logo
הלימודים מקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פרמקלצ´ר במכללת Perma



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס פרמקלצ'ר של מכללת Perma!

מכללת פרמה מזמינה אתכם לקחת חלק בתכנית הלימודים המקיפה והמובילה בישראל המורכבת מ-16 מפגשים חד שבועיים לקבלת תעודה רשמית מארגון הפרמקלצ'ר הישראלי. צעד אחר צעד תלמדו את יסודות הפרמקלצ'ר ותטמיעו שינוי מרחיק לכת גם בחייכם שלכם.

אנו גאים בידיעתה שהמכללה הנחתה והכשירה מתכנני פרמקלצ'ר שכבר היום מחוללים שינוי תפיסתי ומחזירים את העקרונות והחוכמה של הטבע אל השקפת האדם. כדור הארץ הוא של כולנו ודרך התבוננות ויישום חוכמות הטבע, גם אנו יכולים לשפר את איוכת חיינו באופן משמעותי וחסר תקדים.

כמה סיבות למה ללמוד פרמקלצ'ר במכללת פרמה

  • במכללת פרמה גיבשנו את צוות המרצים והמדריכים המובילים בתחומם. במהלך גיבוש סגל ההוראה, שמנו דגש על גיוון וכיום הקורס מועבר על ידי מדריכים המגיעים מרקעים שונים, כולם ככולם בעלי ניסיון מעשי בתחומם. בין היתר ניתן למצוא מורים גננים, אדריכלי נוף, בעלי ידע והכשרה ברפואה טבעית משלימה, מאמנים לאורחות חיים ועוד!
  • במכללה פרמה דאגנו לבנות תכנית לימודים מקיפה ומקצועית שמתאימה את עצמה גם לאורח החיים המודרני ובכך מבטיחה שיטת לימוד נכונה ואפקטיבית. אנו לוקחים בחשבון שישנם דברים שפשוט צריך לעבור את ההתאמה הנכונה ובכך גם הם יכולים להביא לשיפור מדהים ומידי.
  • מכללת Perma הוקמה בתל אביב מתוך ההכרה בכך שדרכי ההגעה בתחבורה ציבורית הן נגישות לציבור מכל רחבי הארץ. המכללה ממוקמת בצמוד לנתיב תחבורה ראשי ובכך מבטיחה שלכל תלמידיה תהיה האפשרות להגיע וללמוד את התחום.
  • מכללת פרמה הינה מכללה מובילה ומן הוותיקות בארץ עם רזומה של עשור בענף הפרמקלצ'ר. צעד אחר צעד, בנינו סביבה לימודית מקיפה ומקצועית הנשענת על ניסיון עתיר שנים.
  • תכנית הלימודים של מכללת פרמה היא מן הוותיקות בארץ ומתפרשת על גבי כ-110 שעות לימוד. אנו מבטיחים ללוות אתכם צעד אחר צעד עם הרצאות מרתקות ופעילויות מעשיות שישנו את חייכם מן הקצה אל הקצה ויאפשרו לכם להשפיע על רבים נוספים.

מה זה בעצם פרמקלצ'ר?
פרמקלצ'ר נקראת בעברית חלקות בת קיימה ומטרתה היא לבסס אורח חיים אשר לוקח את משאבי הסביבה בחשבון ופועל איתם בהרמוניה.

אין זה סוד, כי מנהגיו של האדם המודרני גוזלים מן הטבע את משאביו השונים ולא פעם מוציאים את כלל המערכת מאיזון.

ישנם אף מקרי קיצון בהם חוסר האיזון שנעשה הוא כה גדול עד שכמעט ובלתי אפשרי להשיב את הגלגל לאחור.

פרמקלצ'ר הינה גישה הוליסטית המבינה כי הקשר בינינו לבין הטבע הוא בלתי ניתן להפרדה ושלא ניתן להתעלם ממנו. אם נטפח את הטבע והאדמה שסביבתנו אז הרי שכולנו נהנה ממזון בריא יותר, מים צלולים וראויים לשתייה, אוויר צלול ושפע.

כיצד בא לידי ביטוי?
מטרת קורס פרמקלצ'ר של מכללת פרמה היא לספק למשתתפי התכנית את הידע המעשי והתיאורטי הנדרש לקיום אורח חיים ירוק יותר שחוסך ומנצל בצורה נכונה את משאבי הטבע. את השקפת העולם הזו ניתן להשליך על מגוון פעולות ואורחות חיים שונות. כך למשל ניתן למצוא בקהלי היעד בעלי עסקים המבקשים להפוך את העסק לירוק יותר, קבלנים המבקשים להכיר את הגישה הירוקה מתוך נקודת מבט שונה, אנשים פרטיים המעוניינים לחולל שינוי בחייהם ותלמידים שכל מבוקשם הוא להוסיף ערך מוסף ולגבש ראייה מעט שונה על הדרך שבה חווים את חיי היומיום.

נושאי לימוד
במסגרת לימודי פרמקלצ'ר לומדים המשתתפים כיצד לתכנון וליישם עקרונות ויסודות סביבתיים שונים ברחבי הבית, המשרד, הגינה ולמעשה בכל תחום בחיים. בין הנושאים הנלמדים במהלך הקורס ניתן למנות: יסודות חקלאות ברת קיימא, התבניות המאפיינות את הטבע וחוכמתו, הזרע והפקעות, טיפול בקרקעות ותחזוקתן לגידולים, עריכת סיורים מעשיים באזורי שימור וצמחי בר, היבטים יומיומיים לחיים ברי קיימא מול מאפייני המודרנה, מודלים עסקיים בפרמקלצ'ר, ייצור מזון, יצירת תכשירים להזנת ודישון הקרקע, צמחים עונתיים ורב עונתיים, "אויבים" טבעיים, חממת יער, תכנון ונטיעה, אדריכלות בראי הפרמקלצ'ר, שימוש חוזר בחומרי גלם, שימור מזון, תבשילי סופר פוד, כלכלה אקולוגית, חינוך לאורחות חיים בראי הפרמה קלצ'ר, מערכות מים ועוד.

כלל נושאי הלימוד נלמדים הן עיונית והן באופן מעשי לצורך הטמעת החומר הנלמד והפנמתו. הקורס הינו מקיף ומן המובילים בישראל לתכנון פרמקלצ'ר.


תנאי קבלה

תנאי קבלה
בתכנית הלימודים של מכללת Perma ניתן למצוא מגוון רחב של קהלים שונים המבקשים ללמוד את יסודות התכנון לאורח חיים המקבל את אהבתו של הטבע ומחזיר לו כפליים. הקבלה הינה פתוחה בפני הקהל הרחב ואיננה מותנית בתנאי סף מגבילים.

על הנרשמים לעבור ראיון קבלה קצר שנועד בעיקר לצורך תיאום ציפיות, מתן פרטים נוספים על הקורס וסילבוס התכנית וביצוע סיור מעשי ברחבי המכללה להתרשמות. השאירו לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה.

קהל יעד
אם אתם מחפשים לחולל שינוי בחייכם או בחיי הסובבים אתכם ובכך לתרום לבריאות הטבע ובריאותנו, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

לימודי פרמקלצ'ר מקיפים מגוון רחב של היבטים שונים בחיי היום יום החל מדיור, דרך מערכות יחסים ועד לחינוך. בכל מקום ניתן להוביל שינויים מרחיקי לכת ובכל דבר ניתן להתנהל בצורה חסכונית שמבינה את הטבע ואת משאביו הקצובים.


משך הלימודים

משך הלימודים
תכנית הלימודים מתפרשת על גבי 16 מפגשים חד שבועיים, סה"כ כ-110 שעות לימוד.

הקורס שלנו הוא מן המקיפים והמעמיקים בתכנון חלקאות ברת קיימא.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יינכחו במרבית השיעורים, יעברו את הבחינות, יגישו את המטלות וישתתפו בתרגולים הנדרשים, יקבלו תעודת בוגר קורס פרמקלצ'ר מטעם מכללת פרמה.

מתלבטים? נשמח לסייע
לקבלת פרטים על תכנית הלימודים, השאירו פרטי קשר ונציג מטעם מכללת פרמה ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.