בית ספר לעסקים

 

מידע שימושי לחשיבה עסקית

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

סניף בני ברק
בני ברק, בן גוריון 1
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס יזמות עסקית
סדנה אשר חלקה הראשון והקטן מוקדש ללימוד תיאורטי של מנהל עסקים, וחלקה השני והגדול הוא מעשי: חשיבה על תחום היזמות הרלוונטי לתלמיד, איסוף משותף של מידע כולל ממקורות שמעבר לאינטרנט, חקירת שטח הפעולה, הכנת תוכנית עסקית ומצגת מרשימה למשקיעים פוטנציאלים, קשירת קשר לאנשי מפתח בתחום ומשקיעים אפשריים. השילוב בין חלק תאורטי מצומצם לחלק מעשי רחב, במהלך מפגשים אישיים יכול להניב תוצאות מהירות.

אודות שאול שמש
רו'ח שאול שמש  (M.B.A,  מנחה קבוצות ומגשר מוסמך)  הוא מנחה  הסדנא ליזמות עסקית.
הסדנא הכי אישית,  והכי מעשית.

הסדנא מתנהלת במשרד רו'ח שאול שמש ושות,  ושואבת ידע מתוך הליווי של מאות עסקים בכל הענפים.
רו'ח

שאול שמש עוסק בשגרה  במגוון  תחומי מנהל העסקים: בקורת חשבונות, מיסוי, ליווי חברות, הכנת תוכניות עסקיות, ניהול השווק, גישור, הכנת תקציבים, ועוד. מגוון התפקידים מאפשר  ראיה רחבה על יוזמה אישית, יזמות עסקית וחשיבה עסקית. הנסיון מאפשר  להציע לך מגוון כלי עבודה מתוכם תיקח את מה שמתאים לאופי שלך.

הסדנא מעודדת חשיבה משותפת של המנחה והתלמיד, לבנית תוכנית עסקית מרשימה שמסוגלת לגייס משקיע.
חשיבה פירושה פתיחת מספר אפשרויות פעולה , ובחירה מושכלת ומנומקת של אחת מהן. חשיבה כזו תאפשר שכלול נכון של הרעיון העיסקי לכדי מצב שאינו מסוכן מחד, ואינו מקטין את הסיכויים להצלחה  מאידך.
החשיבה, ויצירת אסטרטגיה מתאימה ומנומקת, למרות שקשה   לחזות מידע עתידי, מאפשרים  להרשים משקיע פוטנציאלי ולפתוח דלתות.
 
בית הספר מאמין בהתאמת התוכנית העסקית לחוזקות היזם. והצגת מגוון אפשרויות פעולה לפני היזם לשם כך.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.