logo
הלימודים מתקיימים בירושלים ואון ליין
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס שיווק דיגיטלי



מבנה הלימודים

מבנה הלימודים
מחוברים לעולם הדיגיטלי? הראש בסמארטפון כל היום והמוח לא מפסיק לחשוב על הדבר הגדול הבא? יש לכם פרופיל מעודכן בכל הרשתות החברתיות שקיימות? זה הזמן ללמוד איך לעשות מזה כסף ולמצות את הכישורים היצירתיים והחברתיים שלכם בקורס שיווק באינטרנט מקיף ומקצועי במקצוע המתפתח במהירות מסחררת ושהדרישה אליו רק הולכת ומתרחבת עם כל רשת חברתית חדשה, אסטרטגיית שיווק חדשה, ועוד.

מדוע כדאי לכם ללמוד קורס שיווק באינטרנט ב- HackerU? 

  • ב- HackerU תקבל את האפשרות לבדוק לא רק את התאמתך לתחום, אלא גם אותנו! שלב מיון ייחודי האורך 20 שעות לימוד אקדמיות יאפשר לך להיחשף לתכני המבוא של עולם השיווק באינטרנט, ולטעום מחוויית הלימודים אצלנו. לא עברת את שלב זה? מעדיף לנסות קורס אחר? קבל בחזרה את שכר הלימוד ששילמת בגין שלב המיון. 
  • עברת את שלב המיון ואתה מעוניין להמשיך לקורס המורחב? נהדר! אנחנו נשקיע בך מלגת לימודים בסך 7,000 ₪  משכר הלימוד! 
  • בלעדי למסלול זה סדנת E-Commerce למשווקים דיגיטליים 
  • הכנה מקיפה למבחני ההסמכה של Facebook וכן, כשותפה פעילה של חברת Google אנו מבצעים הכנה מקיפה גם לבחינות ההסמכה של Google! 
  • הרצאות LIVE בהשתתפות בכירים מתעשיית הדיגיטל בארץ בנושאים ערים ומבוקשים בתחום 
  • 150 שעות לימוד אקדמיות המוקדשות לפרויקט גמר מעשי 
  • הקמפוסים של HackerU נמצאים במיקומים מרכזיים במרכז הארץ ובצפון:
    - סניף מרכז במתחם הבורסה ברמת גן, צמוד לרכזת מרכז ברחוב שוהם 5
    - סניף צפון בצ'ק פוסט בחיפה, צמוד ללב המפרץ ברחוב שד' ההסתדרות 49



תנאי קבלה

  • שלב ראשון – ראשית, תשתתף בפגישת ייעוץ עם יועץ לימודים מטעם HackerU שיעניק לך הסברים מפורטים על מסלול הלימודים, התכנים, הייחודיות של מסלול הלימודים ועוד. 
  • שלב שני – כעת, לאחר פגישת הייעוץ, תעבור לשלב המיון האורך כ-20 שעות אקדמיות. מטרתו של שלב זה היא לוודא התאמתך לתחום שבחרת ללמוד. בנוסף לכך תיחשף לתכני היסוד של עולם השיווק הדיגיטלי. בתום שלב זה תיערך בחינת כניסה לקורס המורחב. 
  • שלב שלישי – לאחר שעברת את שלב המיון, תשתלב בקורס לימודי שיווק באינטרנט המורחב ואף ייחתם עמך הסכם השמה בסיום הלימודים. במסגרת הקורס יילמדו בהרחבה נושאים כגון הכרת ה- Wordpress, HTML+CSS, חווית משתמש – UX, כתיבה שיווקית וקופירייטינג, ניהול וקידום אתרים במובייל, התנהלות מול לקוחות, רשתות חברתיות – אורגני  SEOוממומן, Google Adwords (PPC), סדנת העשרה בנושא E-Commerce וכן יועברו הרצאות אורח של מרצים מובילים בתעשיית הדיגיטל הישראלית כחלק מתכנית HackerLive בנושאים כגון קנייה ומכירת מדיה, היבטים משפטיים, דיוור אלקטרוני, בורסת הפרסום ועוד.

משך הלימודים

500 שעות לימוד אקדמיות מתוכן 20 שעות שלב מיון ועוד 150 שעות פרויקט גמר מעשי
לימודי בוקר –5.5  חודשים, שלוש פעמים בשבוע, בין השעות 9:00-16:30
לימודי ערב – 13 חודשים, פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-21:30



תעודה / הסמכה

בתום מסלול ההכשרה תקבל תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי מטעם HackerU וכן אפשרות לגשת למבחני ההסמכה הבינ"ל היוקרתיים של פייסבוק וגוגל.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.