logo
הלימודים מתקיימים בעכו, גבעת חביבה, ירושלים, תל אביב ובאר שבע
באר שבע
ירושלים
עכו
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מידע כללי על מכון אליה
מכון אליה נוסד לפני כעשור, כיום התפתח המכון והוא מציע מספר כיתות לימוד בתחומים הלכתיים שונים ומגוונים. מטרת מכון אליה היא להוות בית ללימודי הלכה ויהדות, בעיקר עבור אנשי העבודה והמעשה. רבים מחפשים מסגרת לימודים קבועה, שלא תשמש רק קביעות בתורה, אלא תהווה מסגרת רוחנית ולימודית ברמה גבוהה, שתיתן להם עומק וידע בהבנת התורה לצד חוויה רוחנית מעמיקה.

התפיסה של מכון אליה היא שלא רק במסגרת הישיבה ניתן ללמוד תורה והלכה לעומק, אלא הדבר מתאים גם לכל מי שמעוניין בכך ויכול להשקיע זמן ומסירות נפש עבור הלימוד. הניסיון של השנים האחרונות - הן ברמת הלימוד, הן בחוויה הרוחנית של הלימוד והן בהצלחת התלמידים במבחני ההסמכה לרבנות - מלמד כי מדובר בשילוב מוצלח מאוד, הממלא

חוסר מורגש לציבור הדתי. אנו מזמינים את הציבור להשתתף בשיעורים שהמכון מציע, להעמיק את ידיעתם בתורה ולהרחיב את עולמם הרוחני.

התלמידים במכון אליה:
במכון אליה לומדים, זה לצד זה, אנשי תורה ועבודה ממגוון רחב של תחומים: רופאים, מורים, תלמידי ישיבה, אנשי מחשבים, רואי חשבון ומהנדסים שהמשותף לכולם הוא רצונם ללמוד במסגרת לימודית ברמה גבוהה. רמתם הגבוהה של התלמידים, ומחויבותם הרבה ללימוד, יוצרת מסגרת לימוד ברמה גבוהה, בעלת ערך רוחני גבוה, הן לתלמידים והן לר'מים.

ייחודיות תכניות הלימודים:
לאור אופי התלמידים במכון אליה, והעובדה שרובם ככולם עובדים ולומדים במהלך השבוע, תכנית הלימוד מותאמת לשעות העבודה, והשיעורים בדרך כלל בשעות אחה'צ המאוחרות. על מנת להקל על התלמידים ולעודד לימוד במסגרת שעות הפנאי במהלך השבוע, בבית או בעבודה, נשלחים לתלמידים דפי מקורות ללימוד עצמי לקראת הכנה לשיעור וכחזרה על השיעור. כמו כן, המכון הקים אתר אינטרנט, ובו החומר מהשיעורים - דפי המקורות, סיכומי שיעורים ודפי חזרה. באתר פורום המאפשר לתלמידים להמשיך ולהיות בקשר בינם לבין עצמם ועם הר'מ גם מעבר לשעות הלימוד.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.