logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

סניף ראשי
ירושלים, כנפי נשרים 24
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיצוב גרפי (מתקדם)



מבנה הלימודים

גרפיקה למתקדמות

מלגות:
ניתן לקבל מלגות לזכאיות.

יש לך רקע בעיצוב? מרגישה שזה לא מספיק ושואפת להרבה יותר? נמאס לך להיות "עוד גרפיקאית" מני רבות ורוצה להפוך למעצבת מובילה שאין לה תחליף? חולמת להתמקצע גם בתחומי הפרסום ולעצב מודעות, שלטי חוצות וקמפיינים?
מסלול העיצוב הגרפי המתקדם של אֲטֶלְיֶה, יכשיר אותך להפוך למקצוענית ולא פחות מזה, כך שתוכלי לבנות לעצמך קריירה הן במשרדי הפרסום המובילים והן כעצמאית בעלת סטודיו משלך.

מהו באמת סוד הקסם, שהופך את הבוגרות של מסלול העיצוב למתקדמות של אֲטֶלְיֶה למבוקשות כל כך? הסוד טמון ב"ניצוץ". אחרי הכל כשמדובר בטכניקה, כל אחת יכולה ללמוד את זה. אבל במה שקשור ליצירתיות, לניצוץ, לחשיבה מקורית - לכך אין באמת תחרות. ולכן ב"אֲטֶלְיֶה" שמים דגש מיוחד על פיתוח הקריאטיביות וחשיבה מחוץ לקופסא ומכשירים דורות של מעצבות-על מתוחכמות. מעצבות שמוצאות את דרכן למשרדי הפרסום והמיתוג המובילים, הן במגזר החרדי והן בכללי.

הנושאים הנלמדים במסלול:

עיצוב מתקדם – אל הדבר האמיתי...
ברכותינו. עשית את הצעד הראשון בדרך לתהילה. זהו המקום שיכשיר אותך להיות מעצבת דגולה השולטת בכל רזי העיצוב והמיתוג ומובילה את הלקוחות שלה להצלחה. כאן תלמדי לבנות קונספט עיצובי ולשלב בין חשיבה קריאטיבית בעלת מעוף, ליכולת מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. תלמדי לעצב קמפיינים, לחשוב בגדול "מחוץ לקופסא", לתקשר באמצעים וויזואליים, לפתח גמישות מחשבתית ולהתאים את סגנונות העיצוב לקהל המטרה וללקוח. ההצלחה מחכה לך...

מיתוג – להשפיע על דעת הקהל
כאן לומדים לבנות מותגים, המושתתים על עולמות הערכים של קהלי יעד ממגזרים שונים. ביחידה זו תרכשי ידע שלא יסולא בפז, בכל הנוגע ל"כפתורים הפסיכולוגיים" שמניעים את הקהל שלך לעשות את רצונך. בין אם הקהל שלך דתי, חילוני, סיני או יפני, אין זה משנה. עם הכלים הנרחבים שתרכשי באֲטֶלְיֶה, תוכלי לעצב לכל קהל וכל מגזר, גם לאסקימוסים (רק אל תנסי למכור להם קרח ?). ומי יודע? אולי המותג הבא יהיה שלך?

קריאייטיב – לפרוש כנפיים ולעוף
אם תהית מה עומד להפוך אותך מ"עוד גרפיקאית" למעצבת מובילה, הרי שהתשובה טמונה בלימודי הקריאייטיב שלך. ביחידה הזו תלמדי לחשוב "מחוץ לקופסא" ולייצר רעיונות מפתיעים ורעננים. הקריאייטיב שלך הוא לב ליבה של העשייה הגראפית שלך. זה המקום להשקיע ולשאוף לגדולות.

אומנות – ידע הוא כוח...
ביחידה זו תעשירי את עולם התוכן שלך ותערכי הכרות עם תנועות באומנות המאה התשע עשרה והעשרים ויצירות מופת. הרקע שתרכשי בתחום זה, עתיד ללוותך לשנים הבאות ולהעשיר את "בנק" הרעיונות היצירתיים שלך.

טיפוגרפיה משובחת – ההבדל הקטן שיוצר מעצבת גדולה
ביחידה זו תלמדי לחולל נפלאות באמצעות טקסט. תלמדי "ללוש" את הגופנים כרצונך וליצור מהן אמירה חדשה ובעלת משמעות. תרכשי ידע מקיף בהנחת הטקסט על הנייר וכיצד לתקשר עם קהל היעד ולהשפיע עליו, באמצעות טיפוגרפיה משובחת.

פוטושופ למקצוענים – כלי האפשרויות הבלתי נדלות
אם חשבת שאת יודעת משהו על פוטושופ, הרי שאת עומדת לגלות עולם חדש ומדהים של אפשרויות שימוש בתוכנה הזו: פונקציות חדשות ונפלאות, הדמיות ממוחשבות וביצועים ייחודיים, שיביאו את רמת העיצוב שלך לגבהים חדשים.

אילוסטרייטור למקצוענים - עולם של הדמיה תלת ממדית
כלי נפלא שיקפיץ אותך לרמה שונה לגמרי בעיצוב, הינו תוכנת האילוסטרייטור. באמצעותה תלמדי שימוש בפונקציות התלת מימד, המאש ועוד. העיצובים שלך יקבלו נוכחות, הצללות ונפח ויהפכו אמיתיים מתמיד. השוק פשוט רעב למומחיות בתחום ואת בהחלט עומדת להפוך לאחת כזו.

אינדיזיין למקצוענים – בשביל לעוף רחוק, צריך "רגליים" על הקרקע
על מנת להפוך למעצבת-על, לא מספיק להיות קריאטיבית. מקצוענית של ממש יודעת לחולל גדולות ונצורות גם בתחומי ההפקה. עם אינדיזיין- התוכנה לעימוד והפקה, תרכשי טכניקות ייחודיות לקיצור והתייעלות בעבודה ותהפכי למומחית אמיתית.

תיק עבודות אקדמי – כרטיס הכניסה שלך למשרדים המובילים
כבר עם הרישום שלך, באֲטֶלְיֶה חושבים על סיום לימודייך ועל יציאתך לעולם העבודה. מסיבה זו כבר מהרגע הראשון נעבוד יחד על תיק עבודות מרשים, מקצועי ומקיף, שישקף את "ארגז הכלים" הנרחב שלך וישמש לך ככרטיס ביקור למקומות העבודה המובילים ביותר.

סטאז' – הכנה מלאה ומקיפה לחיים האמיתיים
על מנת שלימודייך לא יישארו בגדר תיאור?ה, אנו שמים דגש רב באֲטֶלְיֶה על הסטאז' שלך, במסגרתו תעבדי על פרויקט מעשי ותתנסי בכל שלבי העיצוב, החל מתמחור הפרויקט וכלה בפרזנטציה בפני הלקוח.

קואוצ'ינג – ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך
סיימת את לימודייך? את לא לבד. באֲטֶלְיֶה תעברי אימון אישי (קואצ'ינג) מקיף, שיכשיר אותך להתמודד עם מכלול ההבטים הצפויים לך בעולם העבודה: שיווק עצמי נכון, תדמית אישית, פרזנטציה עצמית נכונה ועוד.


תנאי קבלה

מבחן התאמה, ראיון אישי, ידע בסיסי בהפעלת מחשב.

למי הקורס מיועד?
לנשים ונערות המעוניינות לרכוש יסודות מקיפים בתחומי העיצוב הגרפי.


משך הלימודים

10 חודשי לימוד, פעם בשבוע, בוקר או ערב


תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תעודה מטעם אֲטֶלְיֶה ותעודה מטעם התמ"ת.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.