מכללת בינה

 

לימודי רפואה משלימה בגישה אישית

logo
הלימודים מתקיימים באשקלון וטבריה
אשקלון
טבריה
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בינה מקיימת כיום תוכניות לימודים ברמות הגבוהות ביותר ובסטנדרטים אקדמיים בינלאומיים, בשתי מגמות עיקריות; נטורופתיה ורפואה סינית. תוכניות הלימודים בשתי המגמות מוכרות ע'י כל האיגודים המקצועיים בישראל. החל משנת 2007, בשתי המגמות ניתן לקבל – בנוסף לתעודות המקצועיות בקורסים הספציפיים ותעודות הבוגר בכל מגמה - גם תארים אקדמיים (תואר ראשון - .B.A, שני - M.A. ושלישי – Ph.D ) בינלאומיים, וכן תארים מקצועיים בינלאומיים.

הרפואה הנילמדת במכללה היא הרפואה המוכרת בקרב הציבור הרחב כרפואה משלימה,רפואה אלטרנטיבית, רפואה טבעית, רפואה הוליסטית. בכל מקרה נדרשים התלמידים ללמוד גם את נושאי הרפואה המערבית הכוללים לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה, כחלק אינטגרלי מכל קורס התמחות, מסלול ומגמה. דגש מיוחד מושם

גם על התפתחותו האישית של הסטודנט, במגמה לפתח אצלו את תודעת ההענקה והחסד באופנים החיוביים ביותר. אנו מאמינים, כי מטפל טוב צריך תחילה להגיע לאיזון פנימי ולהתיחסות חיובית, להשיל מעליו מחסומים ורגשות שליליים - כגון: כעס, שנאה, גאווה ומירמור ולשאוף לחוש במקומם: שמחה, אהבה, חמלה ובטחון. מתוך כך יוכל המטפל להעניק חסד לזולת, כענין שאינו תלוי בדבר. צוות המורים והמרצים מכוון להעצמה אישית של הסטודנטים בכיוונים אלה.

על סגל המורים והמרצים של האקדמיה נמנים מיטב המרצים והמורים, מומחים בתחומם ובעלי תארים אקדמיים, ובעלי ניסיון מקצועי רב, הן בתחום ההוראה והן בתחום הטיפולי. בכל המגמות והמסלולים נשמרת אחידות ברמה ובתכנים, ועל כן בסניפים השונים נלמדים הלימודים באותה רמה גבוהה, באותה גישה ושיטת לימוד.

המוסד הקים דורות של מטפלים מקצועיים לעילא, הנותנים את רישומם המבורך בענף הרפואה המשלימה בישראל. עם שידרוגן של תוכניות הלימודים וההתמחויות לתקנים הבינלאומיים הגבוהים ביותר, הרי שהיד נטויה להגדיל תורתה של הרפואה המשלימה ולהאדירה ביתר שאת וביתר עוז. במהלך השנים האחרונות אנו נמצאים בתנופת פיתוח אדירה אשר מציבה אותנו כיום כאחד משלושת המוסדות הגדולים והמובילים בתחום.פעילותינו מתנהלת היום בששה סניפים הפזורים ברחבי הארץ; ירושלים, אשקלון- אשדוד, חיפה, כפר סבא. מגמתנו היא להרחיב ולפתוח סניפים נוספים בשנים הקרובות, תוך שמירה ללא פשרות על רמת הלימודים ואיכות ההכשרה למעשה. כיחידות סמך לסניפים אלו, מפעילה בינה גם את 'קליניקות בינה', המעניקות טיפולים ברמה של מומחים ובאווירה הוליסטית ובתנאים השווים לכל נפש. בכך ניתנת אפשרות יוצאת דופן לבוגרים, סטז´רים וסטודנטים, לעבוד ולהתמחות בקליניקות של מומחים ולהכשיר את עצמם כמטפלים מובילים בתחום.

מתוך שאיפה שהאקדמיה תיחשב בעיני הסטודנט, מעבר למוסד לימוד, גם בית חם ומעניק, משתדלים אנו ככל הניתן לקיים מערכת יחסים ישירה ובלתי אמצעית במישור ההתנהלות של ההנהלה עם התלמידים ולהיפך, להיות מודעים לרגשותיו ולצרכיו של הסטודנט ולספק את מאווייו, תוך הקפדה על התיחסות אישית, שירות נאות וקשב מלא.האקדמיה מאפשרת שכ'ל בתנאים הטובים ביותר והענקת מילגות משמעותיות.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.