logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

סניף ראשי
ירושלים, כנפי נשרים 24
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיצוב ובניית אתרים



מבנה הלימודים

עיצוב ובניית אתרים

מלגות:
ניתן לקבל מלגות לזכאיות.

חובבת עיצוב וטכנולוגיה? עולם המדיה האלקטרונית קוסם לך? רוצה להטביע חותם של ממש ולהוביל עסקים ועמותות להכרה בינלאומית?

מסלול עיצוב ובניית אתרים של אֲטֶלְיֶה פותח בפנייך עולמות חדשים של יצירתיות ומעוף, כמו גם מקורות הכנסה בלתי נדלים. מסלול זה מכשיר אותך לעצב ולבנות אתרים על פי דרישות בינלאומיות כך שתוכלי תוך זמן קצר לבנות אתרים עבור לקוחות בישראל ומעבר לים.

הנושאים הנלמדים במסלול:

פיתוח ועיצוב אתרים – עולם המחר נפרש לרגלייך
רוצה לבנות אתרי תדמית? בלוגים? פורטלים? או אולי דפי נחיתה או חנות מקוונת? היחידה הזו תקנה לך הבנה עמוקה בסוגי הממשקים השונים, בהבדלים בין עולם הפרינט לדיגיטל ובעקרונות העיצוב למדיות האינטראקטיב השונות. אם אינטרנט זה הקטע שלך, זהו הקורס בשבילך!

UX/UI - איפיון וחווית משתמש

עיצוב אפליקציות

איפיון אתרים – להפוך למקצוענית של ממש
כבר החלטת אם לבנות דף נחיתה או חנות מקוונת? השלב הבא הינו אפיון האתר הנצרך. ביחידה זו תלמדי לאפיין אתרים החל משלבי המחקר והניתוח, המשך בפיתוח הקונספט והרעיון העיצובי, וכלה בבניית השלד, ה- Storyboard ו- wireframes . תלמדי מהי שמישות, כיצד בונים תרשים זרימה וכל מה שקשור לניווט, אסתטיקה וטרנדים בעיצוב וטכנולוגיה. בתום היחידה תוכשרי לעצב אתרים, כמו גם להעלות אותם לרשת.

בניית אתרים – עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות
מה שמייחד את אֲטֶלְיֶה על פני כל בית ספר אחר, זהו היקף החומר שתלמדי וההכשרה המקיפה שתקבלי, הן בשפת הקודים HTML ו- CSS, והן בתוכנת הקוד הפתוח הפופולארית של וורדפרס, כך שמעבר לתוכנות הבסיסיות לעיצוב אתרים, את תלמדי ממש את שפת המחשב ותכנות הקודים, מה שיאפשר לך לבנות ולעצב כל עיצוב שיעלה על הדעת וללא כל מגבלה! האם את מבינה את המשמעות של הידע הזה? את רוכשת לעצמך "שפה" ומקצוע לחיים, מקצוע שהביקוש אליו רק הולך וגובר!

וורדפרס
לומדים את מערכת ההפעלה של WordPress

קידום אתרים – כלי הכרחי לשדרוג סל השירותים שלך
למרות שאיננו מציעים קורס בקידום אתרים, מצאנו לנכון להרחיב את הידע של התלמידות שלנו גם בתחום מהותי זה. הידע שתרכשי בתחום, יאפשר לך להעצים את איכות השירות שלך כמעצבת אתרים וימקם אותך גבוה לפני המתחרים.

פרויקטים ותיק עבודות
במהלך הקורס תבני תיק עבודות ראשוני המבוסס על מכלול הפרויקטים שביצעת במהלכו.


תנאי קבלה

שליטה בפוטושופ, ידע בסיסי באנגלית.

למי הקורס מיועד?
לנשים ונערות המעוניינות לרכוש יסודות מקיפים בתחומי עיצוב ובניית אתרים.


משך הלימודים

10 חודשי לימוד, פעם בשבוע, בוקר או ערב

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תעודה מטעם אֲטֶלְיֶה ותעודה מטעם התמ"ת.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.