מכללת בינה

 

לימודי רפואה משלימה בגישה אישית

logo
הלימודים מתקיימים באשקלון וטבריה
אשקלון
טבריה
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיסוי תאילנדי



מבנה הלימודים

עיסוי תאילנדי

העיסוי התאילנדי נוצר בצפון הודו לפני כ-2500 שנה ע"י רופא בשם SHIVAGO KOMARPAJ וחברו הטוב של בודהה, ועל שמו קרוי היום ביה"ח בצאנג' מאי, צפון תאילנד. העיסוי הוא חלק ממכלול הרפואה התאילנדית הכוללת בתוכה גם מדיטציות, צמחי מרפא, תזונה בריאה, טיפולים מינרליים וטיפולי אדים (סאונות). במסורת התאילנדית העיסוק ברפואה היה ללא מטרות רווח והטיפולים היו מתבצעים רק במנזרים ובליווי עזרה רוחנית. המושג "מחלה" אינו מקובל אלה מצב של "חוסר איזון" או "איזון שהופרע" ואותו אדם כשהיה מגיע בכדי לטפל "בבעיה" כחלק מתהליך הריפויי היה לן במינזר ועובר את "סידרת" הטיפולים המוצעת לו ע"י אב המינזר - "הרופא הגדול". העיסוי התאילנדי הוא מכלול רב של תנועות ולחיצות בהנחה שבגוף יש מס' רב של קווי אנרגיה שאינם נראים הנקראים SEN {בסינית מרידיאן} וישנם כ- 10 קווי אנרגיה עיקריים כאלו. העיסוי נערך כ- שעתיים, מתחיל בתפילת הודייה ובריכוז גבוה {מצב מדיטטיבי} על-מנת להגביר את רגישות המטפל לצרכי המטופל ולמציאת איזורים חסומים. העבודה נעשית ע"י שכיבה על מיזרן ומתמקדת בזרימת הדם, פתיחת ערוצים, שחרור מפרקים ורגיעה כללית. יש האומרים כי העיסוי התאילנדי הוא "יוגה לעצלנים" ויש המעידים כי טיפול זה בדרכיו הרבות והמגוונות ביופיין, אינו דומה לשום עיסוי אחר בחווית הטיפול ובתוצאותיה.

המרצה רויטל טאוסי עוסקת במגוון מקצועות הרפואה הטבעית כ-17 שנה. המפגש הראשון עם העיסוי התאילנדי נוצר בשנת 1990 ומאז ועד היום היא מרבה בנסיעות לימודים ובהשתלמויות. תלמידת המנזר, ביה"ס הגבוה WATY PHO, בנקוק, תאילנד, לרפואה תאילנדית מסורתית לשלביה, עיסוי תאילנדי ואקופרסורה תאילנדית – נקודות ריפוי. תלמידת ביה"ס וביה"ח בצאנג מאי, THE FOUNDTION OF SHIVAGO KOMARPAJ TRADITONAL BUNTAU TUK HOSPITAL, CHIANG MAI THAILAND, לרפואה תאילנדית בזרם הצפוני בו הוכשרה בעיסוי תאילנדי מסורתי, רפואת צמחי מרפא, וכסטאג'רית מצטיינת בבית החולים עם מאסטר MS' SUNTAT, מנהלו המקצועי של ביה"ס.

*הקורס נלמד גם כחלק מהרחבות האפשריות של שנה ב' במגמת תרפיות העיסוי וגם בקורס למתחילים.

הלימודים מתקיימים בסניף: ירושלים


תנאי קבלה



משך הלימודים

היקף הקורס: 70 ש"ל

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.