logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

סניף ירושלים
ירושלים, רחוב בית הדפוס 30
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

החברה בישראל מתמודדת עם בעיות חברתיות קשות המאיימות על יציבותה הפנימית וחוסנה. אנו עדים לעליה מדאיגה בעבריינות נוער, אלימות במוסדות חינוך ובמשפחה, הזנחה פיזית ורגשית של ילדים על ידי הורים לא מתפקדים, התמכרות לסמים ולאלכוהול ועוד. על כל אלה יש להוסיף את העלייה המתמשכת בשיעור הזוגות המתגרשים.

מומחים רבים בדעה כי חוסר האיזון והיעדר היציבות החברתית, מקורם במשבר בתא המשפחה ובאיכות חיי הנישואין. רק במערכת משפחה המבוססת על יציבות ותפקוד נורמאלי והולם מצויים המרכיבים הדרושים לצמיחה אישית ולריפוי חברתי. משפחה המאפשרת אווירה תומכת העונה על צרכים פיזיים ורגשיים של ילדיה, תאפשר להם התפתחות בריאה ומאוזנת. וההפך, המשך התערערות המבנה המשפחתי והעדר אווירת בטחון ותמיכה משמשים תרבית להצמחת תחלואה אישית

וחברתית.

בנוסף לכך, החברה בישראל עוברת מזה זמן ממושך תמורות ושינויים שמשפיעים על תא הנישואין ומבנה המשפחה ואפיוניה: שינויים שחלו במושגי יסוד, תפקידים ופונקציות של המשפחה בת זמננו משפיעים על יחסי גומלין בין בעל לאשתו, חלוקת תפקידים תוך וחוץ משפחתיים, קשר עם משפחות המוצא, חינוך ילדים וכדומה. כמו כן, עליה מסיבית ממדינות רבות הביאה דפוסי תרבות והתנהגות תוך - משפחתיים המחייבים התייחסות מקצועית שונה וייחודית.

שינויים אלה ואחרים לא פסחו על החברה הדתית – חרדית שלמרות סגירותה הסגרגטיבית חשופה אף היא לכרסום במעמדה וחוסנה של המשפחה. בנוסף. החברה הדתית – חרדית, בשונה מהכללית, מושפעת גם מהצטרפותם של אלפי בעלי תשובה שהחדירו לתוכה דפוסי התנהגות, עמדות ובעיות אופייניות הדורשות התייחסות מקצועית מיוחדת.

בעיות בחיי נישואין והמשפחה בציבור הדתי – חרדי לא מוצאות במקרים רבים פתרון מקצועי אפקטיבי. זאת בעיקר בגין הימנעות מפנייה לקבלת ייעוץ – טיפול במסגרות הקיימות. קיימת העדפה טבעית ומובנת לאנשי מקצוע מתוך הציבור החרדי. אלה למרבית הצער מעטים כך שאין ביכולתם לענות על הצורך הגובר לקבלת שרותי הדרכה, הנחייה וייעוץ בנישואין ומשפחה. מסיבה זו פונים הזקוקים לשירותים אלה לרבנים, מחנכים, מדריכי חתנים ומשגיחי ישיבות שמרביתם לא רכשו ידע מקצועי, הבנה וכלים מעשיים שיאפשרו להם לעשות התערבות מקצועית הולמת.

הקמת מרכז י.נ.ר ללימודי נישואין ומשפחה נועדה לצמצם פערים אלה ע'י פיתוחן והפעלתן של תכניות להכשרה מקצועית בתחום הזוגיות, הנישואין והמשפחה. זאת במטרה להעלות את המודעות לחשיבותה של ברית הנישואין וחיזוק תא המשפחה, והכשרת אנשי מקצוע שיעסקו במתן הדרכה, הנחייה וייעוץ אישי, זוגי וקבוצתי במגמה לשפר ולהעשיר את חיי הנישואין והמשפחה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.