מכללת עדיף

 

המכללה ללימודי ביטוח, פיננסים ויזמות

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

מכללת עדיף
דרך משה דיין 52, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip
מכללת עדיף - מחויבים למצוינות בעבור סטודנטים שלנו

מטרות
מכללת עדיף, נוסדה בכדי להגביר את הידע והמקצוענות בתחומי הביטוח והפיננסים.
ראוי ונכון הוא שכל איש מקצוע העוסק בביטוח ו/או פיננסים ו/או כל תחום משיק המטפל ברכושו ו/או בגופו של האדם, יהיה עשיר בידע הרחב ביותר הקשור לתחום התמחותו.
לנו ברור, כי תחום הביטוח והפיננסים הנושק לכל אדם ואדם, חייב להיות נגיש וברור לכל.
קיימת חשיבות רבה לכך שכלל ההיבטים של הכיסוי הביטוחי ו/או הכספי של הלקוח יטופלו באופן מקצועי, מדויק ואיכותי, לרווחתו ולרווחת בני ביתו.
במכללת עדיף, שמנו לנו למטרה, להוות הגורם המקצועי והמוביל את הגברת מודעות הציבור כמו גם מקצועיות העוסקים בתחום הביטוח הפנסיוני, באמצעות פיתוח קורסים והשתלמויות ייחודיות
המותאמות למניפת התפקידים השונים והמורכבים המשלימים את העיסוק בביטוח ובפיננסים, כמו גם לציבור הלקוחות, החל ממעסיקים ולשכות שכר וכלה במבוטחים עצמם, בכדי לספק בידיהם כלים רבים ככל האפשר להבין ולבחון את העולם המורכב שרב בו הנסתר על הנגלה.

רצים קדימה במקצועיות
הדגש על הגברת המקצועיות בצד הידע הרב הצבור במכללה בזכות קשריה עם  'קבוצת עדיף' והצוות המקצועי של המכללה הכולל את מיטב אנשי המקצוע בכל אחת מתחומי הלימוד,   הובילו אותנו לפתח את המסלול האקדמי :
 ' complete college ', המכשיר לתארים ראשון ושני עם התמחות בביטוח ובשמאות בשתי אוניברסיטאות
YORK UNIVERSITY United states              
         United states England  I.U.B.L Ukraine 
• הקורסים משלבים ידע אקדמי בצד כלים פרקטיים
• הצוות המקצועי במכללה, מורכב מאנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, העוסקים באופן שוטף בתחומים אותם הם מלמדים, בכדי לספק מענה אמיתי מהשטח ולא רק ידע אקדמי.
• כל תכניות הלימוד נכתבות ומתעדכנות בהתאם לשינויים הרגולטורים, בשיתוף מומחים ומרצים מהתחום בפיקוח מנהלת המכללה גב´ שלומית יהב.

מובילים בהדרכה
ההיכרות המעמיקה שיש לנו עם השוק אם ביחס לתהליכים בארגונים העוסקים בתחום ואם ביחס לצרכי הלקוחות, מסייעת בידנו להרכיב תכניות הדרכה והשתלמויות מותאמות תפקיד וארגון בהתאם לצרכים ועל-פי שיטות הפעילות שלו ושל עובדיו.

לקוחות
במהלך השנים מאז הקמתה, ערכה מכללת עדיף מאות קורסים והכשירה אלפי סטודנטים לקבלת רשיון ממשרד האוצר ו/או מהרשות לניירות ערך .
על לקוחותינו נמנים אגף שוק ההון, בנקים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, חברות מנהלות, קופות גמל, חברות השקעה, סוכנויות הסדר, סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים, עיריות, גופים מאוגדים וקהל רחב.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.