logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס סייעות וטרינר



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס סייעת וטרינר של מרכז ההדרכה מדי-וט!

בית החולים הווטרינרי מדי-וט שבחיפה מזמין אותך לקבל את ההכשרה המקיפה והמתקדמת ביותר להשתלבות במרפאות והמרכזים הרפואיים השונים לטיפול בבעלי חיים. אם אתם מחפשים מקצוע שמאפשר לשלב עבודה עם תחושת סיפוק והנאה, אז הרי שתכנית הלימודים שלנו תתאים לכם במידה רבה ותספק לכם הכשרה מעשית ונדרשת עם מיטב המרצים ובסביבה לימודית מתקדמת.

כמה סיבות למה ללמוד במרכז ההדרכה של מדי-וט

  • מרכז ההדרכה של מדי-וט ממוקם בבית החולים הווטרינרי בחיפה תחת הנהלתו של ד"ר ידין ישורון. מדי-וט מספק את סביבת הלימודים המושלמת שכן מדובר בבית חולים גדול ומאובזר הנחשב לאחד מן המתקדמים שבמחוז הצפון. לרשות צוות המדריכים מגוון אבזורים ומכשורים מתקדמים המאפשרים לימוד מקיף, מקצועי ומיומן.
  • במרכז ההדרכה דאגנו לרכז את מיטב המרצים והמדריכים שילוו את תלמידינו לכל אורך הדרך ויספקו להם ידע מקיף המקצועי. הצוות הווטרינרי מביא עמו ידע תעסוקתי מעשי חשוב ובו בזמן גם יכולות הדרכה ללא פשרות המאפשרות לימוד אפקטיבי ומקצועי. בין המרצים ניתן למצוא הרצאות אורח של ד"ר שירלי פורמנסקי וד"ר חני רצקין.
  • כאן לא מדובר בעוד סביבה לימודית שבה סוגרים את האורות עם בוא הערב. מדי-וט הינו בית חולים וטרינרי המאויש על ידי צוותים רפואיים 24 שעות ביממה לכל אורך השנה. אין לנו ספק כי בוגרינו יוצאים עם מקצוע מוכח ביד ויכולים להשתלב כבר ביום הסיום כסייעים וסייעות לווטרינר במרכזים הרפואיים השונים ובקליניקות השונות.

מהלך הלימודים

תכנית הלימודים אורכת כ-15 שבועות והיא כוללת מפגשים עיוניים והרצאות ומפגשים מעשיים ותרגולים.

חשוב לציין כי תכנית הלימודים העיונית נערכת במכללת עתיד הממוקמת מול לב המפרץ. סביבת הלימודים מרווחת ונוחה ומצוידת במיטב האבזורים הנדרשים לצורך קיום הרצאות אפקטיביות ומשכילות. הלימודים המעשיים המשלימים את התמונה המלאה נערכים בבית החולים מדי-וט הממוקם ברחוב איינשטיין 8, חיפה. שתי מתכונות הלימודים נערכות במרכזים הנגישים לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית.

נושאי לימוד עיקריים
כסייעים וסייעות ווטרינר אמנם לא תחזיקו בהכשרה רפואית דוגמת הווטרינרים עצמם, אך אין זה אומר שלא תהיו מוכרחים לדעת ולהכיר לעומקן מגוון פרוצדורות שיאפשרו לסייע בעת הליכים רפואיים שונים. הסיוע לווטרינרים הוא תפקיד חשוב שאין להקל בהכשרתו. לפיכך תכנית הלימודים כוללת מגוון נושאים לימודיים ביניהם ניתן למנות: הגדרת תפקיד הסייעים והסייעות, פרמקולוגיה, עזרה ראשונה, ביצוע החייאה, בריאות הפה והשיניים, בדיקות דימות, אנטומיה, פיזיולוגיה, זיהוי טפילים, טיפול מידי בפציעות טראומה, קבלת וניתוח בדיקות מעבדה, הליכים כירורגיים, ניהול מרפאה ועוד.

מרצים מן השורה הראשונה

כלל המרצים המלווים את התכנית הינם אנשי מחקר, הדרכה ורפואה המביאים עמם ניסיון מעשי ויכולות הדרכתיות מוכחות.

בין היתר מועברת התכנית על-ידי מרצים אורחים המתמחים בנושאים נקודתיים חשובים. ד"ר שירלי פורמנסקי המתארחת ומלווה את התכנית הינה מומחית ברפואת כלבים וחתולים עם מומחיות אמריקאית וישראלית. ד"ר חני רצקין המלווה גם היא את התכנית ומתארחת בה הינה שם דבר ברפואת שיניים לחיות.

הקפדנו על מרצים מיומנים, גישה זו הינה חלק בלתי נפרד מתפיסת עולמנו המדברת על הקניית סביבה לימודית מתקדמת.


תנאי קבלה

תנאי קבלה לקורס סייעות וטרינר במדי-וט
הקבלה עבור תכנית הלימודים מותנית במעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל התכנית. מומלץ להצטייד בתעודות השכלה קודמות דוגמת תעודת 12 שנות לימוד או לחילופין תעודת בגרות מלאה.

במסגרת הראיון תיבדק מידת ההתאמה של המועמדים לאופיה של התכנית.

קהל יעד
סיוע לווטרינרים איננו דבר המתאים לכל אחד ואחת. גם אם אתם אוהבים בעלי חיים, זיכרו כי במסגרת תפקיד זה תיקחו חלק גם בתרחישים שאינם נעימים ובעלי השפעה רגשית עמוקה.

אם אתם רוצים לסייע לבעלי חיים ומרגישים שהדבר טבוע עמוק בתוככם, אז הרי שתכנית זו עשויה להתאים לכם במידה רבה. במסגרת התפקיד תקחו חלק בפרוצודורות והליכים רפואיים מתקדמים וזכרו תמיד שמטרת הטיפול היא להקל ולסייע לבעל החיים.


משך הלימודים

משך הלימודים
תכנית הלימודים מתקיימת במתכונת דו-שבועית, הרצאה עיונית של כ-3 שעות לימוד במכללת עתיד ומפגש מעשי לתרגולים של כ-3 שעות בבית החולים מדי-וט.

ההרצאה העיונית נערכת בשעות אחר הצהריים בלבד והמפגש המעשי נערך הן בשעות הבוקר והן בשעות אחר הצהריים.
סה"כ, מתפרשת תכנית הלימודים על גבי 15 שבועות.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעברו את כלל הבחינות הנדרשות, יינכחו במרבית השיעורים וימלאו את כלל מחויבויותיהם, יקבלו תעודת בוגר קורס סייעות וטרינר מטעם מדי-וט.

אפשרויות תעסוקה
בוגרי ובוגרות קורס סייעות וטרינר יכולים להשתלב במרכזים הרפואיים השונים בישראל המספקים טיפולי רפואה לבעלי חיים. בישראל ישנם בתי חולים וטרינרים ומרפאות פרטיות למתן טיפול במגוון בעלי חיים.

עלות הקורס
עלות הקורס הינה 9500 ש"ח.

רוצים הכוונה ומידע נוסף?
נציגינו במרכז ההדרכה של מדי-וט ישמחו לסייע לכם בכל שאלה והתלבטות. ניתן להשאיר לנו פרטי התקשרות ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי למתן פרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ והכוונה.

במהלך המפגש תוכלו לערוך סיור בסביבת הלימודים, לקבל מידע על סילבוס תכנית הלימודים, שכר הלימוד, צוות המרצים ועוד.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.