logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בית ספר 'אמבישן' , במסגרת לימודי התעודה במכללה האקדמית בוינגייט – מקנה תחת מטרייה אחת רחבה, תכנית לימודים הכוללת בתוכה את כל הנושאים והשלבים הנדרשים על מנת לצאת לדרך וגם להצליח כמאמן וכמנחה NLP  הרבה מעבר לדרישות לשכת המאמנים ואיגוד ה-NLP העולמי. 

במהלך הלימודים חווה המשתתף את החלק התיאורטי של התחומים – אימון ו-NLP ולאחריו עובר הנחייה מלאה של אימון תחת הדרכה ופיקוח צמודים, במפגשים אישיים וקבוצתיים.

חזון בית הספר –
להוציא כמה שיותר מאמנים ומנחיי NLP העוסקים בתחום, משפרים חייהם של כמה שיותר אנשים, מתפרנסים בכבוד ומהווים מודל לאתיקה ומקצוענות בתחום.

מדוע אנו משלבים לימודי אימון אישי  ו-NLP בתכנית לימודים מרוכזת אחת

היום

בישראל לומדים אנשים רבים את תחום האימון האישי. קורס אימון אישי מעניק למשתתפים כלים לקידום עצמם ואחרים לעבר חיים מספקים ומשמעותיים, בהתאם לשאיפותיהם.

כמו לימודי האימון האישי, כך צובר בשנים האחרונות תאוצה, ענין ופופולריות גם תחום ה- NLP (Neuro Linguistic Programming). ה-NLP הוא אחד התחומים המתקדמים ביותר בחקר המוח בהקשר של שפה, חשיבה ותגובה . NLP עוסק ב'תכנות / קידוד מחדש' של התהליכים הנוירולוגיים הלא מודעים לטובת הצלחה, שינוי מיטבי והשגת שביעות רצון בכל תחום.

ה'אני מאמין' שלנו:
אימון ו-NLP הם שדות משלובים, משלימים ומעמיקים זה של זה.

להיות מאמן מומחה ב-NLP משמע להגדיל משמעותית את מעגלי ההשפעה באימון ואת העזרה לטווח הרחוק.

להיות מאמן NLP משמעו להיות אומן בהקשבה, השפעה ותקשורת. אומן בקריאת המפה שמתחת לפני השטח ואומן בדיוק ובהתאמת ההתערבות לאדם הנכון, בזמן ובמינון הנכונים.

מתוך אמונה שמאמן NLP תורם הרבה יותר למתאמניו – אנו לא מאפשרים בבית הספר ללמוד אימון בלי השילוב של ה-NLP. ללמוד אימון בלי NLP, בחוויה שלנו – זה לעשות חצי מהדרך. 



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.