מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי?

השאר פרטים ונציג מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמלה
רמלה
strip

קורס הכשרת מאמנים



מבנה הלימודים

ביה"ס מיועד לאנשים המעוניינים לעסוק בתחום האימון באופן מקצועי ומצליח. תוכנית לימודים מקצועית עם טובי המומחים.

בבית הספר תוכנית ייחודית להכשרת מאמנים
- קורס אימון שלב א יסודות האימון הכולל אימון אישי בקבוצה
- קורס הכשרת מאמנים למתקדמים שלב ב – מיועד לבוגרי PHD1, בוגרי שלב א במסגרות אחרות.
- סטאז לבוגרי שלב א וב –אימון תחת הדרכה.

ייחודיות התכנית:
הגישה ההתפתחותית בפיתוחה של זהבה קורן. הינה גישה שמוקדה פיתוח הפוטנציאל האישי במיטבו ואימון למימושו. השיטה זוקפת לזכותה הצלחות מדהימות התכנית משלבת תהליך אישי משמעותי ביותר הכולל התפתחות אישית, עם אסטרטגיה של חשיבה תוצאתית ממוקדת מטרה. התלמידים מתפתחים הן כאנשים והן כמאמנים מוצלחים. העבודה בקורס משלבת מכלול של רוח, נפש, גוף ורגש ותיכלולם באופן מתמיר..ןמשתמשת בידע אקדמי מקצועי ביותר.
התוכנית משלבת יוקרה, קירבה לבית וקבוצה  מעצימה שהופכת למשפחה .

ההתמחויות באימון להצלחה:
אימון זוגי, אימון לקריירה ואימון וליווי למערכות חינוך בנוסף לאימון לגיל השלישי. ביה"ס מאפשר העשרה רחבת היקף לתלמידיו למאמנים ואנשי מקצוע: דמיון מודרך,יסודות הגשטלט,מבא לפסיכולוגיה,מבוא לפסיכולוגיה התפתחותית, הנחיית קבוצות .

בביה"ס מספר מסלולים:
א:מסלול מודולרי המאפשר ללמוד כל יחידה בנפרד ולאסוף ידע בשלבים-עד לסיום כל החובות.
ב. מסלול לתעודת מאמן לימודי שלב א ב.וג.
ג.מסלול דו שנתי של הסמכה כפולה-תעודת מאמן .ותעודת (pd.(personal developer

להלן פירוט הקורסים :
שלב א: יסודות -אימון אישי בקבוצה

שלב הכולל למידה תיאורטית ומעשית על יסודות האימון בגישות שונות.  הצגת המודל ההתפתחותי גשטלטיאני –על פי פיתוחה של הגב זהבה רוקח קורן שילוב בין יסודות הגשטלט  לגישה ההתפתחותית.

לימוד נושא האימון  באופן חוויתי להצלחה בחיים של כל אחד מחברי הקבוצה. בפן הקריירה, האישי, החברתי, הזוגי והמשפחתי. שיפור איכות החיים האישית, הכרה ומודעות של מי אנחנו וכיצד אנו במיטבנו. דרך המחברת את המתאמן למה שהכי מתאים ונכון מבחינתו.

שיטת הלימוד:
למידה תאורטית של תכנים עם סדנאות חווייתיות שישלבו עקרונות מגישת הגשטלט, דמיון מודרך ,סימולציות ,אימון אישי אינטראקטיבי ודיונים. כל קורס ייפתח במדיטציה  ממוקדת מטרה. תהליך ייחודי המאפשר הטמעת חומר ותהליכים אישיים באופן מיטבי. התכנית כוללת  90 שעות לימוד הכוללות 11 מפגשי לימוד  ו20 שעות עבודה מעשית של פרויקט אישי.

שלב ב: קורס אימון למתקדמים
 לימוד מורחב של תחומים תאורטיים,  לימוד שיטת עבודה של אימון מקצועי מובנה המאפשר עיסוק מקצועי בתחום. הלימוד הנו במסלול מקצועי – כולל רצף של חומרים כתובים שיקלו מאוד על הלומדים בקורס להתחיל עבודה כמאמנים. הקורס יכלול כלים מתחום תורת הגשטלט, דמיון מודרך , חשיבה חיובית, חשיבה תוצאתית ועוד,בשלב זה תשולב התמחות מעשית.

שלב ג:
התמחות – מיועד לבוגרי קורס ויעדו התנסות באימון אישי תחת הדרכה


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.