יחסי ציבור ועיתונאות סיפורים קצרים של תלמידות שהתפרסמו במוסף חג של עיתון "שביעי" רוצה לרכוש את המקצוע ה"חם" והמבוקש ביותר בתחומי התקשורת? לכתוב, להתפרסם ולבנות לעצמך קריירה ששכרה בצידה?
מסלול היח"צ, הכתיבה השיווקית והעיתונאות באֲטֶלְיֶה מזמין אותך ללמוד את רזי הכתיבה העיתונאית והשיווקית מאל"ף ועד ת"ו ולהתחיל להשפיע על דעת הקהל. בין אם את חולמת על טור במקומון, על סלוגן בקמפיין הבא, על כתיבה לאתרים או על כתיבה לצורך תדמית ויח"צ - באֲטֶלְיֶה תקבלי את התוכנית המקיפה, היסודית והנרחבת ביותר לעשות זאת. בהנחייתם של אנשי תקשורת מהשורה הראשונה, תלמדי מאלף ועד תו אודות עולם העיתונות בכלל ומערכת העיתון בפרט, על התקשורת הכללית מול החרדית והדתית, מהם יחסי ציבור וכיצד עורכים מסיבת עיתונאים...
הנושאים הנלמדים במסלול:
עיתונאות – מהפכת התקשורת הכתובה כבר כאן חולמת לראיין אנשים? לכתוב טור משלך? לקחת חלק במהפכה התקשורתית? ביחידה זו תלמדי את סודות המקצוע מאל"ף ועד ת"ו. החל משלב העריכה, כתיבת מאמרים, כתבת פרסום ותשקיף, המשך בכתיבה סאטירית ויחצ"נית וכלה בעריכת תחקיר והתמודדות מול סוגי מרואיינים והשתתפות במסיבת עיתונאים אמיתית. תלמדי כל מה שצריך לדעת על מערכת העיתון, סדר היום, חלוקת תפקידים והתנהלות מול הצוות, כמו גם סוגיית התקשורת הכללית מול התקשורת החרדית והדתית. אם תקשורת זה הקטע שלך, זהו הקורס בשבילך!
יח"צ - יחסי ציבור – להשפיע על דעת הקהל! אם יש לך גישה טבעית לאנשים ואת מעולה ביחסי אנוש ואם ידך קלה בכתיבה זורמת, הרי שיחסי ציבור יזניקו אותך לשורת הכותבות המובילה. יחסי ציבור משמעם בין השאר, כתיבה עיתונאית יזומה ומגמתית, שמטרתה לקדם מוסדות, אירגונים ועסקים. ביחידה זו תלמדי כיצד ליצור כתבות תדמית, מדורי צרכנות וכתבות תשקיף, כמו גם ליצור תדמית חיובית למוצר, ארגון או עסק. המודעות ליחסי ציבור במגזר הדתי והחרדי הולכת וגדלה וזהו בדיוק הזמן לתפוס עמדות של השפעה בתחום.
כתיבה שיווקית – התוכן הוא המלך אם עד היום חשבת שתמונה טובה שווה אלף מילים, הרי שכתיבה שיווקית מצויינת תופסת מעתה את הבמה ומאפשרת לך לרכוש לעצמך את מקצוע העתיד ולהתמחות בו. ביחידה זו תלמדי להניע באמצעות מילים, ללחוץ על "הכפתורים הפסיכולוגיים" הנכונים ולגרום למילים שלך לקדם רעיונות, מוצרים ולקוחות. כתיבה שיווקית מקצועית שווה זהב והיא הכרחית כיום לכל מוסד, ארגון או עסק.
קופירייטינג – מלך הקמפיינים ביחידה זו תלמדי להשחיז את הכתיבה שלך עד למקסימום האפשרי, תדלי רעיונות קריאטיביים במיוחד ותצרי קמפיינים, מודעות וסיסמאות כובשי לב. שנינות וראיה חדה, כמו גם הומור דק במינון הנכון, עשויים להוביל אותך הישר למשרה נחשקת במשרדי הפרסום הגדולים.
פרויקט מעשי תיק עבודות אקדמי – כרטיס הכניסה שלך למשרדים המובילים כבר עם הרישום שלך, באֲטֶלְיֶה חושבים על סיום לימודייך ועל יציאתך לעולם העבודה. מסיבה זו כבר מהרגע הראשון נעבוד יחד על תיק עבודות מרשים, מקצועי ומקיף, שישקף את "ארגז הכלים" הנרחב שלך וישמש לך ככרטיס ביקור למקומות העבודה המובילים ביותר.
סטאז' – הכנה מלאה ומקיפה לחיים האמיתיים על מנת שלימודייך לא יישארו בגדר תיאוריה, אנו שמים דגש רב באֲטֶלְיֶה על הסטאז' שלך, במסגרתו תעבדי על פרויקט מעשי ותתנסי בכל סוגי הכתיבה, החל בכתיבה עיתונאית, תדמיתית, כתבת תשקיף, כתיבה שיווקית וקופירייטינג, כך שתוכלי לקבל מושג על הנטייה החזקה שלך, כמו גם להציע סל נרחב של שירותים.
מסיבת עיתונאים רוצה לראות תקשורת חיה במיטבה? ללמוד איך יוצרים חדשות הלכה למעשה? במהלך הקורס תיקחי חלק פעיל במסיבת עיתונאים אמיתית, תערכי לכבודה תחקיר אמיתי ותתבקשי לכתוב כתבה של ממש. |