מכללת תובנה

 

בשיתוף הקריה האקדמית אונו - לימודי חוץ

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכללת תובנה:
מכללת תובנה בניהולה של טלי ירדני גאה להציג את מסלולי הלימוד הייחודים וחדשנים אשר פותחו בשילוב תיאוריות אישיות, התיאוריה האדלריאנית ושיטת טלי ירדני.
המסלולים  כולל ניתוח התנהגות בעזרת פענוח ציורים, פענוח כתב יד, פיענוח שפת גוף ופרקטיקום – עבודה עם משפחה בלווי מקצועי.

למה דווקא אצלנו?
פיקוח אקדמי- כל הקורסים במכללת תובנה קיבלו הכרה על ידי מכללת אונו- לימודי חוץ והמשך.
הלימודים מאושרים ע'י משרד החינוך , למורים בשנת השתלמות.
מקצוע – הלימודים במכללת תובנה מהווים מקצוע לחיים: ייעוץ משפחתי, פענוח ציורים או גרפולוג מומחה . למסיימים בהצלחה תינתן תעודה מטעם הקריה האקדמית אונו – לימודי חוץ והמשך.

המרצים שלנו


במכללת תובנה מלמדים המרצים הטובים ביותר , המקצועיים ביותר שנותנים מעצמם עוד קצת ומעבר, וזאת על מנת שהתלמידים יקבלו את המיטב.
כל המרצים בעלי תארים אקדמאים ומומחים בתחומם.

יחס אישי –
רק אצלנו במכללת תובנה , יש בית חם, יחס אישי, המרצים שלנו נמצאים תמיד לעזרה ולשירות התלמידים ומלווים אותם לאורך כל הדרך. התלמידים מצטרפים אלינו למשפחה חמה, ומאושרת ,ועל כך יעידו הבוגרים..

אתגר וחוויה –
רק אצלנו במכללת תובנה לומדים על הצלחה, אתגרים , שאיפות ויוזמה. רק כאן הלימודים הם חווייתיים, מעצימים ומאפשרים לכל אחד ואחד לשאוף , לחלום ולהצליח.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.