מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רויטל גונן - להצלחה בבית הספר?

השאר פרטים ונציג רויטל גונן - להצלחה בבית הספר יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באופן מקוון בלבד
רמת גן
strip

קורס הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה
מהי הוראה מעשית (מתקנת ) ואיך אני עובדת
שלום לך ותודה שבחרת לקבל ממני מידע, אודות הקורס שלי.
חשוב להתחיל עם כמה מילים אישיות, היות והקבוצות שלי הן בדרך כלל קבוצות בוטיק, עם קשר אישי והכוונה לאורך כל הדרך וחשוב לי שתרגישי שאת בידיים הכי טובות.

שמי רויטל גונן, מעבר למסלול הרגיל של תארים בחינוך, לימודי הוראה מתקנת, קורסים והשתלמויות משיקות וכמובן עבודה במשרד החינוך.
בנתי, בפרק זמן קצר יחסית, קליניקה משגשגת עם מוצרים שונים, רשימת המתנה ופניות ממכללות להוראה ותעסוקה שאבוא להרצות שם, להעביר את הידע שלי הלאה והיד עוד נטויה.

כשבניתי את הקורס, ניסיתי לחשוב מה אני רוצה לתת לך, כך שתוכלי להתחיל לעבוד טוב יותר עם הילד שלך

או ילדים אחרים, כבר מחר בבוקר, ולא רק שתסיימו ללמוד והבנתי.
יש לי 3 עקרונות מפתח

• הוראה מעשית לוקחת את כל הידע התיאורטי/ מחקרי בתחום ומורידה אותו לשטח. במילים אחרות, לקחתי את הצד האקדמי (שאני אישית מאוד אוהבת, רק תנו לי לסכם מאמרים כל היום ) והפכתי אותו למשהו שכל אחת יכולה להבין וליישם, תכלס כלים בשטח, הרבה עבודה ותוצאות
זיכרו: התיאוריה באה לשרת את השטח ולהעשיר אותנו כמומחים בתחומנו
• הוראה מעשית עובדת מדויק מאוד. ברגע שנזהה את הקושי הספציפי של הילד, נוכל לתת לו את הכלי המתאים עבורו. למה אני מתכוונת- נניח שלילד יש קושי בהבנת הנקרא, בעזרת הטכניקה שתקבלי ממני, תוכלי לדעת בדיוק איפה הקושי ולעבוד עליו, כמו קשר שצריך להתיר אותו.
זיכרו: מזהים מה עוצר את הילד ומתחילים בזה, השינוי מורגש בבאת אחת.
• הוראה מעשית לא רואה רק את הילד אלא גם אותך ושלך טוב, הוא מתקדם מהר יותר. כן, זו לא טעות. כשאת מאושרת בתוך הכיתה, בקליניקה, בתנאי העבודה עם הילד הפרטי שלך, תקדמי אותו יותר מהר. נדבר איך מגייסים אותו לעבודה, עובדים עם הצוות החינוכי, מדברים עם הורים וגם על מיצוב אישי ומקצועי נכו

זיכרו: בשביל הצלחה צריך אותך ואותו ושניכם חשובים



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.