בקרה

 

הכשרה להצלחה מעשית במשרד פעיל

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

משרדנו קיים מינואר 95. התמחות משרדנו במתן שירותי ניהול פיננסי וחשבונאי הכולל אחריות והקמה של מערכות הנה'ח וחישובי שכר, הכנת מאזנים, דו'ח רווח והפסד, תקציב, תמחיר, תזרים מזומנים, ליווי לבעלי עסקים, מו'מ עם בנקים, שיווק, רכש, יבוא ויצוא, מלאי, גיוס עובדים והכשרתם.

החל משנת 2003 המשרד מכשיר:
1. מנהלי חשבונות אשר רוצים להשתלב במקום עבודה כבעלי ניסיון מעשי.
2. מנהלות לשכה, מזכירות ותמיכת בכירים אשר רוצות להשתלב במקום עבודה כבעלות ניסיון מעשי.

תכני הלימודים פרטני וייחודי, התלמיד מקבל הסבר, כאשר הדגש הוא על יחס אישי באווירה דינאמית. פיתוח מיומנות, שימוש בתוכנות, הכנה לראיונות עבודה, הכנת קורות חיים, ליווי התלמיד עד מציאת מקום עבודה ועזרה בשלבים הראשונים בקליטת העובד

במקום העבודה.

אנו מיישמים תוכניות להדרכה מותאמות לכל העושים שימוש יומיומי בניהול משרד ממוחשב. שליטה בהקלדה עיוורת, עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים, הכנת מצגות וניהול מידע בעזרת כלי אינטרנט.

בתחילת דרכי כמנהל חשבונות ללא ניסיון, נאלצתי לעבור קשיים מרובים. זאת, על מנת להתקדם ולהגיע לדרגת מנהל חשבונות ראשי, חשב ומנהל כספים.

ברשותי ניסיון של 20 שנה מתוכם, 10 שנים כשכיר ו-10 שנים כבעל משרד עצמאי. בתוקף תפקידי כעובד שכיר ניהלתי מערכות כספים של חברות רבות המתעסקות עם מגוון רב של תחומים כגון: חברות ציבוריות הנדרשות להגיש מאזן כל רבעון, חברות העוסקות ביבוא ויצוא, חברות יצרניות המנהלות מלאי, חברות העוסקות בשיווק ומעסקות סוכנים רבים. הייתי אחראי על עשרות מנהלי חשבונות במשך השנים וגיליתי את הצורך הממשי לפתח את התחום של הכשרה מעשית.

בקורס אנו משלבים את הידע הרב שנצבר במשך השנים ואשר פיתחתי בצורה ייחודית במקומות עבודה כשכיר ולאחר מכן, כבעל משרד עצמאי.

אשמח לראותכם בין תלמידיי הרבים ולעזור להשתלבותכם המקצועית בעתיד.

בברכה,
אמיר לביוב מנכ'ל.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.