logo
הלימודים מקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אז לאן הגעתם?

אין דרך טובה יותר להפיץ את הבשורה מאשר להיות הבשורה עצמה. כך נולד המיזם הסביבתי 'פרמה', המושתת על עקרונות ה- Permaculture. ברוכים הבאים והשבים!

מי אני?

נעים מאוד, אני יהונתן תפוחי, גנן אקולוגי העוסק בחינוך סביבתי לצד אדריכלות פרמקלצ´ר (אקולוגיה מעשית). את חברת פרמה הקמתי בשנת 2000, מתוך מטרה להנחיל פתרונות תכליתיים לחינוך לקיימות, להטמיע את ערכי הפרמקלצ´ר לכל המעוניין בכך ולשתף בידע מעשי על פי תורתו של ביל מוליסון, אבי השיטה.

מה אני מציע לכם?

  • הקמת גינה אקולוגית – תכנון והקמה של גינה אקולוגית על פי עקרונות הפרמקלצ´ר, תוך שימת לב לתחושות שהגן מייצר והזרימה הטבעית. התהליך
כולל פגישת היכרות, בניית תכנית עבודה וביצוע בפועל. לכל אורך הדרך אתם, יושבי הבית, שותפים מלאים בתהליך.
  • ייעוץ אישי – רוצים ליהנות מגינה חסכונית? מעוניינים להקים גינת ירק ולשתול עצים אך לא יודעים מה כדאי? הגינה שלכם סובלת מיתר השקיה או חוסר בחומר אורגני? אני כאן בשבילכם!
  • קורסים והרצאות בנושא פרמקלצ´ר (פרטי/ציבורי) – בעולם בו קיימת אינפורמציה אין סופית על מה אקולוגי ומה לא, אני שמח לנתב את הדרך בין המיתוסים המקובלים ולסלול את הדרך לשיטת הפרמקלצ´ר. בסוף ההרצאה או הקורס תיווכחו כמה משתלם להיות האיש הירוק – גם בעידן המודרני!
  • חנות מקוונת למוצרי פרמקלצ´ר – עשו זאת בעצמכם! בחנות המקוונת שלנו תוכלו למצוא מוצרי גינון נפלאים שיאפשרו לכם להיות עצמאיים בשטח.
  • הצטרפו למהפכה

    כיום, כשהמילה פרמקלצ´ר רחוקה מלהישמע כמו קללה באידיש, אני מישיר מבט לכיוון החלום הבא שלי – הבאת תרבות הפרמקלצ´ר לעיר. מתוך אהבה לתחום, רצון להפיצו לכל אדם והבנה שרק במעשים ניתן להביא לשינוי אמיתי – אני מזמין אתכם להצטרף למהפכה האקולוגית ולהיות חלק מתרבות נפלאה המיועדת לכל מי שרוצה לחיות חיים ברי קיימא.

    אני מזמין אתכם להתארח בעולם שלי, לקבל השראה ולחלוק את שלכם – אחרי הכל, זו בדיוק מהות הפרמקלצ´ר

    באהבה, יהונתן תפוחי



    callus

    כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.