logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, בעלי מלאכה 26
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בית הספר 'יסודי' ממוקם בחיפה ומביא איתו בשורה עבור התלמידים המתגוררים בצפון ומעוניינים להשתלב בעולם הדיגיטל ולצבור את הידע המקצועי ביותר ובעלות נמוכה. זה המקום ללמוד לעומק את המקצועות השונים, ממרצים בעלי ניסיון עשיר ומעשי בשטח וכן בעלי ניסיון הדרכה במכללות ובבתי הספר המובילים בתחום.

המטרה של 'יסודי' היא לעשות בית ספר לדיגיטל. בין אם מדובר בקידום ברשתות החברתיות, קידום במנועי החיפוש ובין אם מדובר על בניית אתר, זה המקום שלך ללמוד. תכנית הלימודים שמה דגש על עבודה מעשית והעברת כל החומר שיידרש לך לעבודה בפועל.

לאורך השנים הכשירה 'יסודי' תלמידים להשתלב בעולם הדיגיטל. בין היתר מגיעים אל הלימודים; חיילים משוחררים, אנשים המעוניינים לעבור הסבת מקצוע ובעלי עסקים שרוצים לשלוט בנראות שלהם

ברשת. כל תלמיד ותלמידה מקבלים בבית הספר יחס אישי וזאת תודות לשמירה על כיתות לימוד קטנות בהן משתתפים לא יותר מאשר 8 תלמידים.
היתרונות של 'יסודי'

הניסיון בעבודה בשטח לצד ניסיון הדרכה עשיר באים לידי ביטוי בבניית תכנית הלימודים המתאימה גם למתחילים בתחום המעוניינים להשתלב בו. במהלך הלימודים ישנו דגש על לימוד התיאוריה לצד חומר מעשי וזאת כדי לאפשר לבוגרים לצאת לשטח כשהם מוכנים להמריא גבוה. הליווי הצמוד והכיתה הקטנה יעניקו לך את המקפצה. 'יסודי' מחויב אליך ושם לעצמו למטרה לתת לך את כל הכלים הנדרשים להשתלבות בעולם הדיגיטלי.

קצת על 'יסודי'
בית הספר מנוהל על ידי כפיר גיא וליאור זיני אשר חיים ונושמים אינטרנט. לגיא וזיני, ניסיון של מעל 12 שנה בעבודה מול חברות וארגונים מובילים בתחום והם בעלי חברות לשיווק דיגיטלי המחזיקות בתיקי לקוחות מכובדים. גיא הרצה וממשיך להרצות במכללות ובבתי הספר המובילים בתחום.

הקורסים שמועברים ב'יסודי' מיועדים לחיילים משוחררים אשר רוצים להשתלב במהירות בשוק העבודה בתחום שרק ממשיך לגדול ולצמוח. הם מתאימים עבור שכירים המעוניינים לעבור הסבת מקצוע ולחילופין, מעוניינים להתקדם בארגון שלהם תוך יצירת מענה על צרכים רלוונטיים. כמו כן, הם מתאימים עבור עצמאיים שרוצים לעלות דרגה בנוכחות הדיגיטלית שלהם או שמעוניינים לתת שירותים אלו עבור עסקים, חברות וארגונים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.