מודל הקוביה

 

קורסים לשיפור מיומנויות עסקיות מבית מודל הקוביה: פיתוח עסקי | אימון עסקי | פרזנטציה

 
logo
הלימודים מתקיימים בגני תקווה
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורסים לשיפור מיומנויות עסקיות מבית מודל הקוביה: פיתוח עסקי | אימון עסקי | פרזנטציה. ספק מורשה של משרד הביטחון

 

ספק מורשה של משרד הביטחון 111016690

אנחנו אנשי העולם החדש. אינפורמציה היא הים בתוכו אנחנו חיים אך אנחנו עלולים לטבוע בו ולבזבז את זמנינו בניסיון לשחות בתוכו. המיומנות הנדרשת ביותר כיום היא מיקוד חשיבה ויכולת סינון מידע.  אם לא נארגן את החשיבה שלנו, הסיכוי שנצליח לחתור ליעדים שהצבנו נידונה לכישלון.
הכלי של מודל הקוביה מהווה דרך מוחשית, חדשנית ועם זאת ירוקת-עד להתבונן על המציאות בבהירות. הוא מסייע לנו לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות במהירות וליצור מוצרים ושירותים טובים בעולם באמצעות ארגון שאלות, המסייעות בניתוח מוצר/שרות והשוק בו

הוא נמצא.
הוא מנגיש למשתמש בשפה ברורה יסודות מורכבים שלוקטו מכלי המחקר והניתוח. עצמאים ויזמים הנעזרים במודל בתחילת דרכם העסקית נהנים מתהליך מובנה העושה סדר בבניית אסטרטגיה. הותיקים מרעננים בעזרתו את תהליכי קבלת ההחלטות. עבודה עם המודל מייצרת סימולציה המונעת טעויות שעלולות להביא את העסק לקריסה.

יתרונות הקוביה:
שיפור ביצועים עסקיים והגדלת הכנסות
יצירת בידול עסקי
מוטיבציה גבוהה למכירות
דיוק קהלי יעד לשיווק ממוקד וקולע המתבטא בהבאת הלקוחות הנכונים ופחות עלות
ניהול זמן אפקטיבי של העסק

הקורסים של מודל הקוביה
מודל הקוביה שמח להגיש לכם שלושה תחומי לימוד אשר ישפרו את היכולות העסקיות שלכם ויניבו לכם מוצרים ושרותים מתקדמים ונחשקים. את הלימודים מנחה מפתחת מודל הקוביה – אביטל אריכא. יוצרת, ומאמנת לשיפור מיומנויות אישיות ועסקיות לבעלי עסקים ולמרצים:



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.