logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מלכה ספקטור

"לא ידעתי את רוב מה שלמדנו בכל .הכל בקורס
שירי

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב ובבית שמש
בית שמש
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
תל אביב, רחוב החשמונאים 99
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המרכז ללימודי זוגיות ומיניות בת'א ובית שמש
הכשרת יועצי מיניות גם ללא תואר שני בייעוץ זוגי-מיני .החשמונאים 99,תלל אביב ,קומה ראשונה .
ייעוץ זוגי ומיני הוא חלק   מתכנית הסמכה ליועצים מייעוץ אישי ואף משפחתי.אי אפשר תמיד להפריד בין כל הגישות .לעיתים אדם מגיע כביכול על רקע תפקוד מיני ואז מתברר שהנישואים התפרקו,וההפך –התפקוד המיני יכול להיות מושלם והנישואים גרועים ,אלימיםן נפשית ועומדים בפני פירוד.

מי אנחנו?
אנו אמונים על השיטה ההומניסטית בה התפישה היא שניתן להכשיר אנשעים בוגרים,אינטליגנטים רגישים ומתאימים לייעץ ולסייע לאחרים בנושאי נישואים אישות ומיניותמתאים לשומרי מצוות.
המרכז ללימודי זוגיות ומיניות נולד ב2011 במוחה של המטפלת הזוגית,מלכה

זילברמן ספקטור .מלכה–מטפלת אינטגראטיבית -רצתה להביא את הבשורה האמריקנית שניתן להפוך אנשים ללא רקע בהכרח בפסיכולוגיה ליועצי זוגיות .הקרדיט  האקדמאי חשוב פחות-תכונות האישיות, הגמישות והפתיחות האמפטיה יותר!
המהפכה החלה לפני כעשר שנים כשמכונים החלו להכשיר אנשים מתאימים ליועצי משפחה . לגיטימי,חוקי מצליח !

מלכה ספקטור-מנהלת ומדריכה ראשית בתכנית ההכשרה
בוגרת לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטה באר'הב,בוגרת לימודי טיפול משפחתי מאוניברסיטת תל אביב ופרקטיקה טיפולית ב'שינוי' עם המטפלת הנפלאה דר שרה איווניר
מלכה השתלמה לימודי טיפול ביהיווריסטי,מלכה למדה באופן נושאי מיניות האדם .וזאת למה?מלכה ספקטור בהיותה תלמידה נצחית אך סקרנית בלתי נלאית,הבינה שיש בעיה עם מיניות כמקצוע תת התמחות.

העובדות :
קיימת גילדה של רופאים שאינם  בהכרח מעוניינים בהרחבת השטח לעוד מתחרים .קיים ביקוש ענק לייעוץ מיני ובתי החולים קורסים מהעומס ויש תורים רק לחודשים מהיום.מדוע לא להכשיר בני אדם מתאימים לתפקיד?
.ומה אם האנשים שדחוף להם למצוא יש אנשי מקצוע גם ללא רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ועבודה סוציאלית .
ואז-עשתה  מלכה מעשה,לימדה מיניות במכונים פרטיים ופתחה מרכז משלה.

המרצים:
1. מלכה זילברמן ספקטור –מורה,מטפלת מוסמכת ,מרצה ,בוגרת הנחית קבוצות,עשרות השתלמויות בטכניקות טיפול כגון-טיפול בעזרת חלומות,טיפול הכרני,התנהגותי,פלייבק,שלימדה עשרות תלמידים ייעוץ מינית ממוקד .
2. אלעד חמיאל-מומחה מיניות מהמגזר הדתי,קרימינולוג שלמד ייעוץ  אישות ,מרצה במכללות מגוונות
3. ד'ר יניב אפרתי-מומחה בהתמכרות למיניות מטעם המרכז הבינתחומי בהרצלייה,
4. ומומחית emder וNLP  -טל קרויטורו.

מהו ייעוץ מיני?
כשהבינו בארה'ב בשנות השישים של המאה העשרים  שאחוז הגירושין עולה כל שנה  במיוחד על רקע קשיים בתקשורת המינית, אי תפקוד רצוי, בגידות מיניות, התחום קיבל זהות משל עצמו
.ייעוץ מיני או בשמו הטרי-פסיכוטראפיה מינית ממוקדת
 עד שהיה הטיפול המיני, ראו את המיניות כנושא פרוידאני , פסיכואנליטי וטיפלו בקשיי זיקפה ואורגזמה דרך השיטה הפרוידיאנית. עם הולדת הזרם ההתנהגותי בשנות השישים המאוחרות,הייעוץ המיני הפך למקצוע בפני עצמו.
 בנושאי –זהות מינית,סטיות שעכשיו נקראות-פארפיליות,חוסר תשוקה מינית וכיוב'
מיניות היא תחום שעדיין אפוף דיעות קדומות. יעוץ מיני עונה על הצורך של יועצי זוגיות לדעת להתמקד בפתרון בעיות בתחום המיני
,הגישה למיניות, היחס למיניות אחרי שניםשל נישואים ,והיחס לקשיי תפקוד שהם לעיתים קשורים לקשיי הזוגיות ופעמים רבות התקשורת והיחסים הם מצויינים אבל הסקס לא קיים או בקושי קיים.
הולדת הטיפול-ייעוץ מיני
לפני כארבעים שנה באמריקה חי ופעל זוג חוקרים ופסיכולוגים מאסטרס וגונסון שהבינו את הצורך במגע ללא חדירה כאמצעי הפחתת רגישות והתמודדות עם מצבים שונים של דחייה מינית.גברית או נשית.
במחקרים על המיניות (נמתחו עליהן מאז ביקורות )הם הראו ששיטת תרגילי מיקוד התחושה היא שיטה טיפולית . –עיקרה הדרגתיות במגע והפחתת החרדה מקיום יחסי מין מלאים.
'המיקוד בתחושה' הביא זוגות למגע ללא חרדת ביצוע וללא כישלון תפקודי.בשנות השבעים הגיעו ביקורות על שיטות ומהות הייעוץ המיני של מאסארס וגונסון.לאחר מאסטרס וגונסון נוצר צורך לפתח שיטות חדשות לו פיקולו ולוביץ 1972 (lopiccolo and lobitz)
פותחו תכניות של עזרה לנשים שעברו ניצול מיני ,גירגוס וגילן,וסטנלי1981,פירסם
שיטות לשיפור מיומנויות התקשורת תיקון מושגים שגויים וציפיות לא מציאותיות על ידי יצירת תפיסות חדשות     Zilbergeld1985) (לאחר?נה טיפול רציונאלי-אמוטיבי כלומר המשלבמחשבה עם רגשות וללא פיצול.דריידן ואליסEllis1975

השמות הידועים של הייעוץ המיני :
?ר'קפלן שהייתה מורתה והמנטור של ד'ר רות ווסטהיימר,דר דניאל דריי בישראל, וכמובן דר יצחק בן ציון שמביא עדיין את יסודות הייעוץ המיני הפופולרי להמונים בישראל במופעיו לקהל הרחב
בטיפול מיני ובייעוץ מיני עוסקים בדרך כלל אנשים עם עיניין וראיית החשיבות של פסיכולוגיה,עבודה סוציאלית וברפואה. הצורך עולה על ההיצע,יש תכניות להבאת הייעוץ המיני להרחבת השכלתם גם של אנשי מקצועות נוספים.אחיות,מאמנים,מורים ,אנשי סיוע נפשי מכל הדיסיפלינות
.ייעוץ מיני הינו קורס המיועד למורים ,עובדים סוציאלים ובעלי תעודות במקצועות קרובים-אחיות ואחים, מטפלים אמנות .אנו נסתכל בחיוב גם על אנשים שמביאים ניסיון חיים רציני וגישה טובה לייעוץ מיני.ברוח ניסיון חיים כמו בארצות הברית –יינתן קרדעט לקבלה ללימודים לאנשים שהידע שהם רכשו אינו פורמאלי .בעיננו האישיות חשובה לעיתים כמו אם לא יותר מהתעודה הפורמלית
מעניין שיעור ההצלחה של טיפול וייעוץ מיני שנוי במחלוקת .קשה לאמוד ולערוך מחקרי תוצאות בתחומים של טיפול נפשי בכלל ומיני בפרט.לכן חשוב הקשר בין היועץ לפונה.קשר זה הוא מהותי להצלחת הייעוץ המיני .ייעוץ מיני אינו שונה מייעוץ אחר בכך שהקשר הטיפולי עשוי להעלות את ההנעה להשתפר,לצאת מאיזורי נוחות ,להיות טוב יותר ואפקטיבי יותר .
עורכים סימולציות,משחקי תפקידים,ה נחשבים לכלים האפקטיבים ביותר בלימודי ייעוץ מיני.אנו משתמשים בספרות העדכנית ביותר,ובספרים המיועדים להרחיב הן את הידע במיניות והן את הגישה הרצויה לייעוץ אינטימי, בתלמידים כיועצים זה לזה ומכשירים אותם להתגבר על הבושה והמבוכה הטבעית בנושאים רגישים .אנו נותנים דוגמא אישית בגישה לא שיפוטית ומקבלת כל אדם ללא ביקורת על  דיעות וגישות
אנו משתמשים בידע מהחיים להעלות בעיות שזוגות נתקלים. בהן.כי כל תלמיד הוא גם פונה לייעוץ ועל כן הוא גם מורה לפונים וגם יועץ הכלים שלנו הם קודם כל אנו  עצמנו.מדגישים אתיקה מקצועית וגבולות בריאים הן בלימודים והן ביחס לנושאים המועלים בייעוץ
כל ייעוץ מיני הוא ראשית לכל-ייעוץ אנושי,מקבל,אמפטי.ורואה את התמונה הגדולה של מצב היחסים של הפונה עם עצמו ועם משפחתו.
אנו עורכים מפגשי הדרכה קבוצתית ופרטנית כבר מתחילת הדרך הייעוצית.ההנחה שלנו הינה שכל אדם שואף להיות מאושר ולקיים חיי נישואים טובים ומספקים.אנו שמים לב למה בהתפתחות הנישואים יצא את הקושי .אנו רואים את הקשיים שעומדים בדרך –לא כחלק מאישיות הפונה .
אנו שמים דגש על רגישויות אישיות של כל תלמיד ותלמידה ומתאימים את המטלות למצבי חיים שונים.
מלכה ספקטור ,מרכזת הקורס שמה דגש על ניסיונה ועל הדילמות בהן נתקלה.על לימודיה בארצות הברית על פיתוח הביטחון העצמי המקצועי של התלמידים .
התחום הלימודי בו הייא התמחתה מגדר, טיפול מיני על פי הגישה ההומניסטית,ייעוץ על פי הגישה המערכתית ומלכה מנגישה את חומר הלימודים בדרך ממוקדת ורגישהועם זאת חייכנית ובעלת הומור בריא.
גם בייעוץ אישי ובייעוץ זוגי הפסיכולוגים אינם נוגעים במיניות בדרך הייעוץ המיני כי אין חינוך לייעוץ מיני בבתי ספר לפסיכוטראפיה ופסיכולוגיה.

הלימודים מיועדים למתעניינים בגילאים 30+



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.