מכללת צעד ראשון

 

המרכז לליווי התפתחותי לתינוקות

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

מכללת צעד ראשון
דיסנצ´יק 5, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

חולמת לעבוד עם תינוקות? לשלב אמהות ועבודה? בואי ללמוד מקצוע חוויתי ומאתגר –
קורס מדריכות להתפתחות תינוקות לגילאי לידה-שנתיים
נותרו מקומות אחרונים לקורסים הקרובים!!
קורס ערב – 28.10.15 – 17:00-21:30
קורס שישי – 31.10.15 – 08:30-13:00

מרכז 'צעד ראשון'
המרכז הוקם בשנת 1998 על ידי שי זילברבוש, מומחה להתפתחות תינוקות וילדים ומורה בכיר לשיטת פלדנקרייז, בוגר בית הספר לשיטת פלדנקרייז בלונדון אנגליה. ממקימי המחלקה הראשונה בארץ לרפואה משלימה בבית חולים 'אסף הרופא', מעביר סדנאות וקורסים בארץ ובעולם.
המרכז שם למטרה לתת מענה להורים, ולהכרות עם דרכים שונות ליצירת סביבה ותנאים מתאימים להתפתחות חושית ותנועתית מינקות ועד בכלל.
מתוך עבודה עם

קהלים בוגרים וילדים למד שי על הקשר שבין התפתחות התינוק והילד למהלך חייו כאדם בוגר.
תובנה זו, בנוסף להיותו אב לשלושה ילדים הובילה אותו לפתח שיטה ייחודית להנחיית הורים ותינוקות לצורך מימוש מלוא יכולתם התנועתית וההתפתחותית של תינוקות.
שיטה זו נקראת 'צעד ראשון'. השיטה מבוססת על שיטת פלדנקרייז.

מטרת המרכז הינה להדגיש את חשיבות השימוש בגוף ובתנועה ככלי למידה. במרכז 'צעד ראשון' מתקיימים קורסים למדריכי התפתחות תינוקות, סדנאות ליווי התפתחותי, הדרכה לבתי ספר וגני ילדים, סדנאות לנשים בהריון, כמו כן מתקיימים הרצאות בטיפות חלב והרצאות במסגרות פרא- רפואיות.
המרכז פועל בשיתוף עם צוות מדריכים שעברו הסמכה בשיטת 'צעד ראשון', העובדים באופן עצמאי במסגרות שונות כגון: טיפות חלב, קופ'ח, גני ילדים.
המרכז ממוקם בשיכון דן בתל-אביב.

שיטת 'צעד ראשון'
שיטת 'צעד ראשון' פותחה על ידי שי זילברבוש במטרה להביא למימוש מלוא יכולתו התנועתית והתפתחותית של התינוק.
השיטה מתבססת על מספר הנחות יסוד:
• התפתחות סנסומוטורית מהוה בסיס להתפתחות מיומנויות למידה וכישורי חיים.
• התפתחות התינוק מתרחשת על ידי מימוש שלבי התפתחות סנסו-מוטוריים.
• בכל שלב התפתחותי מופעלות מערכות חישה, תנועה, שיווי משקל, אוריינטציה, מגע ויש צורך להגיע לתיאום מלא ביניהם.
• השיטה שמה דגש על איכות מימוש שלבי ההתפתחות ולא רק על עצם מימוש השלב עצמו. איכות ההתפתחות תשפיע על תפקודים מאוחרים כגון : הליכה, טיפוס, קפיצה, ריצה, ריקוד וכדומה
• בסביבה בה אנו חיים כיום אין מספיק גירויים ותנאים להתפתחות תקינה ויש ליצור סביבה תומכת, מעשירה, מאתגרת ומסקרנת. אשר חושפת את התינוק לגירויים הנכונים בגיל ובשלב המתאים
• ההורים מהווים 'סביבה התפתחותית' לתינוק. אופן הטיפול בתינוק משפיע על איכות התפתחותו. אנו רואים בהורים חלק מרכזי בהתפתחות התינוק, ובתהליך הלמידה שעובר .
• מימוש של שלבי התפתחות ראשוניים מוביל ליכולת מימוש של שלבי התפתחות מאוחרים יותר. מימוש שלבי ההתפתחות בצורה טובה והטמעת הלמידה בכל שלב, תשרת את התינוק במהלך חייו, גם כאדם בוגר.
• התפתחות מעוכבת והתפתחות מהירה, מצריכים התייחסות והכוונה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.