בית הספר אמנות הלידה

 

הקורס האיכותי בישראל להכשרת דולות ומדריכות להכנה ללידה

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג בית הספר אמנות הלידה?

השאר פרטים ונציג בית הספר אמנות הלידה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים אונליין
תל אביב
strip

ברוכים בית לבית הספר אמנות הלידה

אמנות הלידה הוקם בשנת 2007 על-ידי רותי קרני הורוביץ וזאת במטרה לבטא את תפיסתה הייחודית להסמכת נשות המקצוע העוסקות במקצועות אלו.

צעד אחר צעד, פיתחה מייסדת ביה'ס את שיטת הלימוד להסמכת דולות ומדריכות הכנה ללידה בתום שנת לימודים אחת בלבד.

ביה'ס חרט על דגלו לספק ידע מעשי ותיאורטי שיחד משלימים את התמונה המלאה ופועלים להטבת מצבן של היולדות ומצבם של הילודים. לצד מנהל ומייסדת המוסד, עומדות המרצות המובילות בישראל ואנשי מקצוע נוספים החל מרופאים ורואפות, דרך מיילדות בית ועד לראשי חוגים במוסדות אקדמיים שונים.

כאן תוכלו להתרשם מתכניות הלימוד שלנו. לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישה, השאירו פרטים ונחזור אליכן בהקדם האפשרי!

...



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.