logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון

מפת הגעה

ראשון לציון
ראשון לציון, רוזנסקי 14
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מידע כללי על מוסד הלימודים:
חטיבת ההדרכה של Real Time Group הינה מכללה מובילה למקצועות ההייטק. אנו גאים להיות ממובילי תחומי הEmbedded Linux וטכנולוגיות המידע.

מדי שנה אנו מכשירים מאות בוגרים בתחומים שונים לתחום ההייטק ומיישמים אותם בהצלחה בחברות השותפות שלנו.
המטרה שלנו היא להשתמש בניסיון שצברנו לאורך השנים כבית תוכנה ומרכז פיתוח ולהעניק את מיטב הידע תוך שימוש במתודולוגיות למידה מתקדמות, מרצים שמגיעים מהתחום, תכני לימוד המתעדכנים באופן תדיר על פי צרכי התעשייה ועוד.

אנו מציעים קורסים בתחומים שונים המתאימים לקהל שונה - קורסים למעוניינים לשדרג את הקריירה שלהם או להתמקצע בנישה מסויימת בעולם ההייטק, קורסים להסבה מקצועית ולכניסה לעולם ההייטק וקורסים לחברות

המותאמים באופן ספציפי ואישי לכל חברה ודרישותיה.

מודל העבודה של החברה מבטיח התעדכנות מתמדת בטכנולוגיות חדישות, ניסיון מעשי בפיתוח והכרות עם התעשייה. אלו רק מעט מהסיבות אשר בזכותן Real Time Group מובילה את שוק ההכשרה וההסמכה הטכנולוגית האישית בישראל.

מה חשוב לדעת עלינו? 

  • אנו מוכרים על ידי משרד התעסוקה ולכן התעודה שלנו מוכרת על ידי המדינה.
  • הקורסים מוכרים לפיקדון לחיילים משוחררים.
  • אנו מציעים פגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא התחייבות
  • מגוון מלגות למתעניינים
  • אפשרויות של שיעורים 1:1 עם המרצים
  • שעות לימוד גמישות המאפשרות שילוב עם עבודה
  • חטיבת השמה המעניקה סדנת הכנה לראיונות עבודה
  • השמה בסיום הקורס ובכפוף לתקנון


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.