logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מדי-וט מציגה תוכנית לימודי סייעות וטרינרית ראשונה מסוגה בצפון.

התוכנית מקנה ידע עיוני מקצועי הדרוש כרקע להבנת תפקידי הסייע הוטרינרי וכן כוללת תרגולים מובנים והתנסות מעשית בבית החולים ליישום והפנמת הידע התיאורטי.

התוכנית פונה גם לסייעים/ות שכבר מועסקים והם, או בעלי המרפאות שלהם, מעוניינים להעלות ולשדרג את רמת הידע והמקצועיות שלהם.

קצת עלינו...למי שלא מכיר...
בית החולים הווטרינרי מדי-וט בחיפה, בהנהלתו של ד'ר ידין ישורון, הינו בית החולים הגדול והמאובזר בצפון. ברשותנו אמצעים אבחוניים מתקדמים ביותר בתחום הרפואה הווטרינרית: מכשיר סי טי! מעבדה משוכללת לבדיקות דם, רנטגן דיגיטלי, אולטרסאונד ואנדוסקופ. כמו כן, בבית החולים מתחם אשפוז

המאפשר אשפוז לאורך זמן תחת השגחה צמודה.

המקום מאויש על ידי רופא אחד לפחות, וסייע אחד לפחות, 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה.

החזון של מדי-וט
מטרתנו כבית חולים הינה להגיש את הטיפול הטוב ביותר והאיכותי ביותר לחיות המחמד, תוך שימת דגש על רמה רפואית ומקצועיות גבוהות, כמו גם דבקות בערכי הווטרינריה, שמירה על כללי האתיקה יחד עם מתן יחס חם ואישי לכל מטופל.

אנו מבינים כי על מנת להגשים את חזוננו יש צורך בהכשרת צוות רפואי מקצועי ואיכותי, הן הצוות הווטרינרי והן הצוות המסייע. במשך שנים רבות הכשרנו באופן מעשי אחים ואחיות שהשתלבו בהצלחה רבה בעבודה בבית החולים ובמרפאות אחרות.

איכות הצוות המסייע קריטית להצלחת כל מרפאה. הסייע הינו יד ימינו של הווטרינר בכל פרוצדורה והוא אחראי לטיפול מקצועי וחם בחיות המחמד ולמתן שירות מקצועי ואדיב לבעליהן.

חשוב לדעת

ההרצאות העיוניות יתקיימו במכללת עתיד בחיפה , רחוב המוסכים 25. (ליד הצ´ק פוסט)
העבודה המעשית תתקיים במדי-וט  שברחוב אינשטיין 8 חיפה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.