ממוחשבת, איור פרסומי, אפקטים ועוד, תרכשי מיומנות שתשדרג את היכולת האמנותית שלך ללא הכר ותהפוך אותך לאשת מקצוע מבוקשת מהשורה הראשונה.

רישום וצבע – כל מה שאת אוהבת והרבה יותר
אם חששת שתיאלצי לוותר על האהבה הגדולה שלך לאומנות, חששת לשווא. דווקא על מנת להפוך למאיירת דגולה, עלייך להמשיך ולהתפתח במקצועות הציור. זו הסיבה שתקבלי מנות גדושות של שיעורי אומנות בתחומים הבאים: רישום, קומפוזיציה, פרספקטיבה, קו, צורה, טונאליות, אנטומיה, שימוש בטקסטורות, אור וצל, נפח ואורתוגרפיה לתלת מימד.

סגנונות בעיצוב – מריאליזם עד לסיפורי אגדות
על מנת לאפשר לך להתנסות במרב האופציות העומדות לרשותך, נפגיש אותך עם מגוון סגנונות בעיצוב, החל מריאליזם ועד למופשט, מדע בדיוני ופנטזיה, איור דמויות, יצורים דמיוניים ובעלי חיים. בדומה, נפגיש אותך עם סגנונות שונים בארכיטקטורה, יצירת סביבה לסצנה המאויירת ופרופס.


תנאי קבלה

מבחן התאמה, ראיון אישי, ידע בסיסי בהפעלת מחשב.

למי הקורס מיועד?
לנשים ובנות המעוניינות לרכוש יסודות מלאים ונרחבים בתחומי התקשורת הכתובה ולעסוק בתחום.


משך הלימודים

8 חודשי לימוד, פעם בשבוע, בוקר או ערב

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תעודה מטעם אטליה.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.