logo
הלימודים מתקיימים ברמת אפעל
רמת אפעל
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

'שחר הנדסת בטיחות' הוקמה ע'י רועי כהן ופועלת בתחום הבטיחות, חומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות ומערכות ניהול בטיחות ואיכות סביבה.
שחר הנדסת בטיחות מעניקה ללקוחותיה את השירותים הבאים:
 שירותי ממונה בטיחות למפעלים.
יעוץ לטיפול בחומרים מסוכנים.
הדרכות בטיחות.
 בטיחות אש.
עריכת סקרי סיכונים למפעלים בשיטות שונות (סקר מטריצה, JSA וכו´).
הקמה והטמעת מערכות ניהול בטיחות ( ת'י 18001) ואיכות סביבה (ISO 14001).
הערכות לחירום: תיקי מפעל, תרגילי חירום והדרכות צוות חירום, תרגילי סימולציה.
 
'שחר הנדסת בטיחות' מבטיחה:

מקצועיות: 'שחר הנדסת בטיחות' עובדת עם מגוון רחב של מפעלים בתחומי תעשייה שונים, דבר היוצר הכרה רחבה יותר לתחומים רבים ולידע נרחב חשיפה למגוון

רחב של פעילויות בתחום הבטיחות והכרת חוקים ותקנות באופן נרחב. מנכ'ל החברה רועי כהן, מביא עימו ניסיון מקצועי רחב בליווי חברות ומפעלים שונים בתחומי הבטיחות, חומרים מסוכנים ואיכות הסביבה.
 
יצירתיות: 'שחר הנדסת בטיחות' מתמחה במתן פיתרונות יצירתיים לעבודה ללא פגיעה בחוקי הבטיחות ואיכות הסביבה. אנו פועלים למציאת פתרון התואם את צרכי הלקוח מחד ואת דרישות החוק מאידך.
 
אמינות: 'שחר הנדסת בטיחות' מאמינה בשקיפות ובגילוי נאות. כל תהליך הליווי של הפרויקטים מבוסס על מערכת יחסים הדוקה עם הלקוח ובמהלכה מתקיימים  דיווחים שוטפים ושיתוף מתמיד של הלקוח.
 
שירות: 'שחר הנדסת בטיחות' מעמידה בראש מעייניה את השירות ללקוח ומבטיחה שירות איכותי, זמין וקשוב לצרכי הלקוח.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.